UseThe4s píše: ↑27 kvě 2021, 15:07
... na novější generaci je tam zase jen nemotornej kus tyče...
Ono je toho víc co na "Káčku" chybí, schovali to do "odtučňovací kůry" Menší kola (J má 225/45 R18, K má 225/40 R18), chybí osvětlení přihrádky spolujezdce, chybí senzor hladiny ostřikovačů, atd.
Jinak konkrétně ty vzpěry kapoty prý mají souvislost s pasivní bezpečností chodců (nějak to souvisí s deformační schopností kapoty).
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Pěkné , no vidět, že to velký mazel , tak jak u nás.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
westler píše: ↑28 kvě 2021, 19:09
...Jinak konkrétně ty vzpěry kapoty prý mají souvislost s pasivní bezpečností chodců (nějak to souvisí s deformační schopností kapoty).
zajímavé, že třeba do Insignie "B" se pneumatické vzpěry opět vrátili a má "vyskakovací" kapotu s ochranou chodců, kterou "A" nemělo. Tak si vyber.
"Hliníkové" pedály mám z první Insignie Sport - jsou samozřejmě gumové s kovovým vrškem - a "přezouvám" je do každé nové Insignie.
GTC-čko je to parádní. Já jsem načipované GTC H-čko obdobně načančané prodal v únoru. Mělo 275tkm
westler píše: ↑28 kvě 2021, 19:09
...Jinak konkrétně ty vzpěry kapoty prý mají souvislost s pasivní bezpečností chodců (nějak to souvisí s deformační schopností kapoty).
zajímavé, že třeba do Insignie "B" se pneumatické vzpěry opět vrátili a má "vyskakovací" kapotu s ochranou chodců, kterou "A" nemělo. Tak si vyber.
"Hliníkové" pedály mám z první Insignie Sport - jsou samozřejmě gumové s kovovým vrškem - a "přezouvám" je do každé nové Insignie.
GTC-čko je to parádní. Já jsem načipované GTC H-čko obdobně načančané prodal v únoru. Mělo 275tkm
JJ, hliníkové pedály jsou základ . Cos v tom měl za motor a na kolik si měl ten chip? Klobouk dolů před tim nájezdem, musel ses o něj starat dobře. Mě se H-čkový GTCčka vždycky moc líbily. Popojížděl jsem 10 let ve svym dieselovým Caravanu a snil o tom, že si jednou pořídím benzinový GTC... Jako proti tomu Caravanu ale nemůžu říct ani popel, udělal za ty léta tak ohromnou službu, vždycky jsem měl to auto rád. Teď má najeto 328.000 km a rozhod jsem se, že místo prodeje si ho vedle GTC nechám jako praktický druhý auto.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Když vyjde sluníčko, hned se najde nějaká činnost... Byť auto z prodeje voňelo čistotou a nedávným čištěním, i tak z tepování šla poměrně špinavá voda. A to nemluvím o podlaze, ale o sedačkách, kufru, stropu, atd. Zkrátka, co si neuděláš sám...
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Schvaluji, přesně co si člověk neuděla sám, tak to není ono . Manželka tvrdí, že se o to starám, jako o další živé stvoření a že je to pořád zrcadlovka ve vnitř i z venku. Dokonce, jak někoho bezu, tak mi nechce věřit, že máme 2 děti. Hodl mám rád pořádek a být vidět.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Hele, uplně ti rozumim... Já si ten úklid auta naprosto užívám a pak mám následně radost, když s tim jedu a všude okolo je krásně čisťoučko... Protože jsem ale super-detailista a na vysavači jsem pokaždý nechal skoro 100,- , nakoupil jsem si aku-vysavač, se kterým můžu vysávat kde chci, kdy chci a hlavne jak dlouho chci...
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Pěkná hračka kolik to stálo, já mám pouze klasický AKU vysavač.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Astra - R@SAG píše: ↑21 čer 2021, 13:40
Pěkná hračka kolik to stálo, já mám pouze klasický AKU vysavač.
Samotnej vysavač Milwaukee M12 FVCL-0 bez baterie je za 3.450 Kč bez DPH. Já používám sadu 12V baterií ze svého ostatního Milwaukee nářadí, takže jsem baterie řešit nemusel. Pokud bys to chtěl kupovat s baterií, pak bych doporučil jedině s nejsilnější 6A baterií (1.750 Kč bez DPH), poněvadž slabší baterie nemaj tak dobrej tah a nevydržej moc dlouho. Tyhle profi aku vysavače jsou fajn, protože sajou i vodu, jsou bez-sáčkový a tah maj lepší než vysavače na benzínce.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986