Stránka 2 z 2
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 29 zář 2010, 19:23
od Fritol
se zkroutila ? nechal bych jí zkusit zabrousit pokud neni prasklá.
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 29 zář 2010, 19:27
od Vectradieselpower
Je zkroucená a to tak že se brousit už nedá a navíc je i prasklá. Tu bych sehnal v Kladně na vrakáči, ale spíš mě zajímá ta cena kroužků. Jde mi o to jestli má cenu ten motor dělat, nebo koupit jinej.
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 30 zář 2010, 21:21
od AngeliC
Přes náhradní díly zrovna nejsem,ale obecně se mi zdá,že kroužky se dají sehnat za solidní cenu i pod 500...Kvalitnější do 1000...
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 30 zář 2010, 21:55
od Vectradieselpower
Podle dnešní informace od mechanika stojí kolem 3500 což je dost. Další varianta je vyměnit celý polomotor který by vyšel na 6000. Akorát nemám jistotu jestli je to ten co já potřebuju X20DTH nebo ten druhý typ. Chlapík na vrakáči po telefonu tvrdí že neví který tam má proto že je to vyrezlé a že je to 2003 výroba. Jde polomotor nahradit? V čem je mezi oběma typy rozdíl? On tvrdí že jsou identické až na turbo.
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 01 říj 2010, 09:09
od AngeliC
Tak se zkus mrknout po netu na ty kroužky.Je možné,že myslel 3500 i s prací ( i když varianta s prací se mi zdá nějak moc levná)..Co se týče varianty výměny,tak rok 2003 už byla Vectra C.Nevím,jestli měli v paletě motorů i 2.0 DTI,ale dělali především 2.2 DTI...Takže tady bude nejspíš "háček".
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 03 říj 2010, 16:08
od Vectradieselpower
Tak jsem koupil typ X20 DTL z vrakárny s písemnou zárukou kompatibility s typem X20 DTH který jsem měl v autě . V případě že nebude pasovat tak mám možnost ho vrátit. Podle něho jsou polomotory stejné a rozdíl je v turbu a když jsem to viděl tak i v jiném typu čerpadla.Prodali mi komplet blok s hlavou a čerpadlem které je pravděpodobně K.O. za 6000, tak když to bude fungovat tak to nemá chybu.
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 04 říj 2010, 09:02
od AngeliC
Tak to neni vůbec špatné.Jestli to bude šlapat,tak se těšíme na zkušenosti a malý článeček
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 08 říj 2010, 19:49
od Vectradieselpower
Tak nový motor je v autě a vrčí. Záměna typu za jiný proběhla bez sebemenších mechanických problémů a bez nějakých přispůsobování čehokoliv. Jediný co musím pořešit je nechat nějak zmizet číslo a typ motoru aby nebyl problem při stk. Ze starého upečeného motoru se dalo pouze čerpadlo a svody s turbem. Potíž je že zatím motor běží v nouzovém režimu a svítí kontrolka. Zatím těžko říct kde je zrada. Možná EGR. Hlava a sání byly dole a čistily se sací kanály od karbonu, ale na egr ventilu se nic nevykoukalo. Naštěstí ho mám kdyžtak taky ze starýho motoru a tam byl funkční. O víkendu nebo začátkem týdne to jde na diagnostiku a uvidíme.
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Napsal: 25 kvě 2011, 17:44
od Vectradieselpower
Tak motor jsem vyřešil. Po namontování se zajelo na diagnostiku a nastavily se nějaký hodnoty na čerpadle a v pohodě. V zimě svítila chyba a bylo to žhavící svíčkou kterou jsem měl naštěstí schovanou ze starýho zadřenýho motoru. Nyní mě možná čeká výměna silentbloku na převodovce, asi ložisko ve spojce ( jaksi na volnoběh drnčí), zadních tlumičů, zadních kotoučů a desek. Říkám možná, protože už mě od toho začali všichni co to vidí odrazovat. Auto stálo 40000 a za 8 měsíců jsem do něj vrazil dalších 25000 a to mám v Elitu 35 procent slevu na díly a dělám si na tom se známým mechošem u něj v dílně. Většinu závad (a těch nejdražších) byla podle mě konstrukčními chybami. Nyní jsem se začal zabývat tím silentblokem na převodovce, a zjistil jsem že je kvůli němu potřeba vyndat celou převodovku a pravděpodobně i celou nápravnici (zkoušel jsem jenom nápravnici, a po 5 hodinách práce jsem to tam vrátil zpět a vykašlal se na to). To nemá obdoby. Je pravda že jsem za těch 8 měsíců s tím najel 40000km v pohodlných sedačkách a pěknym interiéru se slušnou výbavou a spotřebou, ale už i já ztrácím víru že bude mít repas tohoto vozu někdy konec. S hrůzou čekám na to až se ještě k tomu rozsype VP44 přesto že do nafty od Schellu, OMW, Benziny leju aditiva od Castrolu a na plnou nádrž nafty i 2 litry oleje pro lepší mazivost (olej 10W40 mám zadarmo v práci protože při výměně u tahače se v pohodě 2 litry ztratí). Tímto chci říct těm co náhodou budou mít zájem o tuto značku a typ auta a budou tohle číst aby ve vlastním zájmu obešli tohle auto velkým obloukem. Za deset let co jezdím jsem seděl v 10 různých autech všech značek a musím konstatovat že tohle je u mě druhý nejhorší po Fiatu Ritmo D který bylo moje první.
Nyní se odebírám na fórum VW pročíst zrady a nástrahy Golfa IV TDi 96kw.