R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Výfuk se mi podařilo demontovat, musel jsem jej však rozříznout na více částí, aby šel ven. Rád bych vložil obrázek, ale nějak nemohu, nevím proč, když v minulosti to bylo běžně možné.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Reklama
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
montážní jáma
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tady došlo k ulomení trubky od příruby koncového tlumiče. Pokusím se to nechat svařit.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Celkový stav výfukového potrubí není moc uspokojivý po 6 letech. Ten středový díl výfuku je podstatně více zkorodovaný než ostatní část výfuku.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Abych zadní tlumič dostal ven z pod auta, musel jsem zadní koncovou trubku odříznout.
Pokud se podaří svařit odlomenou trubku od příruby tlumiče, tak koupím objímky pro spojení výfukového potrubí a tím pak propojím díly výfuku při montáži opraveného výfuku na místo. Zadní objímka průměr 55 mm a středová objímka průměr 50 mm.
Pokud se podaří svařit odlomenou trubku od příruby tlumiče, tak koupím objímky pro spojení výfukového potrubí a tím pak propojím díly výfuku při montáži opraveného výfuku na místo. Zadní objímka průměr 55 mm a středová objímka průměr 50 mm.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak to je masakr, tak rezavý výfuk po 6 letech, na Astře G vydržel výfuk bezmála 14 let. Dost jsi mě vyděsil, budu se muset podávat na ten náš u kolegy na zvedáku.
Držím palce, ať to vše dobře dopadne.
Držím palce, ať to vše dobře dopadne.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Výfuk zavařen, repasován a kompletně jsem jej natřel žáruvzdornou barvou. Tak uvidím kolik toho ještě vydrží, ale dalších 6 let to zcela jistě nebude
Zítra jej namontuji zpátky na místo, musel jsem dokoupit 2 ks spojovacích objímek, jedna je 55 mm a druhá 50 mm a taky když už je výfuk dole, tak jsem kompletně natřel všechny kovové díly podvozku novým nátěrem, například barva na zadní nápravě už taky nebyla v nejlepší kondici.
Zítra jej namontuji zpátky na místo, musel jsem dokoupit 2 ks spojovacích objímek, jedna je 55 mm a druhá 50 mm a taky když už je výfuk dole, tak jsem kompletně natřel všechny kovové díly podvozku novým nátěrem, například barva na zadní nápravě už taky nebyla v nejlepší kondici.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Ahoj! Být na tvém místě, taky bych výfuk natřel, když už je celý venku. Nutno však poznamenat, že výfuky korodují (reznou) hlavně zevnitř.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Výfuk namontován, nové spojovací trubky taky a i to těsní, takže OK, jen jsem nechal původní těsnění mezi přední přírubou a tam to trochu fouká, takže už jsem objednal novou a jakmile dorazí, tak vyměním. Taky jsem očistil zadní nápravu a natřel.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Co ale čert nechtěl, jedno spravíš a druhé se podělá.
Jak auto stálo cca 2 týdny, tak se totálně kously zadní destičky, běžně když se to stane cukneš autem a oni povolí, ale tentokrát to snad bylo svařeno, kolo dolů a destičky sundat, normálně se rozpadly, ta vrstva brzdící popraskala a destičky se neuvěřitelné rozpadly. Takže jsem je všechny demontoval jak zadní tak i přední, mám najeto 95 tisíc a 6 let. Destičky jsou ještě docela nesjeté ale prostě se drolí.
Dnes jsem objednal nové, na doporučení zde na fóru jsem objednal TEXTAR, tak jsem snad neudělal chybu.
Jak auto stálo cca 2 týdny, tak se totálně kously zadní destičky, běžně když se to stane cukneš autem a oni povolí, ale tentokrát to snad bylo svařeno, kolo dolů a destičky sundat, normálně se rozpadly, ta vrstva brzdící popraskala a destičky se neuvěřitelné rozpadly. Takže jsem je všechny demontoval jak zadní tak i přední, mám najeto 95 tisíc a 6 let. Destičky jsou ještě docela nesjeté ale prostě se drolí.
Dnes jsem objednal nové, na doporučení zde na fóru jsem objednal TEXTAR, tak jsem snad neudělal chybu.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015