INSIGNIA - CHIPTUNING

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od izerS18 »

Ahoj;-) Je to docela uz par let od prvni diskuze. Ja si nechal delat pred mesicem rozvody, pumpu a jeste neco, co si nemohu zapamatovat, nejaka kladka:) Auto porad skvele jezdi, chip drzi. Realnou spotrebu mam 6,2l. Mereno nalitim nadrze az vidim naftu do noveho doliti. Mam po dalsi STK, vse naprosto v pohode. Uvazoval jsem o omlazeni, ale to me preslo v zari a ted jak koukam, neni se kam hrnout...
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Reklama
 

Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Brembo SV »

Sunman píše:BiTurbo EURO6 si už môžeš kúpiť - je v cenníku a dá sa normálne objednať.
To, že je tam 2.0DTH neznamená, že EDS/BSR čipujú tieto motory v modelových radoch FL a InsiB. Motor je motor, ale RJ je iná s ochranou proti prehratiu SW.
elektronika u nových oplov už je vraj pod PSA...
čipuje sa riadiaca jednotka,samozrejme. EDS tam má pre B Insigniu chip pre 1,6 a 2,0. EDS je absolutna špička tuningu pre Opel,od začiatku sa špecializovali výhradne na Opel a Chevrolet,neskor pribudli dalšie značky. https://www.eds-motorsport.de/index.php ... -3802.html
Naopak zase BSR sa spočiatku špecializovalo na Volvo. Ale to je v podstate jedno.
iljic
Příspěvky: 2
Registrován: 13 lis 2022, 08:19

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od iljic »

Tak dnes dorazila z EDS Motorsport (děkuji za nasměrování) sw optimalizace s IPF flasherem Phase 2, motor a převodovka pro Insignia B 2,0t 191KW. Nikdy v životě jsem to nedělal, ale pomocí návodu jsem to celkem v klidu nahrál. Nejdříve sw motoru a pak převodovky. Za mě to je nutná podmínka k tomuto motoru, jinak jezdit bez sw optimalizace s tímto motorem nedává smysl. Potenciál je továrním sw hodně zabitý. Z leklé ryby se stala štika. To auto se probudilo, reakce na plyn daleko lepší, rychlost i dávkovatelnost. Výkon je taky celkem znát, hlaně je znát krouťák, auto lépe táhne ve spodních otáčkách tj. příjemnější na běžné ježdění. Převodovka je znatelně lepší, ale žádný zázrak z toho není. Takže za mě spokojenost, jediná nevýhoda, že se musí tankovat palivo s oktanem 98 a více.
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 994
Registrován: 28 říj 2008, 13:15
Bydliště: Ústecko

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od milosh »

Pak napiš zkušenosti po pár měsících, letech ;)
iljic
Příspěvky: 2
Registrován: 13 lis 2022, 08:19

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od iljic »

To už mohu napsat hned. Stále ještě vlastním Mazdu 6 GH kterou nahradil Opel, 2010, 2,2D chip na 147 KW (sw úprava na 120tis dnes 330tis). Na autě vše puvodní, spojka, turbo atd atd, má zkušenost je, že to je to nejlepší a nutná podmínka pro optimalizaci auta jako celku. Já jsem přesvědčen, že výrobci dnes již bohužel nemohou prodávat optimálně nastavená auta, ale auta ktará musí splňovat spoustu regulí. Dnes vidím, že čip není o zvýšení výkonu ale spíše o optimalizaci a správném nastavení pro běžné ježdění. A také stále často vzpomínám na výrok mého známého. "Už nechci ani vteřinu navíc trávit čas v autě, které mě nebaví." Já ještě vnímám, že továrním nastavení (v dnešní době) ty auta trpí, po optimalizaci ožíjí, dobře se jim dýchá a radostně polykají spousty km se svým pánem. :-)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1823
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: INSIGNIA - CHIPTUNING

Příspěvek od Colommbo »

Ahoj! S tvrzením tvého kamaráda nemohu než souhlasit, nicméně asi jsem měl v životě kliku, že jsem si dycky pořídil takové auto, jež mé požadavky a nároky splňovalo a bavilo mě. Pravda, jsem už starší pán, osobně však nejsem zastáncem takových úprav (stejně jako kupř. zplynování), ale možná i proto, že jsem to nikdy nepotřeboval. Nejdůležitější je, abys ty byl spokojený a auto (vy)drželo. :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Tuning a styling“