Motor ko

Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři

Odpovědět
Igi3006
Příspěvky: 4
Registrován: 12 bře 2024, 22:52

Motor ko

Příspěvek od Igi3006 »

Čaute chlapi tak zdochla mi Astra, príznaky pred koncom boli že počas jazdy sa začalo ozivat jemné piskotanie a potom pri jazde a vyradený rýchlosti do neutrálu začali otáčky kolísať z voľnobehu na cca 1500 otáčok, tento stav trval asi minútu jazdy a potom to prišlo brutálny dym z výfuku, okamžite som motor vypol,z výfuku kvapkal olej, neviete čo sa mohlo stať? Motor 1.4 16v 100 koní podotýkam bez turba!!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor ko

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Kolik má motor najeto a rok výroroby vozu. Jednalo se opravdu o tískání, nebo nepravidelný chod motoru na ten volnoběh. Je opravdu motor KO, jak píšete, nemo si to myslíte.

Před tím motor bez komplikací fungoval a nejevil žádné příznaky, jako stráta motorového oleje, úbitech chladící kapaliny, nebo rachocení řetězu (rozvodu) apod.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Igi3006
Příspěvky: 4
Registrován: 12 bře 2024, 22:52

Re: Motor ko

Příspěvek od Igi3006 »

Motor má nabehaných 115 000km, a rok výroby 2011,no voda sa nestrácala za rok som dolieval tak dva deci čo sa týka oleja tak to za 15 000 km zobral motor tak liter čo som samozrejme aj dolieval, reťaz nerachotila
Igi3006
Příspěvky: 4
Registrován: 12 bře 2024, 22:52

Re: Motor ko

Příspěvek od Igi3006 »

Ono ten nepravidelný chod bol asi spojený s tým že motor začal spaľovať olej keďže ho bolo vo výfuku veľmi veľa
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor ko

Příspěvek od Astra - R@SAG »

No nelze přesně úrčit příčinu rakto na dálku. Pokud ale ve 115tis. km. strácelo 1 litr. motorového oleje, tak bych to viděl na problémy s pístními kroužky. Ono více napoví rozebrání motoru a také množsrví karbonu. V karbonu vidím ten problkém, pokud motor se dost nevytáčel.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Igi3006
Příspěvky: 4
Registrován: 12 bře 2024, 22:52

Re: Motor ko

Příspěvek od Igi3006 »

Čaute chlapi tak problém vyriešený, chybu spôsobil takzvaný PCV ventil, moja Astra ho má na kryte ventilov, membrána sa asi z nejakého dôvodu pri zvýšenom tlaku v motore neotvorila , tým vznikol tlak apri jej rozrnuti došlo aj k vyprsknutiu oleja cez odvetravaci kanál do sacieho potrubia, banálna vec a oprava za 100 eur
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 563
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor ko

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Na to trpěla Astra J hlavně v letech 2009 - 2012, pak byla na to svolávací akce, přišla náprava. Dnes se dá koupit i celé víko s membránou jako druhovýroba za cca 2000Kč + práce. tak to odpovídá cene 100EUR i s prací.

Moc díky za info, a přeji ať Astra ještě dlouho jezdí.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Odpovědět

Zpět na „Astra J - Motory“