Stránka 2 z 6
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 01 bře 2021, 19:20
od mfilip
No OIII ma opravdu mnohem lepe vyuzitelny kufr. To je u Insignie slabost. Srazi ji pomerne vysoke dno. Mel jsem OII kombi a ted mam kratkou Insignii.
Nakonec jsem i do Insignie narval rozlozene 1x 26"" a 1x 29"" MTB kolo + bagaz, piva na tyden na Lago di Garda, ale bylo to opravdu za cenu dumyslnejsiho skladani a hlavne musel jsem pod kobercem vytahat ty vselijake polystureny, ktere jsou celkem nanic a misto nich pak slo vlozit spousta veci. Mnohem vetsi tetris nez u OII. A to se furt predhazuje obecne Octaviim, ze po sklopeni sedadel je tam schod. Jenze je to proste prakticke, rapidne to zvysuje vyuzitelnost jejiho kufru.
Na Insignii ocenuji hlavne jeji robusnost, je to proste takovy parnik na silnici, kdyz se rozjede, tak pluje.
Osobne mam 2.0 103 kW a vyzkousel jsem 2.0 118kW, pocitove pro bezne jezdeni nebyl rozdil znat, ale spotreba byla o 1l vice.
Jinak doted bez poruchy, mam ale jen 92tkm, jen jsem menil v 83tkm desky a kotouce, to u OII to bylo asi ve 120tkm.
Chce to si auta projet, bud ti sedne nebo ne. Pokud sedne, prijmes i relativne horsi prostor v kufru.
Proti i30 ale budes mit jine svezeni. Proti uskakane octavii budes na silnici plout.
Kupoval jsem klec pro psa. Vzpominam si, ze takovy Rapid byl sice na delku kufru o cca 20cm kratsi, na sirku asi o7cm, ale na vysku snad o 10 vyssi,
kdyz jsem to meril.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 01 bře 2021, 20:13
od pavelekv@seznam.cz
Díky za další reakce.
Co jsem koukal, tak kdybych se spokojil s 1,6 CDTi a manuálem, vešel bych se do rozpočtu s modelem B v nějaké základní výbavě. Jen nevím, jak je na tom ten motor...
Ta i30 mne docela příjemné překvapila, kufr je větší, než se na začátku zdálo. Ale pro dvě děti je to prostě málo. V cenovem limitu je i i40 kombi, ale láká mne i změna značky. Vím, že Octavia je co se týká kufru docela etalon. Ale koncernova auta mne již nelakaji. Pracoval jsem pro ně a jejich styl vývoje a vedení nemíním podporovat. Takže mne láká Opel, Mazda, Kia... A Insignia se mi líbí i verze A, i B. Jen si je budu muset zajet obhlidnout.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 08:36
od Sunman
Opel je zaznávané auto, kdo má škodovku nebo VW to jsou borci se správnými auty. Vidíš to třeba na chování kolemjedoucích na dálnici. Jak se přiřítí za tebou třeba Superb nebo Golf v omezení na 80kmh. A pak si ho vychutnáš na konci kde se to rozšiřuje - máš tam tři, jemu zakloktá ten DSG krám a musí k pankejtu jak říkával můj bývalý kolega. To mne baví. Ale kdo zkusil tak ví. Rovněž když čtu recenze na VW group které vždy vyhrávají všechny testy a pak uveřejní jak s autem pro manažéry najeli 80 000km za dva roky a co všechno museli měnit, kolik oleje nalili do škodovek a volkswagenu.
To u Insignie ale ani předtím u Vecter neznám. Samozřejmě že to auto má mouchy, hodně věcí by se dalo udělat jinak uvnitř - třeba odkládací prostory, které jsou vždy nějak blbě zaobleny takže ti chybí 5mm na to aby si je normálně využil, zmizela chlazená schránka která byla standard u Vectry, chybí 12V zásuvka v kufru liftbacku na ledničku, místo na brýle u zrcátka atd atd. Ale svezení není nikdy nuda.
