
Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Kup si celorocni pneu, usetris za vymenu v servisu a muzes di do auta kupovat dalsi vybavu, ale ty uz tam mas vlastne skoro vse 

- Reklama
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Sú tie celoročné spoľahlivé a bezpečné ?
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Člen Beavis je má na Insignii a spokojenost. Já je mám skoro rok na Peugeotu a taky pohoda. Léto / zima, na sněhu v pohodě, jako hlavně to že neřešíš to přezouvání, to je velký plus.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 573
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No teď jak máme malou dilnu, tak to přezouvání je to poslední
.



Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 573
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak dnes jsem byl na STL+ME po 10 letech provozu a téměř 131 000 km. Prošel jsme bez závad a máme zase na 2 roky pokoj. Teď se pustím do servisu údržby, preventivní výměna převodového oleje v M32 převodovce. Nadále ošetření komplet podvozku nástřikem, až bude tepleji. Klasicky výměna motorového oleje po 6 mes. a 7 000 km.
Nad čím, ale pořád přemýšlím je výměna rozvodů i když řetěz nevykazuje hlasitý projev potřeby výměny. No dal jsme si cíl to v letošním roce rozlousknout. Naše Astra G 1,4 Twinport z roku 2006 má ještě původní řetez a v pohodě. Jen nevím u techto modelních motoru a šetření materiálem, zda to preventivně vyměnit u Astry J.
Nad čím, ale pořád přemýšlím je výměna rozvodů i když řetěz nevykazuje hlasitý projev potřeby výměny. No dal jsme si cíl to v letošním roce rozlousknout. Naše Astra G 1,4 Twinport z roku 2006 má ještě původní řetez a v pohodě. Jen nevím u techto modelních motoru a šetření materiálem, zda to preventivně vyměnit u Astry J.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Radime, ja vzdy menil vse driv nez bylo predepsano a jak si astra chrochtala. Vymen, tolik penez to neni. Zajima me ten nastrik podvozku, to delas sam nebo nejaka firma? U me staro-nove P206 by to chtelo aspon odstranit rez, na to nemas nejaky tip?
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 573
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No ty rozvody stoji cca 15 000 materiál + 6000 prace
, to není zrovna málo, ten nástřik podvozku, to beru, to je za hubišku.



Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Jo aha ja kupoval rozvody vzdy tak za trojku 

- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 573
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No ono řemen a řetěz je mega rozdíl a musí se demontoval velká část motoru, od olejové vany, přes víko ventilů a to naskakuje + ozubená kola, polud to člověk chce dělat pořádně.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak to je jaasny, Nemci vedi proc ty auta ve 100 000km prodavaji na vychod


