Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Na Astru G i J jsem kupoval vždy Valeo nebo Bosch, vydrželi vždy dlouho. Poslední dobou mám pocit, že jakoby kvalita šla hrozně dolů. Koupil jsem pak OEM výrobce a ten odešel po 6 měs, proto jsem se vrátil k BOSCH. Řekl bych, že taky záleží asi kolik měs to leží na skladě. Proto jak jsme objednával originál věci, tak je měl Vojta v akci, řekl jsme si, že je otestuji a uvidím .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Souhlasím! Dříve kvalitní stěrače/gumičky neměly problém vydržet 2 roky i déle když se k nim člověk choval slušně, dneska i po roce to stojí zaprd, asi je to hold jako se vším - kvalita jde dolu, plánovaná životnost se zkracuje aby měl výrobce na chleba
Máš pravdu že záleží jak dlouho leží na skladě, problém je že to nelze poznat předem. Reklamovat jsem nezkoušel, i když by to asi teoreticky šlo (začaly vzrat a dělat šmouhy prakticky po týdnu od nasazení), vydržel jsem to cca měsíc a pak vzal na doporučení z UK fóra právě Bosch AeroTwin.
Ještě dostatečně kvalitní alternativa by mohla (teoreticky) být objednat náhradní gumičky od VW, díl.č. 1K0955429C (délku 700mm lze zkrátit, dodávají se po kusech jako náhradní díl, jsou včetně obou plastových konců), na starém autě mi pasovaly jak do originálů typu "flat" tak i do AeroTwinů (u Astry K ale otestováno nemám!).
Máš pravdu že záleží jak dlouho leží na skladě, problém je že to nelze poznat předem. Reklamovat jsem nezkoušel, i když by to asi teoreticky šlo (začaly vzrat a dělat šmouhy prakticky po týdnu od nasazení), vydržel jsem to cca měsíc a pak vzal na doporučení z UK fóra právě Bosch AeroTwin.
Ještě dostatečně kvalitní alternativa by mohla (teoreticky) být objednat náhradní gumičky od VW, díl.č. 1K0955429C (délku 700mm lze zkrátit, dodávají se po kusech jako náhradní díl, jsou včetně obou plastových konců), na starém autě mi pasovaly jak do originálů typu "flat" tak i do AeroTwinů (u Astry K ale otestováno nemám!).
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ahoj kolegové. Tak zima je za námi a Astře J jsem vyměnil stěraše Bosch za originál GM, které jsme zakoupil. Venku poslední dny neustále prší a mam za sebou cca 300 km v dešti, kroupech, bouřce. Originál stěrače stírají perfektně, nedělají čmouhy a jsou velice tiché, oprati starým. Na více hodnocení je ještě brzy, uvidíme za pár měsíců.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
ahoj, narazil jsem na tenhle tvuj bod, nikdy jsem o tomto pripravku neslysel, ani vlasne nevedel, ze nejaka poletava rez existuje... muzes prosim k tomuto strucne neco napsat? moc diky!Astra - R@SAG píše: ↑31 srp 2020, 08:15 - Použit odstraňovač polétavé rzi - bylo toho zase na Astře dost, glavné od předních kol a na zadní části Astry, částečně přední kapota (pod bydlíme v průmyslovém městě) - Gyeon Q2M Iron
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
nekde jsi tu psal, zes nakonec od derovanejch ustoupil. muzes to prosim trochu rozvest? ja mel prave ty zimmermany taky v planu...Astra - R@SAG píše: ↑19 kvě 2020, 12:10 Ano Grandland brzdil hodně agresivně, řekl bych dost podobně, jak to má nastven Ford na Focusech.
No já zvažuji výměnu komplet i z kotouči, protože chci dirované a přikláním se k Zimmermann, už jsemm ěl je na Astře G a úplné spokojenost, ještě dnes je má otec na uvedené Astře a mají najeto 80 000km a pohoda.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ahoj UseThe4s: Pokusím se to popsat postupně.
Polétavá rez:
U nás v Ostravě je hold těžký průmysl, hodně se práší a už na Astře G před mnoha lety jsme si všiml na laku jsou tmavé tečky a myslel jsme že to je koroze. Jenže jsem nevěděl o tom, že existuje přípravek na to a tak jsme pouze voskoval. Na Astře J se to začlo objevovat cca po 2 letech a tak jsem začal pátrat a našel jsem tento přípravek. Na tmavých barvách aut to moc člověk nevidí, ale na bíle je to jako vidět velmi. Proto jsem koupil tento přípravek na poletavou rez. Aplikace je jednoduchá a super efekt. Takovou očistu od poletavé rzi provátím 1x ročně a na Astře je toho míň a míň.
Zde je vše popsáno a i postup: http://astra-rasag.cz/?page_id=7353
Vrtané mrzdové kotouče:
Byl to vždy můj sen je mít na autě, ale na bežné ježdění mi to každý mechanik rozmlouval a pak jsem viděl i na živo Astru H, které měla vrzané kotouče a co se stalo u nich. U dírek, postupem času se začli dělat mikro trhlinky a díky povechové korozi z vnitřní části kotouče odpadávat kusy kotouče. Proto jsem od toho ustoupil a po poslední kontrole na jaře při přezouvání, jsem výměnu posunul na pozzim a tozhodl jsme se jít do klasických plných kotoučů TEXTAR.
