kanino píše:Fritol ma mozno pravdu s tymi zhavicmi,
po nastartovani klucik chvilku svieti a po chvilke zhasne.
tak neviem
Velmi sa mi este nechce ist na diagnostiku
Na vykone auta som si nevsimol ze by sa nieco zmenilo.
Pokud je špatná žhavící svíčka,tak se to chová takhle:při zapnutí zapalování nebo po nastartování se rozsvítí kontrolka a ta svítí pár minut nebo prvních pár kilometrů jízdy.To proto,že i při běhu studenýho motoru pořád žhaví,i když to nesignalizuje kontrolka žhavení.Když se motor ohřeje na určitou teplotu,tak se žhavení vypne a v případě špatný žhavičky v ten moment zhasne i kontrolka s klíčem.Když je motor ohřátej,tak už se kontrolka s klíčem po nastartování nerozsvítí.Rozsvítí se při zapnutí zapalování a po nastartování hned zhasne-to znamená,že je v paměti řídící jednotky uložená závada.
Pokud je teplejší počasí,tak už se kontrolka s klíčem nemusí rozsvítit třeba celej den,pokud motor pořádně nevychladne.
A ještě něco-pokud se ti nechce na dignostiku a nedokážeš správně popsat co to vlastně dělá,tak to je těžký něco radit,protože rozsvícení kontrolky s klíčem může mít tisíc různých příčin,ať už motor je nebo neni v nouzovým režimu.