Koupě Opel Calibra
Moderátor: Moderátoři
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Opel Calibra
Mesier.16V: můžeš mi prosím napsat přesné označení (kód) tvého motoru 2,0i 16V se 118kW? Rád bych se dozvěděl něco víc i něm... a abych něco našel, potřeboval bych to označení.
- Reklama
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 lis 2009, 14:39
Re: Koupě Opel Calibra
neni to v motoru ale v ridici jednotce uz sem to taky zjistoval!!!Je tam jina mapa!!!!A to auto je puvodel pro Taliany
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 lis 2009, 14:39
Re: Koupě Opel Calibra
jo a vym ze kdyz sem hledal chip tak u tohodle motoru bylo napsano ze je to astra!!Hledal sem to na nakejch nemeckejch strankach
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Opel Calibra
takže tady máte referátek na téma C2OXE jinak je to překlad z netu tak se nedivte
C20XE DOHC, řadový 4 válec Rodina II, General Motors motor. To má zdvihový objem 1998 ccm (2,0 l) a vyvine 110 kW (150 PS, 148 koní).
C20XE vstoupil do výroby jako vývoj 20XE motoru. Mimochodem, 20XE motor byl další vývoj v roce 1987 model 8v 20NE motor. 20XE (Bosch Motronic ML 4.1) poprvé spatřil světlo světa v roce 1987 se spuštěním Opel Kadett GSI 16v, 16 ventilů zavádění technologií a Knock snímače Opel / Vauxhall lineup. V roce 1988 byl zaveden C20XE, s 150 hp (110 kW), výstup ve srovnání s dřívějším 20XE je 157 koní (117 kW). Důvodem byla nová emisní normy, která donutila výrobce uvést své vozy s katalyzátorem a lambda senzor - tento požadavek povolené vybavení nové generace Engine Management Systems (Bosch Motronic 2.5).
Motor C20XE vystupoval v mnoha Všeobecné vozidel Motors včetně některých modelů Opel / Vauxhall Astra / Kadett E, a Vauxhall / Opel Calibra / Cavalier / Vectra. Nadšenci často odkazují na tento motor jako 'Red Top' (nebo jen 'XE') z důvodu výskytu červené L-formoval kryt zapalovací svíčky. (To bylo červené, ale černé barvy jsou k dispozici, a rocker pokrývají pouze jsou k dispozici ve stříbrném provedení). [1] V době svého spuštění tohoto motoru bylo něco milník jednotky v Evropě, a byl široce používán v motoristickém sportu v mnoha verzích odborných závod. To je stále ctěný a poptávka po nadšenci dnes téměř dvě desetiletí později. Verze motoru také se objevil v autech Lada v pozdní 1990.
C20XE sloužil jako základna pro přeplňovaný C20LET, která se objevila ve verzích Vauxhall Cavalier / Opel Vectra a Opel / Vauxhall Calibra. C20LET byla totožná na povrchu, na rozdíl od černého plastu plénum / 'top hat' s úponem 'Turbo' script. Tato verze nabízí kované, nižší kompresní písty Mahle a nabízí 34% nárůst výkonu (204 PS) nad C20XE.
Některé verze motoru provedena přepínatelné Traction Control (obyčejně zahrnuty v časných modelů Astra GSi). Přívod měl sekundární škrticí klapky obložený pod primární plyn těla. To je uzavřen motor / paže montáži, kdy kontrola trakce ECU smysly ztrátu přilnavosti / spin na kola. Motor byl také vybavena různými Throttle Position Sensor (šest pin, na rozdíl od tři), a jiné chladicí Temperature Sensor (který byl černý, oproti normálním světle modrou barvou).
Ve své poslední verzi před výroba skončila, C20XE přišla s novým systémem řízení motoru, který zahrnoval distributorless zapalování, a to Bosch Motronic 2.8. Poslední verze byla volána C20LN (Low Noise) a má silnější bloku motoru. Motory, které se objevily na počátku 90. let také vyměnil litého kovu svíčku krytí levnější (a méně považovat) plastové provedení.
C20XE se vyvinul do X20XEV (1994) s 136 PS (101 kW) as ohledem na název GM Ecotec a nakonec se vyvinul do X20XER (1999).
20XE nyní vyvinul do velké rodiny GM 16v motory, z nichž jeden je 2.2L 16v řetězce motorem nalézt v mnoha značek GM, včetně Saab, Pontiac, Saturn, Chevrolet, Oldsmobile. Bylo se zadlužili, aby Fiat a Alfa Romeo, pro Croma a 159, resp.
