Stránka 2 z 2
Re: Nadměrná kouřivost
Napsal: 09 srp 2011, 11:58
od lukas88
auto jinak jede v pohodě,spotřeba pořád stejná,tah taky,jen sem tam kolem 1800 otáček auto jakoby cuklo,ale jen trošku,chladič vzduchu byl minulej rok v zime děravej u spodní části,ale to se jim v servisu nějak podařilo spravit,máš nějak tip na Bosh diesel servis?
Re: Nadměrná kouřivost
Napsal: 11 srp 2011, 12:52
od lubaan
Tak právě na chladič vzduchu bych se v tom případě zaměřil.Prasklej chladič způsobuje právě nadměrnou kouřivost,což často vede k ucpání filtru DPF(toho se ty bát naštěstí nemusíš).Pokude bude opravdu v pořádku,tak bych zajel do nějakýho to diesel servisu.Sice to u nich neni nejlevnější,ale nemění věci zbytečně a i vstřikovače dokážou celkem za přijatelnou cenu opravit a vyčistit ultrazvukem.Např:
http://www.rada-bosch.cz/default.asp?id ... 57&idm=256
nebo jinde:
http://www.bosch-service.cz/Autoservisy ... rvice.html
Re: Nadměrná kouřivost
Napsal: 16 lis 2011, 15:48
od Mirpie
warhy, to myslíš vážně s tou žhavící svíčkou, že může blbě pálit? Ta nepálí nikdy, ta tam je jen kvůli startu, kdy žhaví spalovací prostor před prvním vznícením nafty a u přímovstřiků ještě jen, když je venku pod nulou, jinak tam ani nemusí být.
Obecně, pokud diesel kouří, má málo vzduchu, jedno zda je po chipu (a rve se tam více nafty a turbo nestíhá a pak maj všechny TDI nečitelný SPZ a neviditelný zadní lampy), či odchází turbo, či je někde přicpaný přívod vzduchu, nařp. ten mezichladič. Čerpadlo určite ne