Stránka 2 z 2
Re: Diagnóza - dilema
Napsal: 08 pro 2010, 20:36
od adam09
a myslíš že brzdy a tlumiče se jinejch aut nedělají ?
Re: Diagnóza - dilema
Napsal: 08 pro 2010, 20:44
od Kuba
To si nemyslím, ale že se tyto věci vys*rali najednou. To bylo jeden týden brzdy, pak hned na to kat a cca za měsíc se začaly ozývat tlumiče. Teď když je Astra skoro v pořádku, tak zase problémy s Corsou, tak nevím nevím jak to všechno bude
Re: Diagnóza - dilema
Napsal: 08 pro 2010, 21:30
od Fritol
nezapoměn že je to stare auto
Re: Diagnóza - dilema
Napsal: 08 pro 2010, 21:33
od Kuba
Já vím W124-ka je od roku 1984 do 1989. Je to starší, to je pravda, je to doost starší
Re: Diagnóza - dilema
Napsal: 23 pro 2010, 13:53
od Kuba
Tak jsem měl zase auto na diagnóze i na dianě (DIANA - DIagnostic ANAlyzer = osciloskop) a zase mi to psalo 2 chyby.
1. chyba - zpětné vedení výfukových plynů (EGR - ventil)
2. chyba - čidlo teploty chladící kapaliny má přepětí.
Tak jsem vymazal paměť závad, hodil auto na dianu, a pomocí osciloskopického průběhu jsem viděl že jde sice do EGR-ka proud, ale bzď je to EGR-ko "vychechlané" a nebo je zanesené. Takže ho musím vytáhnout a pročistit. Pro znázornění sem vkládám fotky toho EGR-ka, není umístěno na výfuku jak bývá u většiny vozidel, ale je přímo na bloku motoru a je řešeno elektroniky a ne podtlakově. U první fotky je vidět jak k němu vede červený drát (od diany)
http://img577.imageshack.us/img577/2294/p2012101404.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/3729 ... 140401.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/8485/p2012101405.jpg
Jsem zvědavý jak to bude všechno s tím čištěním, ale už jsem se bavil se známým, který pracuje v Mercedesu, že mi s tím pomůže a že po Novém roku to tam mám dovést a vyčistíme to. Jinak se jedná o motor X10XE (1,0 12V - řadový 3-válec, o výkonu 40kW)
P.S. Všem přeji veselé Vánoce a šťastný nový rok