Diagnóza - dilema

1993-2000

Moderátor: Moderátoři

adam09
Příspěvky: 374
Registrován: 01 led 2009, 23:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnóza - dilema

Příspěvek od adam09 »

a myslíš že brzdy a tlumiče se jinejch aut nedělají ?
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnóza - dilema

Příspěvek od Kuba »

To si nemyslím, ale že se tyto věci vys*rali najednou. To bylo jeden týden brzdy, pak hned na to kat a cca za měsíc se začaly ozývat tlumiče. Teď když je Astra skoro v pořádku, tak zase problémy s Corsou, tak nevím nevím jak to všechno bude
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnóza - dilema

Příspěvek od Fritol »

nezapoměn že je to stare auto :)
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnóza - dilema

Příspěvek od Kuba »

Já vím W124-ka je od roku 1984 do 1989. Je to starší, to je pravda, je to doost starší :D
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Uživatelský avatar
Kuba
Příspěvky: 584
Registrován: 15 led 2009, 20:12
Bydliště: Havířov, Ostrava, Opava, Rýmařov a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnóza - dilema

Příspěvek od Kuba »

Tak jsem měl zase auto na diagnóze i na dianě (DIANA - DIagnostic ANAlyzer = osciloskop) a zase mi to psalo 2 chyby.
1. chyba - zpětné vedení výfukových plynů (EGR - ventil)
2. chyba - čidlo teploty chladící kapaliny má přepětí.
Tak jsem vymazal paměť závad, hodil auto na dianu, a pomocí osciloskopického průběhu jsem viděl že jde sice do EGR-ka proud, ale bzď je to EGR-ko "vychechlané" a nebo je zanesené. Takže ho musím vytáhnout a pročistit. Pro znázornění sem vkládám fotky toho EGR-ka, není umístěno na výfuku jak bývá u většiny vozidel, ale je přímo na bloku motoru a je řešeno elektroniky a ne podtlakově. U první fotky je vidět jak k němu vede červený drát (od diany)
http://img577.imageshack.us/img577/2294/p2012101404.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/3729 ... 140401.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/8485/p2012101405.jpg
Jsem zvědavý jak to bude všechno s tím čištěním, ale už jsem se bavil se známým, který pracuje v Mercedesu, že mi s tím pomůže a že po Novém roku to tam mám dovést a vyčistíme to. Jinak se jedná o motor X10XE (1,0 12V - řadový 3-válec, o výkonu 40kW)


P.S. Všem přeji veselé Vánoce a šťastný nový rok
Opel Astra F Caravan 1,6 8V 75kW (1994) alias Suzy + Opel Corsa B 1,0 12V 40kW (1999) alias Létající koberec

Jakékoli díly na jakékoli automobily, více info přes SZ
Odpovědět

Zpět na „Corsa B“