Ahoj
Takže nakonec jsem to vyřešil přeci jen tím relátkem,akorát jsem to jinak zapojil, a sice ne aby se odpojovalo čidlo po dobu startu (hází chybu elektroniky),ale aby se při startování připojil vedlejší okruh s odporem. Teplotní čidlo v termostatu je totiž odporové čidlo. Připojením okruhu s odporem ukazuje nižší teplotu a to o tolik jak velký odpor tam je. Funguje to takhle: sednu do auta otočím klíček - ihned naskočí relátko a připojí okruh s odporem,řídící jednotka v autě dostane info že je venku třeba 3 stupně namísto reálných 15.Tím pádem lehce nažhaví,relátko má časovač kde je nastaveno 2 sekundy po dvou sekundách odpojí obvod s odporem a zůstane zapojenej už jen přímej okruh. Auto krásně startuje na brnk a to za jakýchkoliv teplotních podmínek. Už to takhle mám zapojený nějakejch tři čtvrtě roku včetně zimy a bez problémů. Chce to alespon základní zkušenosti z elektriky. Časový relátko stojí nějakejch 200 kč,jinak se to dá řešit přehráním softwaru přímo v oplu ale to je ta dražší varianta odhaduju minimálně na 3000kč. Jinak klasika těsnost palivové soustavy,jestli nepadá nafta,pak repase startéru atd. je toho dost čím by to mohlo být každopádě moje řešení stojí 200kč a funguje
teplotní čidlo
Moderátor: Moderátoři
Re: teplotní čidlo
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí
- Reklama
Re: teplotní čidlo
Dobrý den,
vidím že už je to let,co se tady řešil problém se starty,ale snad mi odpovíte??
Šlo by přesněji popsat co jste použil za relé a odpor a jak zapojil??
Děkuji za případnou odpověď Milan
vidím že už je to let,co se tady řešil problém se starty,ale snad mi odpovíte??
Šlo by přesněji popsat co jste použil za relé a odpor a jak zapojil??
Děkuji za případnou odpověď Milan