Stránka 2 z 2

Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6

Napsal: 29 bře 2024, 07:22
od Miresa
Ahoj.
Tohle těsnění jsem na své Astře řešil preventivně taky před třemi roky. Problém je dobře popsaný tady: https://www.zraly.cz/opel_motor_a20dth/.
Můj automechanik použil origo díl. Na alu náhradu jsem narazil až následně na polským Allegru: https://allegro.cz/nabidka/tesneni-drak ... 2176715445, druhá varianta je https://allegro.cz/nabidka/tesneni-drak ... 4267106621. Tohle řešení by se mi taky líbilo víc, ale jaká je kvalita to fakt nevím. Ale zajímalo by mně to. Tak jestli pujdeš do toho, tak se poděl se zkušenostma.

Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6

Napsal: 29 bře 2024, 11:49
od Nikes
Super díky za tip. Páči sa mi to riešenie takže pôjdem do toho a dám vedieť :) rozmýšľam že ešte offnem EGR, robili ste to niekto ? Zaslepky som našiel predpokladám že ho bude treba vypnúť aj v riadiace jednotke. Len pre info potrubie na mazanie Haldexu budem asi vyrábať druhé, na zahraničných fórach som sa dočítal že to potrubie rado vyskakuje alebo "zhnije", tiež dám vedieť ako to dopadne :)

Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6

Napsal: 29 bře 2024, 19:20
od Sunman
Preboha, prečo každý kto sa dostane k nafte za každú cenu musí vypínať EGR, demontovať DPF...
Za roky čo som vlastnil 5 áut s týmto motorom som nikdy nemal problém ani s jedným ani s druhým...

Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6

Napsal: 29 bře 2024, 20:34
od Nikes
O DPF som nič nehovoril ale EGR som demontoval vždy nakoľko to vracia bordel naspäť do spalovacieho priestoru a podľa všetkého by to ten motor malo len viac a viac "špiniť" :roll:

Re: Opel Insignia ST 2.0 CDTI 163k Country Tourer 4x4 AT6

Napsal: 14 čer 2024, 18:52
od Jakub Martinček