Stránka 2 z 2

Re: pridavny otackomer

Napsal: 15 říj 2010, 16:06
od Francotirador
V autě 1,4i 8v 44kW (C14NZ) je W1111 a ten co mám vyhlídlej je W1102 z 1,6i 8v
55kW (C16NZ). Nemají náhodou stejnou převodovku? Pak by kecat neměl.
Jak moc může ten tachometr ze zkušnosti kecat? Jestli to má vůbec cenu řešit.
Ten co je tam teď stejně kecá o 8 km/hod (ve vsi na tachometru 60km/hod a na GPSce 52km/hod)
Otázka je jestli tam ten W1111 patří - jednak ukazuje o dost víc než bych čekal a navíc při koupi nejspíš neodpovídalo počítadlo ujetých km skutečnému technickému stavu auta (klasika :( ).

Díky za barvu kablíku k otáčkoměru - jakmile bude čas tak se kouknu na konektor. Číslo pinu na konektoru kam má vést tento světle zelený kablík bys nevěděl?
V případě, že nebude ve svazku z fabriky,abych věděl odkud ho mám natáhnout. A taky kam? Na + napájení cívky, nebo je signál brán z nějakého čidla pro řídící jednotku?

Re: pridavny otackomer

Napsal: 15 říj 2010, 16:19
od Francotirador
A tak změna, je prý z Caravanu s motorem s označením X16SZR. Prej ten motor má na řemenici na klikovce (snad pro řemen k alternátoru, servopumpě a klimě, nejsem si jist zda jsem to správně pochopil) ozubenej věneček s čidlem otáček (držák čidla na bloku ze zadní strany)
- Jestli je ovšem to čidlo pro otáčkoměr nebo pro nějakou řídící jednotku netuší :(

Re: pridavny otackomer

Napsal: 16 říj 2010, 19:03
od Francotirador
Tak jsem zkontroloval zakabelování (KBS1 - svazek přístrojové desky):
na dlouhým konektoru X21 zakabelován pin 8 (zelená GN - otáčkoměr P7).
Takže přístrojovka s otáčkoměrem stačí jen přehodit :) .
Ostatní piny a barvy kabelů sedí se schématem. Co nesedí vůbec je krátký konektor X22 :?
Co se týče rychloměru tak jsem prolustroval fotky na internetu a na všech alespoň trochu zaostřených bylo vždy označení W1102 jiný jsem nenašel .
Napadlo mě :idea: jestli jdou střeva rychloměru (komptet tj. i s ručičkou a ciferníkem) přehodit z původní do přístrojovky s otáčkoměrem? Měl to někdo rozebraný, jestli je to stejný?

PS. Taková perlička. Na rámečku přístrojovky byla zevnitř nalepená etikata s cenou - typickej spotřební díl na výměnu :lol:

Re: pridavny otackomer

Napsal: 06 lis 2010, 14:52
od Francotirador
Tak jsem nakonec na Aukru koupil přístrojovku s označením W1111. Samotné přehození nestačilo. Na přístrojovku jsem musel nacvaknout původní rámeček s plexisklem - důvod byl ten, že v rámečku na místě kontrolky zadní mlhovky byla teplota katalizátoru (naštěstí spoje vedly na kontakt 6 konektoru X22 tj. na stejný jako předtím mlhovka - nemusel se tedy přesouvat pin v konektoru).

Re: pridavny otackomer

Napsal: 20 srp 2011, 01:41
od ernst
kdyby někdo chteltak se mi tujedna přístrojovka s otáčkoměrem válí a má najeto něco kolem 180 tis myslím... zbyla mi z auta které je do šrotu,,, a ve svojem co jezdí mámbudíky opc které jsou hezcí :-)

Re: pridavny otackomer

Napsal: 25 srp 2012, 17:01
od xell
Ahoj, tak jak to tedy mám udělat??? mám přístrojovku s otáčkoměrem a ten neukazuje. Odkud kam mám natáhnout kablík?? Moc děkuji za pomoc.

Re: pridavny otackomer

Napsal: 25 srp 2012, 22:56
od ernst
rozepiš se :) motor (oznaceni)? rok? jaké budíky máš
káblík je nataženej přímo z jednotky (teda aspon v mém případě)

Re: pridavny otackomer

Napsal: 25 srp 2012, 23:08
od ernst
třeba u 8v 1,6 55kw r.v 1996 je to tady
Obrázek

Re: pridavny otackomer

Napsal: 26 srp 2012, 15:12
od xell
Je to opel astra f classic, 1,4 motor x14nz. A jednotku najdu kde?? Tu jsem ještě nepotřeboval, tak jsem ji nehledal. Přístrojovka je i stejného čísla, w1102. Moc děkuji za pomoc

Re: pridavny otackomer

Napsal: 26 srp 2012, 15:13
od xell
rok 1999