Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 614
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Taky jsem radši, jak měnim vzdy celou sadu. Vudy mi to tak vyšlo. Zde se stalo jednou, že v service mi to tak nepřehodily, jak jsme chtěl a ja blbec to tak nechal. Teď za to platím a ty 2 gumy letošní sezonu vydrží, nechtěl jsme je vyhahovat.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 614
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak při tolika dnech volna a pěknému počasí na Velikonoce se Astra J pustila do zajetí nových gum. Najeto skoro 900km od přezutí a tak jsem jel ve čtvrtek před svátky do Polska a navštívil i větrné elektrárny u hranic. Zde udělal pár pěkných fotek Astry při sluníčku a jízda na pohodu 5,3 lítrů. No paráda. Za to další dny, pěkně jsem zatopil pod kotlem i do 6000 ot. a užil si svižnou jízdu po ranních okreskách, dálnici. Spotřeba vylezla na 6,1 . Ostatní dny na pohodu a jsem zpět na 5,8lit. No za mě nádhera a spokojenost. Astra šlape jako hodinky.
Před 5 lety jsem nechal kontrolovat klimatizaci a vše bylo OK, jen mi doplnily pár ml oleje. Proto opět po 5 letech necham provést kontrolu a zvažují zakoupení ozonové jednotky a všechny naše blesky a Coopra zničit bakterií.
EDIT: Kontrola klimatizace dopadla relativně v pohodě. Scházelo po 10 letech 140g chladiva a 4 ml oleje po 5 letech. Cena komplet 800 Kč.
Před 5 lety jsem nechal kontrolovat klimatizaci a vše bylo OK, jen mi doplnily pár ml oleje. Proto opět po 5 letech necham provést kontrolu a zvažují zakoupení ozonové jednotky a všechny naše blesky a Coopra zničit bakterií.
EDIT: Kontrola klimatizace dopadla relativně v pohodě. Scházelo po 10 letech 140g chladiva a 4 ml oleje po 5 letech. Cena komplet 800 Kč.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Radime, to nechladis v lete? Ja klimu doplnoval vzdy max po 2 letech a cistil taky nejpozdeji co 2 roky, chce to.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 614
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No ono to chladilo, něměl jsem pocit, že je třeba do toho zasahovat
, já jezdím s klimou v létě pořád.
Pár aktuálních fotek.







Pár aktuálních fotek.





Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Jecko je porad pekny auto, lidi se mi vic nez K, ale zase ta technika v kacku bude trochu jinde 

- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 614
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No já osobně se v Astře K necítím dobře, ta úspora na váze vozu cca 200kg děla své
. Za to v Astře L to je jiná, tam i při rychlosti okolo 200 se cítím OK.



Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 614
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak další víkendový relax v garáži a příprava na léto. Výměna všech filtrů a po doplnění klimatizace došlo i na potřebnou desinfekci. Celé roky jsem používal spreje VALEO na desinfekci klimatizace. Jejich cena se pořád zvyšuje, jako u všeho a vždy jsem kupoval 2 spreje. Proto jsem začal pátrat jak to vlastne je s ozonovou jednotkou. Kolik stojí a vše okolo. Byl jsem dost překvapen pořizovací cenou a tak bylo rozhodnuto. Mohu jen říci, že jsem zvažoval prvně stroj koupit cca za 3 000Kč, nakonec podle provedených otestování jsem se rozhodl pro levnější variantu cca za 1000 Kč a to i na základě velmi dobrých recenzí. Máme v rodině 4 vozy a tak návratnost je rychlá. No teď jen Astru navoskovat z venku a je zase pohoda
.

Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Krásné a udržované auti, palec nahoru teda! 
Astra J pro mě osobně asi nejhezčí generace, ať se jedná o jakoukoliv formu karoserie. Astra H je pak těsně v závěsu, především s verzí GTC. Už jsi ten ozon testoval, jak dobře to funguje? Taky zvažuju nákup, ale netuším, jak velký to má dopad. Zatím to řeším tepováním a větráním se staženými okny přes noc... 
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Když jsem byl na servisu klimy s proraženým chladičem (od sahary), technik mi doporučil nechat kontrolovat a případně doplnit klimu každý rok před sezonou. Říkal, že i při menším úbytku chladiva, ke kterému prý postupně dochází ve všech systémech, je kompresor více namáhaný než když je v oběhu chladiva více.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 614
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No dám zde info z mého deníku na webu:
Zde je odkaz kompletně na deník / Duben 2025: https://astra-rasag.cz/?page_id=16781
Generátor ozonu dorazil velmi rychle, tak v danou sobotu jsem se pustil do desinfekce prostoru vozu. Z vozu jsem vytáhl vše nepotřené i ze zavazadlového prostoru, dokonce i gumové komerce zcela ven. Čerpal jsem s nastudovaných informací a časovač nastavil na 20 min. Přístroj dal na místo spolujezdce na podlahu a sedadlo posunul co nejvíce dozadu. Přesně stejně, jak bych to prováděl spreji VALEO. Nastartoval Astru J, zapnul klimatizaci, teplotu nastavil na 17 st. A zapnul vnitřní cirkulaci. Po 20 min. doběhl časovač a na doporučení jsem nechal ještě 10 min klimatizaci běžet. Poté vypnul motor a otevřel všechny dveře a i zavazadlový prostor. Nechal auto pořádně vyvětrat od daného zápachu cca 1 hodinu. Není to zápach mezi desinfekci a něčím co neumím přirovnat, ale takový zvláštní, který neumím zcela popsat.
EDIT: Důležité aby byl dostatečně silný a proto jsme si vybral PM-GOZ-36T, Powermat PM1172 a ten má výkon ozonu: 36 g/h | 36 000 mg/h. Bohatě to stačí a prozatím dobrá zkušenost. Teď mám o víkendu dělat Kombi po kuřákovi a kde se vozil i pes a pořád je tam zápach. Tak uvidíme co to udělá tam. Podle infa s netu od uživatelů, by procedůra měla trvat cca 40 min s ozonem a pak dlouho vyvetrat. Auto důkladne vysaju, vyměni se filtr, itře prach a uvidíme.
Zde je odkaz kompletně na deník / Duben 2025: https://astra-rasag.cz/?page_id=16781
Generátor ozonu dorazil velmi rychle, tak v danou sobotu jsem se pustil do desinfekce prostoru vozu. Z vozu jsem vytáhl vše nepotřené i ze zavazadlového prostoru, dokonce i gumové komerce zcela ven. Čerpal jsem s nastudovaných informací a časovač nastavil na 20 min. Přístroj dal na místo spolujezdce na podlahu a sedadlo posunul co nejvíce dozadu. Přesně stejně, jak bych to prováděl spreji VALEO. Nastartoval Astru J, zapnul klimatizaci, teplotu nastavil na 17 st. A zapnul vnitřní cirkulaci. Po 20 min. doběhl časovač a na doporučení jsem nechal ještě 10 min klimatizaci běžet. Poté vypnul motor a otevřel všechny dveře a i zavazadlový prostor. Nechal auto pořádně vyvětrat od daného zápachu cca 1 hodinu. Není to zápach mezi desinfekci a něčím co neumím přirovnat, ale takový zvláštní, který neumím zcela popsat.
EDIT: Důležité aby byl dostatečně silný a proto jsme si vybral PM-GOZ-36T, Powermat PM1172 a ten má výkon ozonu: 36 g/h | 36 000 mg/h. Bohatě to stačí a prozatím dobrá zkušenost. Teď mám o víkendu dělat Kombi po kuřákovi a kde se vozil i pes a pořád je tam zápach. Tak uvidíme co to udělá tam. Podle infa s netu od uživatelů, by procedůra měla trvat cca 40 min s ozonem a pak dlouho vyvetrat. Auto důkladne vysaju, vyměni se filtr, itře prach a uvidíme.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.