Polétavá rez:
U nás v Ostravě je hold těžký průmysl, hodně se práší a už na Astře G před mnoha lety jsme si všiml na laku jsou tmavé tečky a myslel jsme že to je koroze. Jenže jsem nevěděl o tom, že existuje přípravek na to a tak jsme pouze voskoval. Na Astře J se to začlo objevovat cca po 2 letech a tak jsem začal pátrat a našel jsem tento přípravek. Na tmavých barvách aut to moc člověk nevidí, ale na bíle je to jako vidět velmi. Proto jsem koupil tento přípravek na poletavou rez. Aplikace je jednoduchá a super efekt. Takovou očistu od poletavé rzi provátím 1x ročně a na Astře je toho míň a míň.
Zde je vše popsáno a i postup: http://astra-rasag.cz/?page_id=7353
Vrtané mrzdové kotouče:
Byl to vždy můj sen je mít na autě, ale na bežné ježdění mi to každý mechanik rozmlouval a pak jsem viděl i na živo Astru H, které měla vrzané kotouče a co se stalo u nich. U dírek, postupem času se začli dělat mikro trhlinky a díky povechové korozi z vnitřní části kotouče odpadávat kusy kotouče. Proto jsem od toho ustoupil a po poslední kontrole na jaře při přezouvání, jsem výměnu posunul na pozzim a tozhodl jsme se jít do klasických plných kotoučů TEXTAR.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ještě doplním k polétavé rzi: je všude kde je větší provoz, jde vesměs o drobné kovové úlomky z ostatních aut (např. z výfukové soustavy) ve velikostech v rádu 1-2mm^2, které provozem ulpí na karoserii aut, typicky na blatnících (za kolem) a na spodní části dveří. Jak psal Astra - R@SAG, na světlých barvách to jde hodně vidět. Pokud se tyto částečky nechají na laku, tak začnou zabarvovat okolí hnědavou barvou. Někdo by si snad i mohl myslet že mu rezne auto, nicméně je to opravdu jen na laku "přilepený" kousek rezavého kovu, který jde nejlépe odstranit k tomu určeným přípravkem.
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Děkuji za dolňující info a dodám jen to, že od té doby co to používám, tak na autě toho je míň a míň
Kde osobně tono mám nejvíce jsou oblasti:
. za předními koly od půl dveří dolů
- přední kapota
- od zadních kol, zadní nárazník a spodní část 5 dveří.
Kde osobně tono mám nejvíce jsou oblasti:
. za předními koly od půl dveří dolů
- přední kapota
- od zadních kol, zadní nárazník a spodní část 5 dveří.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tybrďo, tak to jsem vůbec netušil, že se něco takovýho děje a na autech ulpívá... . Ty kotouče TEXTAR už jsem někde na nějakých forech zahlédl probírat, takže to je asi pro naše Astrule dobrá volba, předpokládám.Astra - R@SAG píše: ↑25 kvě 2021, 08:19 Ahoj UseThe4s: Pokusím se to popsat postupně.
Polétavá rez:
U nás v Ostravě je hold těžký průmysl, hodně se práší a už na Astře G před mnoha lety jsme si všiml na laku jsou tmavé tečky a myslel jsme že to je koroze. Jenže jsem nevěděl o tom, že existuje přípravek na to a tak jsme pouze voskoval. Na Astře J se to začlo objevovat cca po 2 letech a tak jsem začal pátrat a našel jsem tento přípravek. Na tmavých barvách aut to moc člověk nevidí, ale na bíle je to jako vidět velmi. Proto jsem koupil tento přípravek na poletavou rez. Aplikace je jednoduchá a super efekt. Takovou očistu od poletavé rzi provátím 1x ročně a na Astře je toho míň a míň.
Zde je vše popsáno a i postup: http://astra-rasag.cz/?page_id=4422
Vrtané mrzdové kotouče:
Byl to vždy můj sen je mít na autě, ale na bežné ježdění mi to každý mechanik rozmlouval a pak jsem viděl i na živo Astru H, které měla vrzané kotouče a co se stalo u nich. U dírek, postupem času se začli dělat mikro trhlinky a díky povechové korozi z vnitřní části kotouče odpadávat kusy kotouče. Proto jsem od toho ustoupil a po poslední kontrole na jaře při přezouvání, jsem výměnu posunul na pozzim a tozhodl jsme se jít do klasických plných kotoučů TEXTAR.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak nové letní pneu DUNLOP 215/50 R 17 SP BLURESPONSE 95W XL jsou na Astře a najeto prvních 30km. Teď přemýšlím na správném nahuštění. Momentálně mám nahuštěno všude na 2,5. Předešlé pneu jsem také měl na 2,5 a to protože jinak vypadali podhuštěné. Dunlop mají zesílené stěny a tak zde to asi hrozit nebude.
Kolik tedy hustotě tento rozměr. V příručce je 2,2 to se mi zdá málo.
Kolik tedy hustotě tento rozměr. V příručce je 2,2 to se mi zdá málo.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.