1.6CDTI neznám. TeĎ je 1.5CDTI a to je 3-válec. Do toho bych nechtěl. Spotřeba mezi 2.0CDTI 130k a 160k - o litr víc je myšleno u slabšího motoru doufám. Spotřeba závisí vždy od způsobu jakým se auto používá a kde jezdí. Za 12 let s Insigniemi jezdím snad stejným stylem a více-méně stejné trasy a můžu doložit spotřeby z knihy jízd u všech aut. Slabší motor u mne měl snad o litr víc kromě teda ještě takové neustálé obavy zda se povede ho rozjet - ale pokud někdo jde ze slabšího auta tak to taky bude jinak.
Automat je na tvé volbě, za mne žádný automat ne, nechci aby o mojí jízdě rozhodoval programátor v automobilce, zejména ne při předjíždění. Ale je to subjektívní a na každém soudruhovi.
Myslím, že pro tebe je důležité vidět otevřené víko u kombíku v A-čku. Bohužel u nás již všichni vyměnili za B-čka takže nejsem schopen ti poslat ani fotku ani změřit. Dvě kola teda bez té bedny s pivem dám v klidu do A-čkového liftbacku.
AGR sedačky jsou v B-čku standard minimálně u řidiče. V A-čku byly na začátku standard u verze Sport (poznáš podle volby elektronických tlumičů, nebo tzv. kovových/hliníkových pedálů - což jsou gumové návleky s kovovými ploškami na vrchu) pak se ta verze jmenovala nějak jinak.
AGR nápis je naboku sedačky.
Pozor také, pokud máš garáž, to auto se nezdá, ale má skutečně délku 5 metrů. O půl metru delší než Octávka - aby jsi ho měl kam zaparkovat.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 09:15
od Colommbo
Vyštrachal jsem starší obrázek z oplího setkání na jaře 2013 - aspoň pro hrubý náhled...
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 13:20
od J@ck
Jeden malý test Insignie:
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614 ... -ci-firmy-
je tam aj foto kufru (len neviem či som sa "strafil" do ročníku výroby)
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 15:53
od Colommbo
Zadní partie vozu - tloušťka pátých dveří a nárazníku - je dechberoucí...
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 16:31
od J@ck
No veď ST (sport VAGON) - nakladacia rampa
. Každý vagón potrebuje (mal by mať) k svojmu naloženiu nakladaciu rampu - aj na vojenčine sme vagónovali pomocou nakladacej rampy
.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 22:01
od pavelekv@seznam.cz
Paráda, díky za odkazy, prošel jsem si to. A na Insignii A vidím jen 2 slabiny. Pohon 4x4, kterému se vyhnu a velikosti kufru. Ale to si budu muset zajít někam do autobazaru občíhnout. Rád bych měl vedle sebe Insignii A, Insignii B a Kiu Optima
Pokud ten kufr nebude vyloženě stejný jako u stávajícího auta, asi bych to nějak přežil, přece jen rakev na střeše také něco pojme.
Protože finanční limit je takový, že Insignia A 2,0 125 kW automatická převodovka nebo Insignia B 1,6 100kW manuální převodovka.
Jinak je zde někdo, kdo se vyzná v tom, jaké období je nejlepší na nákup vozidla? Jestli v létě bývá menší odbyt a lepší ceny... Většinou jsou prodeje v různých cyklech... Já mám ještě čas, chtěl bych kupovat mezi červnem- červencem, ale klidně vydržím chvilku déle.
Jinak jsem koukal i na Astry, ale to už je prostě menší auto. Pěkné, cenově super, ale ta velikost už je malá.
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 22:05
od pavelekv@seznam.cz
A co se týká parkování, tak před domem mám místo i pro limuzínu, garáž nemám a do dvora by se vešlo auto o délce 18 metrů. Jen bych pak ženě musel vysvětlit, jak parkovat u obchodu no
Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?
Napsal: 02 bře 2021, 22:12
od Laky7777
Ako rodinne auto, by bola asi lepsia Zafira C, idealne po facelifte. Tam by stacil kludne aj motor 1,4 103kW. Vyrazne pohodlnejsie sa do auta nastupuje, je lepsi pristup k zadnych sedadlach a autosedackam na nich.