R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
O lícování dílů a lak se nebojím, viděl jsem už jejich práci a bylo to OK. Jde mi spíše o to, že budou měnit některé kovové části - zejména zadní čelo, kdy musí odřezat poškozené a přivařit nové. Tady se trošku obávám nedokonalé antikorozní ochrany. Ale snad to bude dobré. A právě ty 2 měsíce trvalo zajištění originálních dílů. Na internetu neoriginální bych měl obratem, ale servis pracuje s originály a zajištění trvalo neuvěřitelně dlouho, ale snad to bude jen ku prospěchu opravy.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Reklama
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Bud rad za origo dily, ja osobne bych neorigo dily (plechy) nechtel,at uz kvuli korozi atd.. Co se tyce antikorozni ochrany, urcite bych si i sam osetril pro jistotu, protoze jestli se bude varit "ceockem" tak bude potreba osetrit
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Dnes auto zavezeno do servisu OPEL, Mikona Zlín. Termín opravy stanoven na cca 3 týdny s tím, že může být dříve. Řekl jsem jim, že na opravu nespěchám, hlavně ať je to uděláno pořádně.
K dispozici mám náhradní Astru K - skoro nové auto, na tachometru 16 tisíc km, tak se alespoň trochu povozím s tímto a budu moci porovnat. Astra J versus Astra K a versus moje služební nový Focus.
K dispozici mám náhradní Astru K - skoro nové auto, na tachometru 16 tisíc km, tak se alespoň trochu povozím s tímto a budu moci porovnat. Astra J versus Astra K a versus moje služební nový Focus.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Tak to máš super, pak poreferuj, jaké to je, máš tam 3 válec, nebo jeste 4 valec.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Je to velmi cítit po přesednutí z Astry J - 103 kW do tohoto náhradního vozu, kdy motor je takový jakoby nepružný, neakceleruje. Na druhou stranu naprosto stejnou trasu Zlín - Jeseník (vše mimo dálnici) s mou Astrou J jsem měl se spotřebou 4,9 litru / 100 km a s touto Astrou K jsem měl spotřebu 4,6 litru / 100 km. Vše podle PP.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Já měl na test 1.2 Turbo 96kw 130k a taky ve mě zanechal pocit, že je nepružný a nereaguje na plynový pedál. Se srovnáním 1.2 Turbo 96kW 130k od PSA obrovský rozdíl. Motor od PSA mnohonásobně pružnější a měl i nižší spotřebu, šel mnohonásobně lépe za plynem.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Jel jsem s autem zatím cca 200 km, ale akcelerace bídná. Odezva na plynový pedál nepostřehnutelná. Přidáš plyn a nic, přidáš více a stále nic, přidáš až na podlahu a trochu se začne něco dít. O předjíždění jsem se téměř nepokoušel, dokonce jsem musel několikrát podřadit až na dvojku aby auto akcelerovalo. Toto je bohužel daň ekologii. Služebního Focuse mám taky 3 válec, ale proti této Astře K je to žihadlo.
Na druhou stranu interiér "K" je velmi pohodlný, určitě větší než v "J". V autě je fajn, ale opět v porovnání s Focusem je v interiéru "K" i "J" nedostatek odkládacích míst a prostor ve Focusu je mnohem, mnohem větší. I například drobnost, jako jsou ovládací prvky na dveřích řidiče = ele. ovládání oken a zrcátek je ergonomicky ve Focusu lépe přístupné.
S "K" jsem jel převážně v šeru a v noci, přišlo mi to, že velmi špatně svítí, pak s ním jela žena a té zase přišlo, že svítí lépe než naše "J". Takže hodně subjektivní. Opět ve srovnání s Focusem svítí "J" i "K" velmi chabě. Nevím přesně co mám ve Focusu za žárovky, ale budu se muset podívat a koupit je i do našeho "J", jelikož opravdu je to velký rozdíl ve prospěch toho Focuse.
