Jelikož a protože tam bylo málo oleje, tak to cvakalo, takže takový menší selhání z mojí strany. Olej jsem vyměnil a dal tam dostatečný množství a je klid už to necvaká.
Na tom autě je ještě práce jak na kostele. Ještě necham udělat rozvody, pak spravit vejfuk páč netěsní u svodů, zadní brzdy komplet celý, stabilizátor...a ty budíky, jenže to chce postupně, nemám tátu Rockefellera . Naty budíky se kouknu možná dneska..akorát mě zaráží, že rychloměr se hejbe jak ožralej
Ventily a budíky
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Kuba
- Příspěvky: 584
- Registrován: 15 led 2009, 20:12
- Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventily a budíky
S tím rychloměrem Ti jen potvrdím to co už tady padlo přede mnou "zkontroluj náhon" a s tím počítadlem km, to bude buď zaseknuté a nebo budou vylámané zoubky.....to už je horší. Vzpomínám jak jsem na Toyotě Corolle E9 měnil celou přístrojvku za přístrojovku z otáčkoměrem, tak jsem musel rozebrat celé budíky a nastavit počet ujetých km. Byla to celkem "je*ačka", ale pak final vypadal dobře, pokud by Ti to pomohlo, mohl bych Ti pak poslat počítadlo co mám doma.
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