Ahoj.
Tohle těsnění jsem na své Astře řešil preventivně taky před třemi roky. Problém je dobře popsaný tady: https://www.zraly.cz/opel_motor_a20dth/.
Můj automechanik použil origo díl. Na alu náhradu jsem narazil až následně na polským Allegru: https://allegro.cz/nabidka/tesneni-drak ... 2176715445, druhá varianta je https://allegro.cz/nabidka/tesneni-drak ... 4267106621. Tohle řešení by se mi taky líbilo víc, ale jaká je kvalita to fakt nevím. Ale zajímalo by mně to. Tak jestli pujdeš do toho, tak se poděl se zkušenostma.
Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6
Moderátor: Moderátoři
Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6
OPEL Astra J ST OPC line 2,0 CDTI 121kW, automat, Webasto, Infinity - 2012
OPEL Corsa B 3.dv. 1,0 12V 40 kW - 1999
TRIUMPH Street Triple 765 RS, 96 kW, Zard - 2022
OPEL Corsa B 3.dv. 1,0 12V 40 kW - 1999
TRIUMPH Street Triple 765 RS, 96 kW, Zard - 2022
- Reklama
Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6
Super díky za tip. Páči sa mi to riešenie takže pôjdem do toho a dám vedieť rozmýšľam že ešte offnem EGR, robili ste to niekto ? Zaslepky som našiel predpokladám že ho bude treba vypnúť aj v riadiace jednotke. Len pre info potrubie na mazanie Haldexu budem asi vyrábať druhé, na zahraničných fórach som sa dočítal že to potrubie rado vyskakuje alebo "zhnije", tiež dám vedieť ako to dopadne
Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6
Preboha, prečo každý kto sa dostane k nafte za každú cenu musí vypínať EGR, demontovať DPF...
Za roky čo som vlastnil 5 áut s týmto motorom som nikdy nemal problém ani s jedným ani s druhým...
Za roky čo som vlastnil 5 áut s týmto motorom som nikdy nemal problém ani s jedným ani s druhým...
Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6
O DPF som nič nehovoril ale EGR som demontoval vždy nakoľko to vracia bordel naspäť do spalovacieho priestoru a podľa všetkého by to ten motor malo len viac a viac "špiniť"
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2024, 15:22