Ahojte.
Stala sa mi taka zaujimava vec. Pocas jazdy na 1tke do kopca mi zdochol motor. Po stlaceni startovacieho gombika auto nereagovalo. Radio hralo, kontrolky fungovali. Stale vypisovala hlasku "zosliapnite pedal spojky pre nastartovanie" co som samozrejme robil a nepomohlo to. Po viacerych pokusoch mi vypisalo hlasku "vybita bateria v dialkovom kluci" tak som ho dal do stredovej konzoly, ale ani to nepomohlo. Skusil som z kluca vytiahnut bateriu a znovu zalozit. Stale nic. Nakoniec pomohol len tvrdy restart a to je odpojenie autobaterie a znovuzapojenie a potom hned na 1.pokus auto nastartovalo a tvari sa, ze sa nic nestalo. Jazdim dalsich par dni a auto ide ako ma, aj kľúč funguje.
Otazka znie. Je nejaky interval kedy treba bateriu v kluci vymenit alebo vas auto upozorni ked je bateria skoro vybita? Ci sa len stane toto co mne a pokial nemas nahradnu baterku tak si nahraty?
Menil niekto z vas uz baterku v kluci? Ako dlho vam vydrzi?
Vdaka za odpovede.
Vydrz baterie v kluci
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Vydrz baterie v kluci
Opel Astra K ST, 1.4 benzin, 92kW, vyrobene 07/2017, vybava Innovation + Zimna sada 1 + Odhlucnovacia sada
- Reklama
Re: Vydrz baterie v kluci
Interval výmeny batérie v kľúči výrobca predpisuje na 2 roky, vymeníš si to aj doma.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
Re: Vydrz baterie v kluci
Len doplním: nie som si celkom istý, či to čo sa ti stalo má na príčine batéria v kľúči, myslím si, že príčina bola iná (no môžem sa mýliť), nejaké náhodné "nevysvetliteľné" zlýhanie.
Mne sa stalo (ale na Astre J), že po príchode k autu po nákupe z hypermarketu pri otočení kľúčika a pokuse naštartovať - ani Ťuk - ani len kontrolky sa nerozsvietili. Po druhom pokuse som vytiahol kľúč zo zapaľovania, buchol od zlosti dvermi a že idem zavolať oplácku asistenčnú službu, no na naliehanie manželky som to ešte raz skúsil - a čuduj sa svete - auto naštartovalo na šup a odvtedy sa to už neopakovalo, dokonca ani v pamäti nebola zapísaná žiadna chyba.
Mne sa stalo (ale na Astre J), že po príchode k autu po nákupe z hypermarketu pri otočení kľúčika a pokuse naštartovať - ani Ťuk - ani len kontrolky sa nerozsvietili. Po druhom pokuse som vytiahol kľúč zo zapaľovania, buchol od zlosti dvermi a že idem zavolať oplácku asistenčnú službu, no na naliehanie manželky som to ešte raz skúsil - a čuduj sa svete - auto naštartovalo na šup a odvtedy sa to už neopakovalo, dokonca ani v pamäti nebola zapísaná žiadna chyba.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
Re: Vydrz baterie v kluci
Ahoj kolegové.
Mám jeden teoretický dotaz. Měnil jsem teď, protože jedu na delší cesty mimo, baterii. Vykazovala jak naprázdno nízké napětí, v zátěži nižší proud. Ale stále, i v těchto nízkých mrazech, startovala. S novou baterií je to pochopitelně lepší. Mám ale dotaz. Ta původní byla stále originál, byla v autě více jak 9 let. Je to normální, nebo to je nějaká výjimka?
Mám jeden teoretický dotaz. Měnil jsem teď, protože jedu na delší cesty mimo, baterii. Vykazovala jak naprázdno nízké napětí, v zátěži nižší proud. Ale stále, i v těchto nízkých mrazech, startovala. S novou baterií je to pochopitelně lepší. Mám ale dotaz. Ta původní byla stále originál, byla v autě více jak 9 let. Je to normální, nebo to je nějaká výjimka?
Nyní: Astra J Sport Tourer, 1,6 CDTI - 81 kW, r.v. 2016
Astra H, 1,7 CDTI, caravan, 81 kW, COSMO
Astra G, 1,8 benzin, hatchback
Ex: Škodovky, VW, Honda Civic 2,2
Astra H, 1,7 CDTI, caravan, 81 kW, COSMO
Astra G, 1,8 benzin, hatchback
Ex: Škodovky, VW, Honda Civic 2,2
Re: Vydrz baterie v kluci
Omlouvám se za předchozí reakci, patří jinam...
Nyní: Astra J Sport Tourer, 1,6 CDTI - 81 kW, r.v. 2016
Astra H, 1,7 CDTI, caravan, 81 kW, COSMO
Astra G, 1,8 benzin, hatchback
Ex: Škodovky, VW, Honda Civic 2,2
Astra H, 1,7 CDTI, caravan, 81 kW, COSMO
Astra G, 1,8 benzin, hatchback
Ex: Škodovky, VW, Honda Civic 2,2