čau. já mám najeto tak 70tis km na 110kw, z toho pár tisíc na 135kw.
92kw je fakt shit, 110kw je nutnost a 135kw je supr, ale bojím se to tam nechávat furt, takže jezdím 110kw většinu času.
když jedu do servisu tak tam dávám origo 92 a zatím si ničeho nevšimli.
Načipovanie motora
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Načipovanie motora
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
- Reklama
Re: Načipovanie motora
Ahoj
Mám Opel Astra 1,4 ST motor XFL 92 kw ve výbavě Enjoy. Zakoupen u Srba Servis, RV 9/2019 s 5 letou zárukou na motor+převodovku. Nikdy jsem neměl problem s trháním motoru, auto je docela svižné, dosud bez závad. Ale pomalu končí záruka, tak uvažuji o posílení motoru na 110 kW. Najeto 47 tis.
Bohužel mám s/s a taky GPF takže to bude asi problem např. u EDS.
Máte někdo tip kdo u nás dělá chip tuning těchto motorů? Ideál Praha a okolí.
Trochu jsem zkoumal uk fórum a někdo psal že u novějších Oplů už nejde přepisovat sw .........že to mají nějak ošetřené.
Druhá možnost by byla použít alespoň občas nějaký chip box . Celkem dobrý zkušenosti jsou údajně v UK s Blue Spark https://www.bluesparkautomotive.com, případně německý Race Chip https://www.racechip.com/, ale ten dělá verzi zatím jen pro 110 kw motor.
Mám Opel Astra 1,4 ST motor XFL 92 kw ve výbavě Enjoy. Zakoupen u Srba Servis, RV 9/2019 s 5 letou zárukou na motor+převodovku. Nikdy jsem neměl problem s trháním motoru, auto je docela svižné, dosud bez závad. Ale pomalu končí záruka, tak uvažuji o posílení motoru na 110 kW. Najeto 47 tis.
Bohužel mám s/s a taky GPF takže to bude asi problem např. u EDS.
Máte někdo tip kdo u nás dělá chip tuning těchto motorů? Ideál Praha a okolí.
Trochu jsem zkoumal uk fórum a někdo psal že u novějších Oplů už nejde přepisovat sw .........že to mají nějak ošetřené.
Druhá možnost by byla použít alespoň občas nějaký chip box . Celkem dobrý zkušenosti jsou údajně v UK s Blue Spark https://www.bluesparkautomotive.com, případně německý Race Chip https://www.racechip.com/, ale ten dělá verzi zatím jen pro 110 kw motor.
Re: Načipovanie motora
Dnes jsem zjistil podle VIN dotazem na UK Forum, že v mojí Astře 1,4 ST 92 kW/230 Nm motor XFL ss, je manuál typu M24 a ne M22 s projektovaným krouťákem 245 Nm.
Re: Načipovanie motora
Ahoj! Oplí stránky opel-infos.de existenci manuální převodovky M24 vůbec neuvádějí, zmiňují M22 a pak až M32. Má-li tvoje převodovka max. točivý moment, jenž je schopna trvale přenášet, uveden 245Nm, tož bych posílení motoru na 110kW raději ještě zvážil...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Načipovanie motora
Ahoj
Jasně zvážím to. Navíc to vypadá, že dle mého čísla VIN asi ani remap ECU nebude možný, alespoň dle toho co psal někdo na UK fóru.
Prostě od určitého VIN dál to Opel zamkl.
Ne že by auto jezdilo zle, naopak je agilní až dost, ale faktem je, že většinou jezdím v 1 max ve 2 v Praze a okolíí. ,Střídavě jezdím se služební O3 kombi 2,0 TDI CR 110 kW/340 Nm. Předešlé auto Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110 kW/320 Nm, Stilo, Marea, Croma vše 2,0 i.e. takže určitě mám s čím srovnávat.
Na Astře mně udivuje lehkost s jakou se vrhá do zatáček a akcelerace (na ten motor 1,4). Mrzní mně jen, že Opel neumožňuje uprade na 110 kW na jejich tovární sw. Prý to neumějí ???? a posílají každého k chip tunerům...........
Auto je vyrobené 2019 s 5 letou tovární zárukou Opel a nikdy necuklo ani jiný problém. Tak buď mám jen kliku nebo 2019 už to vychytali (sw,oleje a prý snad i jin písty). Bohužel už má ss a GPF což komplikuje upravy (EDS jen bez ss asi kvůli převodovce, jiným vadí GPF)
Jasně zvážím to. Navíc to vypadá, že dle mého čísla VIN asi ani remap ECU nebude možný, alespoň dle toho co psal někdo na UK fóru.
Prostě od určitého VIN dál to Opel zamkl.
Ne že by auto jezdilo zle, naopak je agilní až dost, ale faktem je, že většinou jezdím v 1 max ve 2 v Praze a okolíí. ,Střídavě jezdím se služební O3 kombi 2,0 TDI CR 110 kW/340 Nm. Předešlé auto Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110 kW/320 Nm, Stilo, Marea, Croma vše 2,0 i.e. takže určitě mám s čím srovnávat.
Na Astře mně udivuje lehkost s jakou se vrhá do zatáček a akcelerace (na ten motor 1,4). Mrzní mně jen, že Opel neumožňuje uprade na 110 kW na jejich tovární sw. Prý to neumějí ???? a posílají každého k chip tunerům...........
Auto je vyrobené 2019 s 5 letou tovární zárukou Opel a nikdy necuklo ani jiný problém. Tak buď mám jen kliku nebo 2019 už to vychytali (sw,oleje a prý snad i jin písty). Bohužel už má ss a GPF což komplikuje upravy (EDS jen bez ss asi kvůli převodovce, jiným vadí GPF)
Re: Načipovanie motora
Tvoje auto sa bez problémov bežné cipuje,u nás to robia borci profitunig,jedna z najlepších firiem na Slovensku.Ci sa to týka astier s GPF,tuším ano zdá sa mi že to už niekto daval.Osobne by som sa 110kw nebál,130kw by som už odvahu nemal,ja by som nechal tak..!!Mikel píše: ↑13 bře 2024, 08:01 Ahoj
Jasně zvážím to. Navíc to vypadá, že dle mého čísla VIN asi ani remap ECU nebude možný, alespoň dle toho co psal někdo na UK fóru.
Prostě od určitého VIN dál to Opel zamkl.
Ne že by auto jezdilo zle, naopak je agilní až dost, ale faktem je, že většinou jezdím v 1 max ve 2 v Praze a okolíí. ,Střídavě jezdím se služební O3 kombi 2,0 TDI CR 110 kW/340 Nm. Předešlé auto Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110 kW/320 Nm, Stilo, Marea, Croma vše 2,0 i.e. takže určitě mám s čím srovnávat.
Na Astře mně udivuje lehkost s jakou se vrhá do zatáček a akcelerace (na ten motor 1,4). Mrzní mně jen, že Opel neumožňuje uprade na 110 kW na jejich tovární sw. Prý to neumějí ???? a posílají každého k chip tunerům...........
Auto je vyrobené 2019 s 5 letou tovární zárukou Opel a nikdy necuklo ani jiný problém. Tak buď mám jen kliku nebo 2019 už to vychytali (sw,oleje a prý snad i jin písty). Bohužel už má ss a GPF což komplikuje upravy (EDS jen bez ss asi kvůli převodovce, jiným vadí GPF)