přesně tak.. ono to ale nechce tak ty peníze jak ten čas, hodně se dá zvládnout vlastníma rukama, přece jen na těch autech toho moc není tchán se tomu věnuje ve velkém a dlouho, nebýt jeho tak to taky nezvládám, on už je v tom zběhlý, má 2 Tatrovky, druhá je model 57 B z roku 1935 a asi 12 motorek z předválečného období, já teprve sháním nějakou tu srdcovku
Autoservis, Pneuservis, Diagnostika, CNC, 3D Print
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
Hlavně dneska sehnat nějaký slušný kousek je problém. Buď jsou to už jenom náznaky aut nebo to proběhlo jakousi rekonstrukcí v pochybné kvalitě a chtějí za to nesmyslné peníze. Já spíš počítám s něčím tak z 50-tých let, starší už je problém a dost složitější renovace. Ale uvidíme, než já se k tomu dostanu, bude už taky klidně všechno jinak...
no to jo, náš fiat byl v roce 97 utopeny při povodních a od te doby stál na zahradě starého děduly a chátral takže taky žádná sláva a dost práce ale povedlo se a už druhý rok slouží bez problémů, vloni jsem s ním dokonce 3x stál na bedně v tom Slezském poháru 3, 1 a 2he místo v závodech a nakonec celkově první místo v kategorii automobily od roku 45 do roku 75 takže první sezona a hned se zadařilo
Autoservis, Pneuservis, Diagnostika, CNC, 3D Print
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001