Dnes další nutná výměna. Okolo 5 roku provozu Astry J se na čelní straně okolo víka ventilů začal rosit motorový olej. Protože jsem měl 5letou prodlouženou záruku, reklamoval jsem v autorizovaném servise. Reklamace neuznána, tak to bylo ponecháno osudu. Teď má Astra J 8 a půl roku a najednou to těsnění nevydrželo ze dne na den začal téct.
Zvažoval jsem zda koupit pouze samotné těsnění a nebo přijednom vyměnit komplet plastový kryt ventilů, kde je i membrána. Protože s motorem nejsou potíže, zakoupil jsem pouze těsnění a provedla se výměna (práce na cca 20min.).
Původní těsnění bylo jako kámen a bylo na 4 místěch úplně rozpojeno, tak že není divu, že teklo.
Dost mě zajímalo, zda tam bude mnoho karbonu a jak na tom je samotný rozvorový řetěz, byl jsem dost překvapen po rozebrání. Motorový olej měním co 6 – 7 tis. Km / 2x do roka.
Víko ventilů + těsnění - 1.4 Turbo
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Víko ventilů + těsnění - 1.4 Turbo
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama