Tlmenie interiéru
Moderátor: Moderátoři
Re: Tlmenie interiéru
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
- Reklama
Re: Tlmenie interiéru
Kolik kilo materiálu to bylo navíc?
Re: Tlmenie interiéru
Vpodstatě ti fandím, jen se trochu bojím, kdy dojde i na okna...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Tlmenie interiéru
Nevážil som to
Armaflex 13 mm váži 1m2 cca 1 kg.
Samolepiaci SBS modifikovaný asfaltovaný pás PARAELAST FIX PE je hrubý 2,8 mm a 1m2 váži cca 3 kg.
Každé dvere kvôli zaťaženiu bitúmenom (zníženie vibrácií od reproduktorov) nabrali na váhe cca 4 kg.
Zatiaľ je na aute typujem cca 25 kg tlmiacej a odhlučňovacej hmoty.
Zatiaľ nie sú vytlmené blatníky od kolies (plastové podblatníky), nie je odhlučnená kapota motora - je tam od výroby holý plech, možno z dieselovej motorizácie niekde pozháňam tapacír kapoty a aspoň to použijem na kapotu.
Nie je odhlučnené torpédo, ventilácia,....
Je toho ešte dosť
V aute trávim denne dve hodiny, mne sa to vyplatí
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Tlmenie interiéru
Jasně, chápu, taky jsem byl mladej
Re: Tlmenie interiéru
Díky za kompliment
Mám 60 rokov
Mám 60 rokov
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Tlmenie interiéru
Aha, tak to pak jo, to bych ti mohl rikat tato, me je 43
Re: Tlmenie interiéru
Tlmenie podlahy.
Podlaha je na prekvapenie v Astre H už od výroby zatlmená veľmi dobre.
Takmer na celej ploche sú nalepené asfaltové pláty a penový koberec je až do najmenších detailov vyprofilovaný presne podľa podlahy.
Tu takmer niet čo vylepšiť, pretože sa medzi plech podlahy a podlahový koberec nič viac nezmestí.
Tak keď už to bolo rozobraté a vyčistené, použil som 2mm hrubý tlmiaci materiál s hliníkovou fóliou.
Podlaha je na prekvapenie v Astre H už od výroby zatlmená veľmi dobre.
Takmer na celej ploche sú nalepené asfaltové pláty a penový koberec je až do najmenších detailov vyprofilovaný presne podľa podlahy.
Tu takmer niet čo vylepšiť, pretože sa medzi plech podlahy a podlahový koberec nič viac nezmestí.
Tak keď už to bolo rozobraté a vyčistené, použil som 2mm hrubý tlmiaci materiál s hliníkovou fóliou.
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Tlmenie interiéru
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Tlmenie interiéru
Keďže mnohí tlmia auto kvôli hudbe, podelím sa s vami, ako som nechtiac vylepšil reproduktory v zadných dverách
Reproduktory boli poškodené, mali rozpadané penové závesy membrány. To je po toľkých rokoch celkom bežný stav, gumové závesy membrány by vydržali dlhšie.
Preto som váhal, či kúpim jazdené reproduktory, ktoré budú mať tiež penové závesy membrány v zlom stave, alebo kúpim nové penové závesy a ich na svojich reproduktoroch vymením.
Výmenu celého reproduktora za iný typ som od začiatku zavrhol:
* Boli by potrebné špeciálne podložky - reproduktor musí byť krátky, ináč by magnet reproduktora vadil sťahovaniu skla (pri predných dverách to nevadí, tam je sklo kvôli reproduktoru vykrojené).
* Originál reproduktor je konštruovaný tak, že je vytočený cca 20°smerom dohora, aby nehral na nohy zadných pasažierov, ale aspoň čiastočne smerom hore.
* Takzvané AUTOreproduktory sú podľa mňa len predražené šmejdy - pozrite si datasheet od poriadneho HiFi reproduktora napríklad od firmy Monacor, od AUTOreproduktora nič také nenájdete.
https://monacor.sk/product/5-512-c8-25rp
* Originál reproduktor je značkový, od renomovanej firmy.
Problém nastal v tom, že reproduktory v Astre H majú neštandardný rozmer membrány, vpredu síce sú s priemerom 6" , to sa ešte ako tak dá akceptovať, ale vzadu sú len s priemerom necelých 5"
Kúpil som penové závesy membrány na priemer 5" ale boli cca o 5 mm väčšie, ako na originálnych reproduktoroch.
Odstránil som krysu na plastovom koši pôvodných reproduktorov a penový záves nalepil. Takto som nechtiac zväčšil plochu membrány o cca 10% Počítal som to
Reproduktory perfektne basujú
Reproduktory boli poškodené, mali rozpadané penové závesy membrány. To je po toľkých rokoch celkom bežný stav, gumové závesy membrány by vydržali dlhšie.
Preto som váhal, či kúpim jazdené reproduktory, ktoré budú mať tiež penové závesy membrány v zlom stave, alebo kúpim nové penové závesy a ich na svojich reproduktoroch vymením.
Výmenu celého reproduktora za iný typ som od začiatku zavrhol:
* Boli by potrebné špeciálne podložky - reproduktor musí byť krátky, ináč by magnet reproduktora vadil sťahovaniu skla (pri predných dverách to nevadí, tam je sklo kvôli reproduktoru vykrojené).
* Originál reproduktor je konštruovaný tak, že je vytočený cca 20°smerom dohora, aby nehral na nohy zadných pasažierov, ale aspoň čiastočne smerom hore.
* Takzvané AUTOreproduktory sú podľa mňa len predražené šmejdy - pozrite si datasheet od poriadneho HiFi reproduktora napríklad od firmy Monacor, od AUTOreproduktora nič také nenájdete.
https://monacor.sk/product/5-512-c8-25rp
* Originál reproduktor je značkový, od renomovanej firmy.
Problém nastal v tom, že reproduktory v Astre H majú neštandardný rozmer membrány, vpredu síce sú s priemerom 6" , to sa ešte ako tak dá akceptovať, ale vzadu sú len s priemerom necelých 5"
Kúpil som penové závesy membrány na priemer 5" ale boli cca o 5 mm väčšie, ako na originálnych reproduktoroch.
Odstránil som krysu na plastovom koši pôvodných reproduktorov a penový záves nalepil. Takto som nechtiac zväčšil plochu membrány o cca 10% Počítal som to
Reproduktory perfektne basujú
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex