Prajem dobry den
Vlastnim Opel Frontera 2.3td rocnik 1998 tusim... K veci islo sa na vychadzku auto nas odviezlo kde sme potrebovali, ale domov uz nie problem je v tom, ze nechce nastartovat a vobec nereaguje na poveli spinacej skrinky.. kontrolky nic ziadne odozvy proste akokeby bolo mrtve... Pred osudnym startom nieco slabo tak buchlo bol to starter ktory sa dal na repas a nasledne sa tam namontoval mysleli sme si ze to bude v tom ale zial to nebolo ono... Dalej svieti kontrolka mazania ci ma niaky problem to auto neviem ale nemalo by mať pri centrali som našiel niake relatko ktore pri tom ako som mal klucik v 3 polohe a nasledne som dal smerovku do lava a klucik do 1 polohy relatko zacalo bzucat v autoelektrike sa ja osobne nevyznam chcem vediet ci sa uz s takymto niecim uz niekto stretol dakujem
Problémová Frontera 2.3td
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- vasekpetr1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 21 čer 2019, 17:51
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Re: Problémová Frontera 2.3td
A co baterka? V jaké je kondici? Měřil ji někdo?
Zafira B black line, Z19DT, 2008, WIN: W0L0AHM759G0031xx, 210 tkm
...a bydlím v Hospodě - Červené....
...a bydlím v Hospodě - Červené....
Re: Problémová Frontera 2.3td
Majerak: Ahoj! Zkontroluj čistotu a kvalitu ukostření - akumulátor (svorky na něm včetně připojení na kostru auta), silový kabel ke starteru, ukostření motoru (býval takový měděný pásek od bloku na karoserii.) Spínací skříňka, přesněji její spodní el. část, to může dělat taky. Áčková Frontera s tímto motorem už má něco za sebou a mouchy se mohou/budou objevovat, s tím musíš/měl jsi počítat, kdyžs vůz kupoval.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Problémová Frontera 2.3td
Merala sa tá čo bola v aute 12,60 a davala sa tam ešte novšia než predošlá a taktiež nič a čo sa týka kondicí mala by byť ťip ťop, ale všimol som si že ju nabilo teraz viac než malo meral som ju 12,80 a ta novšia je už ťip ťop len žiadna odozva od auta no....
Naposledy upravil(a) Majerak dne 21 čer 2021, 19:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Problémová Frontera 2.3td
Vďaka ti za rady Ujo Áno počítal som s chybami toho auta ale takto, že aj elektrina je pozliepana od predošlého majtela tak no počital som že motorovo budem šparať a nie s elektriku sa hrať no hold auto musim dať do pojazdneho stavu A zasa predošlí majtel mi plietol cievku na štartéri, že on ju menil za použivanu vraj sa mu to iste stalo to čo mne čiže dalšia možnosť ale tak či tak ďakujemColommbo píše: ↑17 čer 2021, 09:25 Majerak: Ahoj! Zkontroluj čistotu a kvalitu ukostření - akumulátor (svorky na něm včetně připojení na kostru auta), silový kabel ke starteru, ukostření motoru (býval takový měděný pásek od bloku na karoserii.) Spínací skříňka, přesněji její spodní el. část, to může dělat taky. Áčková Frontera s tímto motorem už má něco za sebou a mouchy se mohou/budou objevovat, s tím musíš/měl jsi počítat, kdyžs vůz kupoval.
Re: Problémová Frontera 2.3td
Pokud má akumulátor za běžného provozu 12,60V, je to v pořádku a co se hodnoty 12,80V týče, záleží na tom, kdy jsi napětí měřil - krátce po odpojení nabíječky může voltmetr ukázat klidně 13V či ještě maličko víc, napětí se musí měřit aspoň hodinu po ukončení externího dobíjení.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Problémová Frontera 2.3td
Vážení podarilo sa mi auto spojazdniť bola to zle ukotvena kostra no ale dalši problém je že pristrojovka, klima, smerovky, spiatočka(svetla) vobec nejde Viete kde by mohla byť chyba tentokrát ? Mimochodom ďakujem za ochotu pomôcť mi