Insignia - nedostanu se do auta, klíče nefungují
Moderátor: Moderátoři
Insignia - nedostanu se do auta, klíče nefungují
Dobrý den mám dotaz ráno jsem se nedostal vůbec do auta ani jedním klíčem auto na mě nereaguje baterky vyměněny a nic baterie v autě je v pořádku tedy ještě včera byla nemá někdo nějakou zkušenost ? Děkuji
- Reklama
Re: Insignia
ťažko čokoľvek radiť vôbec nepíšeš aká insignia - aspoň rok výroby, takže nevieme či máš bezkľúčové odomykanie alebo klasiku s diaľkovým ovládaním.
takže to môže byť skutočne vybitá batéria - stalo sa mi 2x že batéria skončila z hodiny na hodinu, takže keď včera ešte fungovala dnes naozaj nemusí.
Ale určite existuje aj u bezkľúčového otvárania núdzový kľúč ktorým sa musí do auta dať vliezť.
Potom zistíš čo baterka, či sa dá naštartovať a pod.
AK je inak všetko v poriadku, síce som sa s tým nestretol ale potom by so tipoval na čidlo diaľkového ovládania ktoré je v strede na palubnej doske.
Inak zaujímavá vec, jeden z mojich zákazníkov má parkovisko pre návštevy v mieste, kde nefunguje žiadne diaľkové ovládanie. Pôvodne bol za ních vlnitý plech a mysleli sme že je tam nejaký odraz od toho plechu ktorý zblne rádiový signál odrazmi. Teraz je tam budova a funkčnosť diaľkových ovládačov - akejkoľvek značky (ople, škodovky, VW, peugeot...) je stále žiadna. možno nejaká wifi, ktorá pracuje na podobnej frekvencii..
Auto sa dá otvoriť alebo zamknúť len ak stojím úplne pri okienku a mierim diaľkovým do auta, inak funguje v pohode na 100metrov
takže to môže byť skutočne vybitá batéria - stalo sa mi 2x že batéria skončila z hodiny na hodinu, takže keď včera ešte fungovala dnes naozaj nemusí.
Ale určite existuje aj u bezkľúčového otvárania núdzový kľúč ktorým sa musí do auta dať vliezť.
Potom zistíš čo baterka, či sa dá naštartovať a pod.
AK je inak všetko v poriadku, síce som sa s tým nestretol ale potom by so tipoval na čidlo diaľkového ovládania ktoré je v strede na palubnej doske.
Inak zaujímavá vec, jeden z mojich zákazníkov má parkovisko pre návštevy v mieste, kde nefunguje žiadne diaľkové ovládanie. Pôvodne bol za ních vlnitý plech a mysleli sme že je tam nejaký odraz od toho plechu ktorý zblne rádiový signál odrazmi. Teraz je tam budova a funkčnosť diaľkových ovládačov - akejkoľvek značky (ople, škodovky, VW, peugeot...) je stále žiadna. možno nejaká wifi, ktorá pracuje na podobnej frekvencii..
Auto sa dá otvoriť alebo zamknúť len ak stojím úplne pri okienku a mierim diaľkovým do auta, inak funguje v pohode na 100metrov
Re: Insignia - nedostanu se do auta, klíče nefungují
Všichni, co píšete nový příspěvek, vždy napište, PŘESNĚ čeho se problém týká, jinak je větší šance, že vám někdo odpoví....
Re: Insignia - nedostanu se do auta, klíče nefungují
Ahoj sorry to jsem nenapsal je to 2018 diesel 125kw bezklicove startování a s tou baterií jsi mě pravdu dnes jsem ji proměřil a má 3V ale že tak rychle se vybije v podstatě za 12 hodin přišla o energii to je fakt divný ale dík za radu
Re: Insignia - nedostanu se do auta, klíče nefungují
není to divný.
je to normálny stav u batérií, ktoré fungujú s "inteligentným nabíjaním".
Takáto batéria dostáva rany z alternátora prakticky pri každom ubratí plynu. Dosky v batérii sa tým krivia a po ca 70 000 km toho má baterka dosť. Porucha batérie nastane často okamžite po vypnutí motora - už nie je možné naštartovať. Porucha nastala zrejme počas poslednej jazdy, ale auto išlo na alternátor, t.j. všetko OK. po vypnutí motora sa už nedá naštartovať pretože niektorý článok batérie je skratovaný.
Múdre rady typu "čo robiť pred zimou = nabiť batériu" už proste dávno neplatia.
Pre naštartovanie je potrebné mať káble s veľkým priemerom vodičov - budeme štartovať auto ktoré vlastne nemá vlastný zdroj energie a navyše je predpoklad, že auto, ktoré použijeme bude mať v sieti len 12,8V namiesto 14,2V ako to bývalo niekedy. 1,4V je obrovský rozdiel pri takomto štarte takže kábliky z Lidla to nezvládnu.
je to normálny stav u batérií, ktoré fungujú s "inteligentným nabíjaním".
Takáto batéria dostáva rany z alternátora prakticky pri každom ubratí plynu. Dosky v batérii sa tým krivia a po ca 70 000 km toho má baterka dosť. Porucha batérie nastane často okamžite po vypnutí motora - už nie je možné naštartovať. Porucha nastala zrejme počas poslednej jazdy, ale auto išlo na alternátor, t.j. všetko OK. po vypnutí motora sa už nedá naštartovať pretože niektorý článok batérie je skratovaný.
Múdre rady typu "čo robiť pred zimou = nabiť batériu" už proste dávno neplatia.
Pre naštartovanie je potrebné mať káble s veľkým priemerom vodičov - budeme štartovať auto ktoré vlastne nemá vlastný zdroj energie a navyše je predpoklad, že auto, ktoré použijeme bude mať v sieti len 12,8V namiesto 14,2V ako to bývalo niekedy. 1,4V je obrovský rozdiel pri takomto štarte takže kábliky z Lidla to nezvládnu.
Re: Insignia - nedostanu se do auta, klíče nefungují
Zdravim, iba sa chcem opytat ci po vymene baterie bolo vsetko ok resp. ci Ti novu bateriu opat nieco nevybilo? Mam totiz podobny problem. V piatok auto slo a v sobotu uz bol problem a na baterii nieco cez 3V. To sa mi zda celkom dost brutalny ubytok tak sa trosku obavam ci mi ju nieco neodpieklo. Dik za info ...