Stránka 2 z 6

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 10 dub 2011, 12:43
od jgoldman
A jaký to má teda potom smysl ? To jako, že bych si chtěl zazávodit a předtím bych si musel někde přeštolovat tlumiče ? Tak to je opravdu debata o ničem :? . Jsi v kategorii vozů kolem milionu korun a toto je zde prostě standartem.

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 10 dub 2011, 13:25
od Miro
pokud je toto vybavení standart tak potom jo...... ketegorie vozu okolo milion mi nic neříká.. auta stály za to do roku 2000 pak už to jsou jen krabičky nacpaný elektonikou a spoustou kurvítek....

ale na závodění bych si rozhodně nepořídil 2 tunový 5ti metrový parník ;)
a ještě k tomu v naftě

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 10 dub 2011, 14:32
od jgoldman
Tak to tedy nevím proč chodíš na tyto debaty. ;)
Nikdy jsem si do automobilu nepořizoval nic co bych nevyužil tak jaká kurvítka.
Například Dacia Logan tato vychytávky jako Insignia nemá tak jestli chceš můžeme začít porovnávat techniku roku 1990 a techniku roku 2010. A hlášku o nafťáku ani nebudu komentovat. podívej se pořádně na parametry mojeho vozu (188 PS a 405 nM) a pak to srovnávej. Insignia s podvozkem FlexRide je právě kombinací pohodlného a sportovního vozu manažerské třídy.
Jinak Insignia váží 1615 kg nevím kde jsi vzal údaj 2 t, než napíšeš další krávoviny tak si ověř na netu údaje.
Vrcholná verze 239 kW s takhle nízkou váhou a jedním z nejmenších odporů vzduchu je opravdu zážitek pro fajnšmekry.

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 10 dub 2011, 17:23
od Miro
no jistě to co nevyužiješ není třeba :!: ale prostě čím víc toho je tím víc se toho muže posrat :lol: což je Murphyho zákon a platí moc dobře ;)
ale nebudemem tu rozebírat sáhodlouhý kraviny o "sportovním" voze.... když sporťák tak motor vepředu pohon na zadek.... a co nejmenší váha a největší výkon jelikož to dělá tu sportovnost ;)

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 13 dub 2011, 23:19
od genex
tak ja uz mam kabel vymenen a cidlo zrychleni na prednim kole je funkcni. Cena kdybych si to mel platit je cca 3700,-. FlexRide uz normalne funguje.

Jinak ohledne Vaseho hadani o vaze, tak muj drobecek ma pohotovostni hmotnost 1992 kg. :-)

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 14 dub 2011, 01:04
od Fritol
Miro tady tě poupravim :D protože pravej sportak je Motor veprostřed a nahon bud 4x4 a nebo zadek :)

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 14 dub 2011, 10:27
od Miro
4x4 je pro holky :lol: :lol: zadek je nejlepší, protože tě tlačí ;)
a zhlediska rozložení hmotnosti je nejlepší mít opravdu motor uprostřed jako třeba Toyota MR2, nebo Poršáci :)

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 14 dub 2011, 11:25
od jgoldman
re: genex
Tak to jsem z toho jelen. V příloze máte kopii mého velkého TP
Vždy beru provozní hmotnost vozu. Koukal jsem i na váhu Opel Insignia hatchback a ta je menší.
sedan - 1 613 kg
hatchback - 1 503 kg
Tourer - 1 610 kg
Přece nemůžete brát nejvyšší provozní hmotnost. To je blbost. A ohledně diskutování který sporťák je lepší - tak na to tu jsou jiné diskuse.
Netušil jsem že hláškou : ,,FlexRide je právě kombinací pohodlného a sportovního vozu manažerské třídy" to tu tolik rozvířím. :lol:
bylo to myšleno tak, že Insignia není sporťák ale v módu SPORT má tyto vlastnosti ;) což se mi přesně líbí.
Kdybych chtěl sporťák tak jdu do jiného autosalónu.

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 15 dub 2011, 00:05
od miki11
:arrow:

Re: HLÁŠKA NA DISPLEJI: Servis Systém pérování

Napsal: 15 dub 2011, 00:27
od Fritol
ja nevim :P ja kdyz jedu v insigniich a zmačknu tlačitko sprot nebo tour tak ubec nic necítím :/ mozna to perovani ale aby to změnilo zaběr turba nebo takovove hovadiny to ubec nepocituju. :D. jediny co vidim tak je to měněni podsviceni na tu agresivní červenou :) ale je pravda že sem vtom nejel zadnou velkou dalku..