INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ahoj;-) Je to docela uz par let od prvni diskuze. Ja si nechal delat pred mesicem rozvody, pumpu a jeste neco, co si nemohu zapamatovat, nejaka kladka:) Auto porad skvele jezdi, chip drzi. Realnou spotrebu mam 6,2l. Mereno nalitim nadrze az vidim naftu do noveho doliti. Mam po dalsi STK, vse naprosto v pohode. Uvazoval jsem o omlazeni, ale to me preslo v zari a ted jak koukam, neni se kam hrnout...
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
čipuje sa riadiaca jednotka,samozrejme. EDS tam má pre B Insigniu chip pre 1,6 a 2,0. EDS je absolutna špička tuningu pre Opel,od začiatku sa špecializovali výhradne na Opel a Chevrolet,neskor pribudli dalšie značky. https://www.eds-motorsport.de/index.php ... -3802.htmlSunman píše:BiTurbo EURO6 si už môžeš kúpiť - je v cenníku a dá sa normálne objednať.
To, že je tam 2.0DTH neznamená, že EDS/BSR čipujú tieto motory v modelových radoch FL a InsiB. Motor je motor, ale RJ je iná s ochranou proti prehratiu SW.
elektronika u nových oplov už je vraj pod PSA...
Naopak zase BSR sa spočiatku špecializovalo na Volvo. Ale to je v podstate jedno.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Tak dnes dorazila z EDS Motorsport (děkuji za nasměrování) sw optimalizace s IPF flasherem Phase 2, motor a převodovka pro Insignia B 2,0t 191KW. Nikdy v životě jsem to nedělal, ale pomocí návodu jsem to celkem v klidu nahrál. Nejdříve sw motoru a pak převodovky. Za mě to je nutná podmínka k tomuto motoru, jinak jezdit bez sw optimalizace s tímto motorem nedává smysl. Potenciál je továrním sw hodně zabitý. Z leklé ryby se stala štika. To auto se probudilo, reakce na plyn daleko lepší, rychlost i dávkovatelnost. Výkon je taky celkem znát, hlaně je znát krouťák, auto lépe táhne ve spodních otáčkách tj. příjemnější na běžné ježdění. Převodovka je znatelně lepší, ale žádný zázrak z toho není. Takže za mě spokojenost, jediná nevýhoda, že se musí tankovat palivo s oktanem 98 a více.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Pak napiš zkušenosti po pár měsících, letech
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
To už mohu napsat hned. Stále ještě vlastním Mazdu 6 GH kterou nahradil Opel, 2010, 2,2D chip na 147 KW (sw úprava na 120tis dnes 330tis). Na autě vše puvodní, spojka, turbo atd atd, má zkušenost je, že to je to nejlepší a nutná podmínka pro optimalizaci auta jako celku. Já jsem přesvědčen, že výrobci dnes již bohužel nemohou prodávat optimálně nastavená auta, ale auta ktará musí splňovat spoustu regulí. Dnes vidím, že čip není o zvýšení výkonu ale spíše o optimalizaci a správném nastavení pro běžné ježdění. A také stále často vzpomínám na výrok mého známého. "Už nechci ani vteřinu navíc trávit čas v autě, které mě nebaví." Já ještě vnímám, že továrním nastavení (v dnešní době) ty auta trpí, po optimalizaci ožíjí, dobře se jim dýchá a radostně polykají spousty km se svým pánem.
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Ahoj! S tvrzením tvého kamaráda nemohu než souhlasit, nicméně asi jsem měl v životě kliku, že jsem si dycky pořídil takové auto, jež mé požadavky a nároky splňovalo a bavilo mě. Pravda, jsem už starší pán, osobně však nejsem zastáncem takových úprav (stejně jako kupř. zplynování), ale možná i proto, že jsem to nikdy nepotřeboval. Nejdůležitější je, abys ty byl spokojený a auto (vy)drželo.
W124 E320 R6 Coupé 1994