Kluci ahoj,
mám problém Astra F r.v.96 1.6(16V) nejde mi proud do čerpadla pal. čerpadlo funguje, relé u předního sloupku spíná, dle mne nejde proud .nevím kde v patici relátka strčit drátek a zkontrolovat tak káblík k čerpadlu abych vyloučil tuhle cestu, možná nejde proud už před paticí tam vůbec nevím kde to vede. Když jsem přes 12V načerpal z čerpadla benal auto hned chytlo. tzn. nejde k čerpadlu proud.jaká je tedy cesta kablíků k němu? potřebuju radu, už jsem z toho hotový děkuji za případné rady. email (pohodovy1@seznam.cz)
ASTRA F - Nejde proud k pal.čerpadlu.
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASTRA F - Nejde proud k pal.čerpadlu.
měřil si to u čerpadla přimo ? aby si neměl v haji jen kostru někde.. a na to kam strčit dratek se podívej na relatku.. tam bude nakres jakyma číslama spína a jake čísla se jím spinají a zespoda u kontaktu na relatku jsou ty čisla napsane u každeho kontaktu.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: ASTRA F - Nejde proud k pal.čerpadlu.
Kostra mne napadla taky, u toho sloupku jak je rele je jedno ukostření to je čisté pro jistotu jsem ho ještě vyglančil a na žárovku hned reaguje, další čoéééče nevím ukostření u baterky je jedno a dál nevím. ty čísla na relé jsemviděl jsou jiné než u nákresů schématu, krom 30 - (87 by mělo být +), to jsem natáhl od baterky + a mělo by se sepnout čerpadlo přímo, ne, tak mi to radili, ale neseplo se nic. Dle mne to je prkotina , ale vědět ji, že Pak ještě mi někdo říkal , že může být v háji poslední dílek u spínačky mají to Oply?To prý spíná čerpadlo.. U Mercedesu to třeba je.. Tak nevím..
Re: ASTRA F - Nejde proud k pal.čerpadlu.
to relé má tyto kontakty 85-cívka relé de na ní mínus s ŘJ
kontakt 86-cívka relé de na ní plus po klíčku
kontakt 30-de na něj plus 12V po klíčku
kontakt 87-je to plusovej drát k čerpadlu
takže pokud proklemuješ 30 a 87 měl bys u čerpadla v patici proti kostře naměřit plus 12V pokud tam budou je špatná kostra a budeš muset natáhnout novou pokud je tam nenaměříš je třeba skontrolovat zda se v patici na kontaktu 30 nachází plus 12V pokud ne je třeba dukladně prohlídnout pojisky,kouknout zda neni vyhřátá či zoxidovaná patice a kontakty a to jak u pojistek tak u relé čerpadla tak i u palivového čerpadla
pozor na jednotlivá relé opl má sice stejné číslování kontaktů jako relé WV ale má je jinak uspořádaný tak je třeba při proklemovávání kontaktů v patici dávat pozor
kontakt 86-cívka relé de na ní plus po klíčku
kontakt 30-de na něj plus 12V po klíčku
kontakt 87-je to plusovej drát k čerpadlu
takže pokud proklemuješ 30 a 87 měl bys u čerpadla v patici proti kostře naměřit plus 12V pokud tam budou je špatná kostra a budeš muset natáhnout novou pokud je tam nenaměříš je třeba skontrolovat zda se v patici na kontaktu 30 nachází plus 12V pokud ne je třeba dukladně prohlídnout pojisky,kouknout zda neni vyhřátá či zoxidovaná patice a kontakty a to jak u pojistek tak u relé čerpadla tak i u palivového čerpadla
pozor na jednotlivá relé opl má sice stejné číslování kontaktů jako relé WV ale má je jinak uspořádaný tak je třeba při proklemovávání kontaktů v patici dávat pozor
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Re: ASTRA F - Nejde proud k pal.čerpadlu.
p.s.
Děkuji za vystižný postup, jdu na to. dám vědět, děkuji moc kluci za rady.
ještě jeden dotaz, je nějaké ukostření od patice relátka tedy od slouku k čerpadlu vede to někde u podlahy a k nádrži.nebo kolik bodů ukostření krom baterky a sloupku je na autě ,Tažné nemám. Jen se ptám zda to někdo měl takhle rozkuchané .děkuji
24.2.2011
Tak děkuji Vám za rady a pomoc, nakonec to byla kostra (-) . Vše je již v naprostém pořádku.
Oplík šlape opět jako hodinky. Mráz nemráz ted tady bylo ráno -16st a chytl na brnk.Fakt super motor tady je.
hezký den všem
Děkuji za vystižný postup, jdu na to. dám vědět, děkuji moc kluci za rady.
ještě jeden dotaz, je nějaké ukostření od patice relátka tedy od slouku k čerpadlu vede to někde u podlahy a k nádrži.nebo kolik bodů ukostření krom baterky a sloupku je na autě ,Tažné nemám. Jen se ptám zda to někdo měl takhle rozkuchané .děkuji
24.2.2011
Tak děkuji Vám za rady a pomoc, nakonec to byla kostra (-) . Vše je již v naprostém pořádku.
Oplík šlape opět jako hodinky. Mráz nemráz ted tady bylo ráno -16st a chytl na brnk.Fakt super motor tady je.
hezký den všem