Stránka 2 z 6

Re: opel

Napsal: 23 dub 2011, 10:15
od m.artty
Zkus ten motorem, pak budeme vymýšlet další možnosti...

http://www.kadett.cz/technika/k_motorek.htm

Re: opel

Napsal: 30 dub 2011, 08:54
od honzakloska
motorek byl v pořádku..nebyl zablitej olejem..ale vyčistil sem ho....on se začne dusit když mu vyřadím a šlápnu mu na plyn tak jde normálně..a když chcípne úplně třeba při zařazené rychlosti tak vytáhnu klíč ..nechám natáhnout čerpadlo tak zase chytne a šlape jako hodinky..nemúže to být podávací čerpadlo v nádrži?? :)

Re: opel

Napsal: 30 dub 2011, 11:29
od m.artty
Jestli nevíš, kdy se měnil palivový filtr, tak bych ho pro jistotu vyměnil (investice asi 100 Kč), dále bych zkusil profouknout zpětné vedení beznínu do nádrže. Podívej se také na svíčky a řekni jakou mají barvu.

Re: opel

Napsal: 30 dub 2011, 15:56
od honzakloska
no benzínovej filtr sem už kupoval.. :) a svíčky sem taky dával noví ale natu barvu se podívám... opravdu zatím děkuju ,

Re: opel

Napsal: 30 dub 2011, 15:57
od honzakloska
a skusím to profouknout :)

Re: opel

Napsal: 30 dub 2011, 16:47
od warhy
Stává se ti, že ti to za jízdy někdy škube nebo tak?Jede prostě normálka a pak chcípne?Neleješ tam nějakej hnusnej bordel, mohl by bejt třeba zasekanej sací koš na čerpadle v nádrži.Táhne ti to dobře?Dostaneš se dobře do otáček nebo to jede chcíple.Co třeba olej nebo voda neztrácej se?Nebo vysypanej kat a ucpanej výfuk??Může to bejt hafec věcí .....

Re: opel

Napsal: 01 kvě 2011, 08:05
od honzakloska
voda ani olej se nestrácí,liju tam čistej benzín..to auto rok stálo,múže být něco zvodnatělého v čerpadle?vejfukem to taky nemúže být,mám tam od motoru až dozádu rouru a sportovní vejfuk,no táhne suprově..ale jenom občas se začne dusit a nejde za plynem,pak nechám natáhnout znovu čerpadlo a jedu dál,

Re: opel

Napsal: 01 kvě 2011, 16:24
od warhy
Jak myslíš natáhnout znovu čerpadlo?Jakože mu dáš plnej plyn a podřadíš do otáček nebo jak??A zvodnatělého v palivové soustavě mít asi nebudeš mít nic, spíš nějaký nečistoty nebo něco takovýho, možná u vstřiku by mohl bejt nějakej bordel...., ještě mě napadá AGR,ale to by ti házelo chybový hlášení a na diagnostice by to poznali

Re: opel

Napsal: 01 kvě 2011, 17:40
od m.artty
U Kadetta je ještě EGR čistě mechanickej, takže nevím nevím jestli by to poznalo. Jinak k EGRu tady: http://www.kadett.cz/technika/egr.htm

Tím natáhnutím čerpadla myslí to, že když u 1,6 otočíš klíčkem, tak čerpadlo zavrčí.... Podle mě tam půjde buď málo nebo moc benzínu.... jen vymyslet důvod proč. Nebylo by od věci změřit hodnoty teplotního čidla pro ŘJ....

Re: opel

Napsal: 01 kvě 2011, 18:34
od warhy
Tak ještě to EGR, nebo ten sací koš v nádrži mě napadá, jinak to co říkaá marty