Zdravím všechny opláky
Začal jsem pokukovat po novém autě a líbí se mi benzínová Insignia B 2.0 s výkonem 125, 147 a 169 kW. Co by mě zajímalo:
1) jakou očekávat spolehlivost motorů? trpí na něco?
2) mají auta s touto motorizací DPF?
3) v kolika km se řeší rozvody?
4) je GSI verze past na peníze?
5) mají benzínové verze nějaká specifika oproti naftovým? Např. jiné naladění podvozku, brzd, atd. ...
6) Hledat raději auto s nižším nájezdem s ohledem na zvolenou motorizaci? plánuju to auto min na dalších 5 let s najezdem cca 100t km, takže celkový nájezd 250t km+ není nereálný
Spotřebu neřeším, zatím Předem díky všem za veškeré info.
Insignia B 2.0 Turbo 125, 147 a 169 kW
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Insignia B 2.0 Turbo 125, 147 a 169 kW
Ahoj, mam 2020 rocnik , 2.0 turbo 147 kw s 9 stupnoym automatom
1.) mam 45 000km a ziaden problem
2,) ano, je to gpf - gasoline particulare filter
3.) netusim
4.) gsi ma twinster, zadny diferencial moze byt problemy a hlavne diely na neho. Tlmice FlexRide funguje skvelo ale budu drahsie
5.) mozno velkostou brzd….
Vozenie je to super, rychle a pohodlne auto. Ja som spokojny, kludne poradim
1.) mam 45 000km a ziaden problem
2,) ano, je to gpf - gasoline particulare filter
3.) netusim
4.) gsi ma twinster, zadny diferencial moze byt problemy a hlavne diely na neho. Tlmice FlexRide funguje skvelo ale budu drahsie
5.) mozno velkostou brzd….
Vozenie je to super, rychle a pohodlne auto. Ja som spokojny, kludne poradim
Re: Insignia B 2.0 Turbo 125, 147 a 169 kW
Me by asi stacila i ta 125kw verze. Co jsem koukal tak kroutak je pro vsechny stejny. Takze vsechny vykonovy verze maji ten 9 stupnovy automat? Nevis nahodou oznaceni toho automatu?
Jsem si myslel ze ho ma jen gsi verze a trosku se bojim aby neco vydrzel a nebylo to jak s DSG
Jsem si myslel ze ho ma jen gsi verze a trosku se bojim aby neco vydrzel a nebylo to jak s DSG