tako ako pise antharis urobit komplet vycitanie chyb (total vehicle readout). Daj dole kryt motora ak su konektory vstrekov modre uz je tam nova kablovacka ktora by mala mat vyrieseny problem s tretim vstrekom. Ak su zlte je stara. Takisto pozrite vyrive klapky, nech jeden pridava plyn a druhy nech pozera ci sa hybe tiahlo a ci ovlada vsetky valce.
V opcom este mozes skontrolovat odchylku vstrekov. Dalej DPF, aka je saturacia, kedy bola posledna regeneracia, pozriet ci nedymi flexi pletenec. Skontrolovat plniace tlaky turba ci sa prilis nelisy pozadovana hodnota od dodavanej. To iste pre EGR.
Auto musi tahat pekne od nejakych 1500 otacok. Ak zacne zaberat az od 2000 otacok tak nieco neni v poriadku, dost caste.
Podvozok - tam su caste zadne ramena. Ak su odidene nic sice neklepe ale zadok je nekludny a odskakuje na nerovnostiach, nerovnomerne sa zjazduju gumy. Potom uz len to co plati vseobecne, pocuvat zvuky.
Dalej podla vybavy skusit ci vsetko funguje. Cez opcom si vies skontrolovat vela veci. Napr ECC ako otavar klapky, ci funguje vnutorny obeh. Prepni nastavenia a pozri cez opcom live ci sa to prepina ako ma. Tlak v okruhu klimatizacie to iste. Zapnut klimu skontrolovat ci zoplo kompresor. Nezavisle kurenie/prihrievac.
AFL - pri zapnuti svetiel sa kalibruju uplne dole a k stredu a potom naspat hore a do normalnej polohy.
Dalej chod na ecat24.com zadaj VIN auta a uvidis v akej konfiguracii zislo z linky. Je to dobre na porovnanie so skutocny stavom, ci nieco chyba alebo bolo prerabane. Napr ak auto malo opc line a teraz ma normalne narazniky tak sa asi tie narazniky menily... Ak malo CD70 a teraz ma CD30 to iste...
Pozri ci su k autu vsetky kody (carpass). Ak nema, Opel dealer Ti ho doda ale zaplatis. Obcas je to potrebne pre programovanie niektorych veci ak by si v buducnosti nieco dorabal.
Tempomat, casta zavada je, ze sa vypina. Moze to byt packa ale moze to byt aj CIM. Ak sa pocas jazdy vypne zaloguje chybu. Zapni ho pocas jazdy a skus smerovky, pripadne chytit packu a jemne s nou hybat v ramci vole ktora tam je.
Pozri ci termostat otvara na 86-88 tak ako ma, teplota by nemala klesat pod 80. Idelane ist tam rano a nech ste vy prvi co nastartuju auto. Predtym ale skontrolujte cez skryte menu alebo opcom ci teplota kvapaliny neni ovela vyssia ako tam kde auto stoji. Niekto to moze prevetrat predtym nez pridete aby skryl zle startovanie na studeno...
to by aj stacilo
edit: zotrvacnik som zabudol.