A poslední je zavazadlový prostor. Jelikož "J" je sedan, je kufr docela velký, "K" je hatchback = kufr velmi malinký, žena vozí docela hodně nákladu do práce a z toho kufru nebyla nadšena, vejde se tam polovina co do "J". Rozdílný typ karoserie = rozdílná velikost zavazadlového prostoru. Jelikož "J" je moje třetí Astra SEDAN, tak kufry vždy podobně velké.
Nikdy bych si nemyslel, že budu v porovnání s Astrou ať již "J", nebo "K" lépe hodnotit Forda Focuse IV.
Na druhou stranu interiér "K" je velmi pohodlný, určitě větší než v "J". V autě je fajn, ale opět v porovnání s Focusem je v interiéru "K" i "J" nedostatek odkládacích míst a prostor ve Focusu je mnohem, mnohem větší. I například drobnost, jako jsou ovládací prvky na dveřích řidiče = ele. ovládání oken a zrcátek je ergonomicky ve Focusu lépe přístupné.
S "K" jsem jel převážně v šeru a v noci, přišlo mi to, že velmi špatně svítí, pak s ním jela žena a té zase přišlo, že svítí lépe než naše "J". Takže hodně subjektivní. Opět ve srovnání s Focusem svítí "J" i "K" velmi chabě. Nevím přesně co mám ve Focusu za žárovky, ale budu se muset podívat a koupit je i do našeho "J", jelikož opravdu je to velký rozdíl ve prospěch toho Focuse.
A poslední je zavazadlový prostor. Jelikož "J" je sedan, je kufr docela velký, "K" je hatchback = kufr velmi malinký, žena vozí docela hodně nákladu do práce a z toho kufru nebyla nadšena, vejde se tam polovina co do "J". Rozdílný typ karoserie = rozdílná velikost zavazadlového prostoru. Jelikož "J" je moje třetí Astra SEDAN, tak kufry vždy podobně velké.
Nikdy bych si nemyslel, že budu v porovnání s Astrou ať již "J", nebo "K" lépe hodnotit Forda Focuse IV.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Podle informace ze servisu je auto v lakovně, tedy bylo v pátek a od pondělí budou vše montovat dohromady, tak bych ho měl mít opraveno do vánoc. No jak jsem servis velebil při minulé akci, kdy auto bylo za týden opraveno, tak tentokrát je v servisu měsíc a něco, což jsem nečekal. No nevadí, asi opravené auto bude dárek pod stromeček
p.s. žena už si za tu dobu zvykla na Astru K a říkala, že jim ji snad ani nevrátí. Jediný argument je v Jéčku velikost kufru
p.s. žena už si za tu dobu zvykla na Astru K a říkala, že jim ji snad ani nevrátí. Jediný argument je v Jéčku velikost kufru
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Dnes auto vyzvednuto ze servisu. Oprava proběhla, vypadá to vše OK.
Ale aby to nebylo tak pozitivní, tak jen co jsem odjel ze servisu asi 5 km se rozsvítila kontrolka motoru. Dělali výfuk a převařovali vlnovec, tak nevím jestli to má souvislost. Otočil jsem se a jel zpět do servisu, jenže mezi tím zavřeli a už mají vánoce.
Někde už tady o té kontrolce bylo psáno, jsem troch nervózní, že to svítí, ale evidentně dříve než po vánocích se na nějakou diagnostiku s tím nedostanu. Doufám, že je to jen nějaká drobnost. Tož tak.
Ale aby to nebylo tak pozitivní, tak jen co jsem odjel ze servisu asi 5 km se rozsvítila kontrolka motoru. Dělali výfuk a převařovali vlnovec, tak nevím jestli to má souvislost. Otočil jsem se a jel zpět do servisu, jenže mezi tím zavřeli a už mají vánoce.
Někde už tady o té kontrolce bylo psáno, jsem troch nervózní, že to svítí, ale evidentně dříve než po vánocích se na nějakou diagnostiku s tím nedostanu. Doufám, že je to jen nějaká drobnost. Tož tak.
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015
Re: R@dek - Opel Astra J - 1,4 Turbo 103kW/140k - SEDAN 2015
Opel Astra J 1,4 turbo 103kW/140k notchback-SEDAN - drive - 2015