Re: Zachovat a investovat, nebo prodat?
Napsal: 18 bře 2022, 23:20
Ahoj opeláci,
mám nový update ohledně naší Astry G a opět by mě zajímal váš názor.
Technická proběhla (kupodivu!) úplně v pohodě, servisák mi říkal, že jsem tam s tím autem klidně mohl jít sám a nemusel jsem "platit" za jeho přímluvu, protože žádná přímluva nebyla třeba. Výsledek je mírná koroze brzdového potrubí, netěsnost převodky řízení, vytečený jeden tlumič a klasika - lehká povrchová koroze. Emise OK (sice prý "na hraně", ale i přesto zatím bez problémů) a toť vše. No a teď řeším dilema, jestli teda prodat, nebo se lehce porýpat v brzdách, řízení, natřít spodek a používat. Můj nápad odepsat na rok či rok a půl autor z registru a nechat ho stát v garáži je podle servisáka hloupost - když prošlo bez problémů technickou, je škoda ho nepoužívat a taky je škoda ho prodávat, když jde očividně o funkční auto. Já sice svoje auto (Alfu Romeo) mám po opravě a technické a dvě starší auta se mi moc udržovat nechce (z finančního hlediska), nicméně - fakt je, že obě dokážu užít ve větší nebo menší míře užít - Alfu na běžný provoz, Astru na příležitostný. Co byste na mém místě dělali? Nechali Astře u karosáře natřít spodek, vyměnili řízení a pošolíchali brzdy a občas s ní vyjeli?
Jezdím hodně dálkové trasy a vzhledem ke spotřebě si dokážu představit, že bych ty dálkaře spíš jezdíval Opelem než Alfou... Kdybych samozřejmě popravil vše, co vyšlo z technické...
A nebo byste tu Astru prodali ve stavu, v jakém vyšla po technické? A pokud ano, máte představu, za kolik ji můžu někam nabídnout? Je to 1.7 TD, najeto 97 tis km (viz můj popis v prvním komentu)... Můžu za ni dostat třeba 30 tis KČ, nebo je to moc? Opakuju, že technická vyšla zcela OK, EGR ventil už je vyčištěný, žádná kontrolka nesvítí, auto hezky přede, v servisu z něho prostě měli radost - na to, jak Astry bývají shnilé, je ta naše prý zachovalá.
Díky!
mám nový update ohledně naší Astry G a opět by mě zajímal váš názor.
Technická proběhla (kupodivu!) úplně v pohodě, servisák mi říkal, že jsem tam s tím autem klidně mohl jít sám a nemusel jsem "platit" za jeho přímluvu, protože žádná přímluva nebyla třeba. Výsledek je mírná koroze brzdového potrubí, netěsnost převodky řízení, vytečený jeden tlumič a klasika - lehká povrchová koroze. Emise OK (sice prý "na hraně", ale i přesto zatím bez problémů) a toť vše. No a teď řeším dilema, jestli teda prodat, nebo se lehce porýpat v brzdách, řízení, natřít spodek a používat. Můj nápad odepsat na rok či rok a půl autor z registru a nechat ho stát v garáži je podle servisáka hloupost - když prošlo bez problémů technickou, je škoda ho nepoužívat a taky je škoda ho prodávat, když jde očividně o funkční auto. Já sice svoje auto (Alfu Romeo) mám po opravě a technické a dvě starší auta se mi moc udržovat nechce (z finančního hlediska), nicméně - fakt je, že obě dokážu užít ve větší nebo menší míře užít - Alfu na běžný provoz, Astru na příležitostný. Co byste na mém místě dělali? Nechali Astře u karosáře natřít spodek, vyměnili řízení a pošolíchali brzdy a občas s ní vyjeli?
Jezdím hodně dálkové trasy a vzhledem ke spotřebě si dokážu představit, že bych ty dálkaře spíš jezdíval Opelem než Alfou... Kdybych samozřejmě popravil vše, co vyšlo z technické...
A nebo byste tu Astru prodali ve stavu, v jakém vyšla po technické? A pokud ano, máte představu, za kolik ji můžu někam nabídnout? Je to 1.7 TD, najeto 97 tis km (viz můj popis v prvním komentu)... Můžu za ni dostat třeba 30 tis KČ, nebo je to moc? Opakuju, že technická vyšla zcela OK, EGR ventil už je vyčištěný, žádná kontrolka nesvítí, auto hezky přede, v servisu z něho prostě měli radost - na to, jak Astry bývají shnilé, je ta naše prý zachovalá.
Díky!