Stránka 2 z 4
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 26 bře 2011, 13:01
od jgoldman
Ty s tím MIRO máš nějaké zkušenosti, že píšeš jedna paní povídala
Já ty brzdy mám už taky měněné na záruku. Měl jsem zkřivené kotouče a mám na záruku i destičky.
Takže s brzdama s výroby asi dřív něco bylo, ne ? To jaký je průměr kotoučů mě jako uživatele nezajímá.
Nás zajímají fakta a ty jsou že série se 160 ti koňovým dieselem měla dřív problém.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 26 bře 2011, 14:32
od Miro
brzdy určitě nebudou poddimenzovaný
spiš bude problem s prvovýrobou kotoučů je možný, že nebyla dostatečná kvalita a proto se kroutily a po tomto zjištění se to ve výrobě začalo řešit
proč tě nezajímá velikost kotoučů???
to je docela podstatná věc při koupi nových a než cpát nehorázný prachy servisu tak si kotouče s deskama vyměnim doma na zahradě, nebo v garaži sam
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 26 bře 2011, 14:55
od miki11
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 26 bře 2011, 17:22
od jgoldman
MIRO: Já než abych ušetřil pár tisíc a špinil si ruce, tak ty peníze vydělám jinde a jinak.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 27 bře 2011, 01:22
od Miro
miki11 píše:záruka, když tam dáš něco jinýho a nedej bože se něco posere, tak Opel hned bude argumentovat, že to je kvůli špatným neorginálním kotoučům apod.
no ja to vidim tak, že nějakou dobu platí, že nemusís s novým autem do autorizovaného servisu na opravy a prohlídky a tím se ušetří veliká částka peněz a zaruka zustane
docela by mě zajímalo jak by v servise Opel poznali, že nemáš originální kotouč, jelikoš si nedovedu představit, že by nechali dělat několikanásobně dražší analýzu složení materialu kovu ze kterého je kotouč vyroben
jgoldman: to už je prostě jen a jen lenost dnešní materialistycké doby a celkově jak se všichni snaží dělat hamty hamty ať mám víc než tamty....
pro někoho je radost povolit si 5 šroubů na kole 2 na třmenu a jeden na kotouči
a tím si zpříjemnit 50 minut při sobotním odpoledni...
nebo jsou taky mezi námi případy, kdy je to z čisté neschopnosti
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 27 bře 2011, 13:42
od jgoldman
Miro: to už je prostě jen a jen lenost dnešní materialistycké doby a celkově jak se všichni snaží dělat hamty hamty ať mám víc než tamty....
pro někoho je radost povolit si 5 šroubů na kole 2 na třmenu a jeden na kotouči
a tím si zpříjemnit 50 minut při sobotním odpoledni...
nebo jsou taky mezi námi případy, kdy je to z čisté neschopnosti
Re: Miro
Ano miro děláme jen hamty hamty a proto právě jezdím třeba já Insignií. Dál raději tvoje přiblblé komentáře které jsou hodné malého děcka nebudu komentovat.
Není to tak dlouho, co jsme kvůli Tvým příspěvkům zde vše smazaly a následně po dohodě s adminem on předělal web. Prosím navštěvuj jiné fóra a už přestaň dělat rozbroje jako v minulosti
Jirka
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 27 bře 2011, 18:07
od Miro
jaký rozbroje??? mě je uplně jedno kdo si čím jezdí do práce....
poslední dobou se řídím heslem: V autě mužeš bydlet, ale zkus řídit barák
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 27 bře 2011, 18:47
od denny
Píše se tu hodně o tom jak se Opelu nepovedly brzdy.Chlapy,buďte rádi,že nemáte Audi,tam se jim nějak nedaří již více let.
Q7 je největší katastrofa.Nějak se nedaří doladit tu správnou ocelolitinu.Ta má tu vlastnost,že se sice teplem kroutí,ale po zchladnutí se vrátí.Bohužel u těžších vozů nebo u rychlejší jezdců s častým využíváním brzd na hranici teplot se na povrchu z ocelolitiny stane ocel a ta již nedovolí rovnání se zpět.Zatím jsem toto vždy řešil stružičkou\pokud to povoluje síla kotouče\ a přímo na voze dvěma noži najednou srovnat kotouč.Jinak dlouhodobě není problém s materialy od firmy Jurid v kvalitě J-AS.Bohužel tato řada brzd\desky a kotouče \je k mání pouze na vozy pro které vyrábí Jurid prvovýrobu.Jinak srovnatelná je kvalita J,ale už to není zcela to ono.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 27 bře 2011, 19:32
od Dix
Já řídil A6,ještě C6 v S-Linu a tam byly ty brzdy v pohodě.Tak je pravda,že v S-Linu se tam dávají 17 koutouče.U té Q7 to věřím,je to těžké auto,proto u V12 TDI jsou standartně keramické brzdy.
Re: Reklamace zvlněných předních kotoučů
Napsal: 27 bře 2011, 21:57
od kukisss
@Miro: Řeknu to asi tak, vzhledem že dělám u dodavatele (nejen pro Opel) tak vím že stojím si za svým "poddimenzováním" (a kdyby ti to slovo moc vadilo tak pak třeba jen pro tebe "špatná volba"), protože nedostatečná kvalita může být právě zapříčiněný tím, že nějaký ten pan konstruktér udělal chybu a navrhl mimo jiné špatný materiál. Cože je naprosto normální a v průběhu předsérie se to pak vyřeší. Nebo pak z výsledku testů na vozech z nultého km. Jak už ti tu někdo psal, není to o tloušťce ale převážně o použitých materiálech.
Je mi jedno co si myslíš, já jen chci aby mi volant při brzdění nerozbil hubu tím jak sebou mlátí
@denny: Nic méně použití stružičky přímo na autě je zajimavá metoda. Protože co vím tak se to dá "stáhnout" pouze na spešl bruskách, protože třeba na klasickém soustruhu to samozřejmě kvůli kuželovitosti nejde.
Dík za typ !!
@miki11: Myslím že si se ptal kolik jsem dal za výměnu zadních kotoučů že? Myslím že to bylo 8tisíc za kotouče + práce.
Mějte se..