Stránka 2 z 2

Re: Dlouho startuje

Napsal: 15 bře 2011, 11:03
od m.artty
No, já ti nevím. Brisky mám v GSI, při přidání plynu si cukne; kámoš je má v 16ventilovém GSI, při přidání plynu cukne,...... a jsou to svíčky podle katalogů pro naše motory.

Re: Dlouho startuje

Napsal: 15 bře 2011, 11:13
od Kuba
Aha, aha, zajímavé, a je to přímo pro ten motor do Corsy 1.0 12V 40kW/54HP.....takže jsem z toho vycházel

Re: Dlouho startuje

Napsal: 03 kvě 2011, 21:17
od Kuba
Tak jsem měl auto napíchnuté na přístroji ATAL AT520, přes akční členy jsem zjistil že EGR ventil funguje (slyšel jsem cvakání) avšak stále vyhazuje chybu. Stává se to, když třeba jedu po Rudné (Havířov - Ostrava a z5) asi tak kolem 100km/h, rozsvítí se mi kontrolka diagnostiky (emisí) a svítí do té doby než v té stovce podřadím na 4-ku a vyženu to do vysokých otáček (kolem 5 000ot/min), tím pádem na tu 4-ku jedu třeba i 130km/hod, pak kontrolka zhasne a já můžu o5 zařadit 5-ku. Startování je taky celkem dlouhé, ale už jsem přišel na "fintu", která asi není moc dobrá. Při startování prudce sešlápnu a pustím plynový pedál, pak to naskočí. Nevím si s tím rady, měl jsem to na tom ATALu napíchnuté a vše vypadá, že je OK. Nevím proč se to tak děje. Prosím každého o radu :( rovnají se mi nad tím mozkové závity :( Prosím o každou sebemenší radu a pomoc

Re: Dlouho startuje

Napsal: 05 kvě 2011, 22:06
od denny
Cvakat může při testu,ale jestli je zcela zavčený nebo ne,to ti žádná diag nepoví.Lze je i zaslepit.Vyrobíš z klingeritu plné těsnění.Jestli pak bude dobře startovat,tak prostě podchází a je egr na výměnu.

Re: Dlouho startuje

Napsal: 07 kvě 2011, 18:16
od Kuba
OK, dobře, jak bude čas, tak to vyzkouším, zatím díky ;)

Re: Dlouho startuje

Napsal: 03 říj 2012, 21:22
od montana22
Tohle jsem našel na netu

Re: Dlouho startuje

Napsal: 03 říj 2012, 22:03
od montana22
Já používám tyto svíčky Zapalovací svíčka BOSCH 0 242 235 666
https://www.carsshop.cz/zapalovaci-svic ... 23661.html

Re: Dlouho startuje

Napsal: 04 říj 2012, 19:45
od Kuba
Děkuji, ale problém je už eliminován. Dal jsem tam 3-jiskrové Bosch a vyměnil EGR ventil a už to startuje i při -25°C