Všechny 2 litrový motor z této éry sdílejí stejné litinový blok motoru, s výjimkou ropy výměnou za turbo na C20LET.
C20XE DOHC, řadový 4 válec Rodina II, General Motors motor. To má zdvihový objem 1998 ccm (2,0 l) a vyvine 110 kW (150 PS, 148 koní).
C20XE vstoupil do výroby jako vývoj 20XE motoru. Mimochodem, 20XE motor byl další vývoj v roce 1987 model 8v 20NE motor. 20XE (Bosch Motronic ML 4.1) poprvé spatřil světlo světa v roce 1987 se spuštěním Opel Kadett GSI 16v, 16 ventilů zavádění technologií a Knock snímače Opel / Vauxhall lineup. V roce 1988 byl zaveden C20XE, s 150 hp (110 kW), výstup ve srovnání s dřívějším 20XE je 157 koní (117 kW). Důvodem byla nová emisní normy, která donutila výrobce uvést své vozy s katalyzátorem a lambda senzor - tento požadavek povolené vybavení nové generace Engine Management Systems (Bosch Motronic 2.5).
Motor C20XE vystupoval v mnoha Všeobecné vozidel Motors včetně některých modelů Opel / Vauxhall Astra / Kadett E, a Vauxhall / Opel Calibra / Cavalier / Vectra. Nadšenci často odkazují na tento motor jako 'Red Top' (nebo jen 'XE') z důvodu výskytu červené L-formoval kryt zapalovací svíčky. (To bylo červené, ale černé barvy jsou k dispozici, a rocker pokrývají pouze jsou k dispozici ve stříbrném provedení). [1] V době svého spuštění tohoto motoru bylo něco milník jednotky v Evropě, a byl široce používán v motoristickém sportu v mnoha verzích odborných závod. To je stále ctěný a poptávka po nadšenci dnes téměř dvě desetiletí později. Verze motoru také se objevil v autech Lada v pozdní 1990.
C20XE sloužil jako základna pro přeplňovaný C20LET, která se objevila ve verzích Vauxhall Cavalier / Opel Vectra a Opel / Vauxhall Calibra. C20LET byla totožná na povrchu, na rozdíl od černého plastu plénum / 'top hat' s úponem 'Turbo' script. Tato verze nabízí kované, nižší kompresní písty Mahle a nabízí 34% nárůst výkonu (204 PS) nad C20XE.
Některé verze motoru provedena přepínatelné Traction Control (obyčejně zahrnuty v časných modelů Astra GSi). Přívod měl sekundární škrticí klapky obložený pod primární plyn těla. To je uzavřen motor / paže montáži, kdy kontrola trakce ECU smysly ztrátu přilnavosti / spin na kola. Motor byl také vybavena různými Throttle Position Sensor (šest pin, na rozdíl od tři), a jiné chladicí Temperature Sensor (který byl černý, oproti normálním světle modrou barvou).
Ve své poslední verzi před výroba skončila, C20XE přišla s novým systémem řízení motoru, který zahrnoval distributorless zapalování, a to Bosch Motronic 2.8. Poslední verze byla volána C20LN (Low Noise) a má silnější bloku motoru. Motory, které se objevily na počátku 90. let také vyměnil litého kovu svíčku krytí levnější (a méně považovat) plastové provedení.
C20XE se vyvinul do X20XEV (1994) s 136 PS (101 kW) as ohledem na název GM Ecotec a nakonec se vyvinul do X20XER (1999).
20XE nyní vyvinul do velké rodiny GM 16v motory, z nichž jeden je 2.2L 16v řetězce motorem nalézt v mnoha značek GM, včetně Saab, Pontiac, Saturn, Chevrolet, Oldsmobile. Bylo se zadlužili, aby Fiat a Alfa Romeo, pro Croma a 159, resp.
Všechny 2 litrový motor z této éry sdílejí stejné litinový blok motoru, s výjimkou ropy výměnou za turbo na C20LET.
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: Koupě Opel Calibra
Prodávám Calibru z 91, červená, vše orig. dobrý stav po technické kontrole 2010 duben
160 tis. tkm, 2majitel, dovoz z SRN 1999
Kdyby byl zájem pošlu foto, tel:777828496
160 tis. tkm, 2majitel, dovoz z SRN 1999
Kdyby byl zájem pošlu foto, tel:777828496