palivove rele a dobijeni

1991-1998

Moderátor: Moderátoři

paja
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 10:06

palivove rele a dobijeni

Příspěvek od paja »

Ahoj oplaci,chtel bych se zeptat,nevite nekdo kde se nachazi a jak se dostanu k rele palivoveho cerpadla?A dale,uz se vam nekdy stalo,ze by po nastartovani zustala svitit kontrolka dobijeni a jeji svetelnost se zvysovala nebo snizovala podle otacek,a kdyz jste zhasli motor a vytahli klic ze zapalovani,zustala svitit?Me ano dnes,a najel jsem s tim 350km.Nevite nekdo,co se delo?ted uz teda nesviti,typuju,ze se spalila.Astra F 16V 1.6 1998.Dekuju za radu
Reklama
 

P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od P.S. »

odešel ti alternátor vyndat a poslat k opravě odborníkům moh odejít regulátor či diody nebo to co mě regulátor i stator
kontrolka se ti spálila protože to přebijelo :!:
vem voltmetr a změř napětí na baterce po nastartování bys měl naměřit 13.8V až 14.3V
když naměříš víc či mín tak je to špatně :idea:
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
paja
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 10:06

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od paja »

dekuju za odpoved,to napeti bylo 14.1V,ale minimalne se hyblo o 1/10 nahoru i dolu,takze je to v norme.Nemuze to byt nejaka jina pricina?
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od P.S. »

jestli to dobře chápu tak ti auto ted dobíji na 14.1V
a kontrolka dobíjení funguje jak má?
to cos popisoval vykazuje příznaky přebíjení alternátoru :?:
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
paja
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 10:06

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od paja »

ano,ale tu kontrolku jsem jeste nestihl vymenit,takze ted mi nesviti.Dobiji ale spravne.Dokonce jsem i sundal minus kabel od baterky pri nastartovani a motor sel dal
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od P.S. »

skus to napětí změřit až vyměníš kontrolku a to jak na volnoběh tak při zvíšených otáčkáš to samé udělej při puštěných světlech je možné že na volnoběh to dobíjí dobře leč jakmile zvedneš otáčky začne to přebíjet
napiš hodnoty :?:
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od Fritol »

to bych nedělal odpojovat baterku při bězícim motoru... muzes odpalit alternator.. a jinak zkoušel si měřit dobíjení při vyších otačkach než při volnoběhu ??..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
paja
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 10:06

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od paja »

Chlapy dik za odpovedi,ale uz to neresim.V pondeli jsem mel problemy startovat takze uz se me o to auto stara kamos.Diky
paja
Příspěvky: 20
Registrován: 06 bře 2009, 10:06

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od paja »

Tak to nakonec byl regulator v alternatoru a diodovy mustek.Oprava vysla na 2200 Kc vcetne prace.Ahoj
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: palivove rele a dobijeni

Příspěvek od Fritol »

hm :) to si mozna odpálil jak si odpojil baterku při běžícím motoru..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Odpovědět

Zpět na „Astra F“