Ahoj,
sterace resim vzdy nakupem klasickych znackovych kovovych raminkovych steracu a v nich pak jen menim gumicky.
Delal jsem to tak i na sve predchozi VeA 1.7TD (dej ji panbuh vecnou slavu). Po koupi auta jsem koupil znackove Bosche a ty mi pak jen s vymenou gumicek vydrzely 10let nez jsem dal vektrusi pryc. Za tu dobu (cca 160tis.km) s nima nebyl problem a co vim, jsou tam jeste dodnes.
Ted na VeCe to delam uplne stejne. Jedny kvalitni raminka a pak jen menit gumicky. Moc se mi osvedcily silikonove gumicky. Naposledy jsem je kupoval tady: http://www.sterace.eu/gumicky-do-sterac ... likon.html
Za 39Kc/par je mozne menit bez problemu 2x rocne. Na pozdim a pred letni sezonou. Kupiji vzdy balik 610mm, nasadim a pak odriznu zbytek dle potreby. Rychle, levne a spolehlive.
Kamarad to kdysi resil nakupem levnych steracu a pak Aerotwinu a nakonec presel na muj system.
Nikomu to samozrejme nevnucuji, jen jsem chtel napsat svuj nazor.
OnMi
Stěrače, cyklovač, ostřikovače
Moderátor: Moderátoři
Re: Stěrače, cyklovač, ostřikovače
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
- Reklama
Re: Stěrače, cyklovač, ostřikovače
Ještě takovej technickej dotaz prosím tě,když ty flaty mají jak píšou 600 a 475 mm,já teď měřil svoje origo klasický BOSCHe co tam mám a ty mají 475 a 470 mmmartulik píše:Rozměry jsou uvedeny dobře, 600mm a 475mm.
Já na léto používám Bosch Aerotwin a naprostá spokojenost. Na zimu klasiku stírátka Bosch.
Nevím proč, ale všechno ostatní mi na okně nepříjemě VRŽE a někdy dokonce i POSKAKUJE!!! Hnus!
Dokonce mi v zimě vržou i ty Aerotwin, asi prostě zmrznou. Proto dávám na zimu tu starou klasiku a je klid.
Jak to tam potom nacpu ? Vleze to tam ?
Díkes za odp.
Insignia 118 kW ST, automat
Re: Stěrače, cyklovač, ostřikovače
Ako inšpirácia krátky návod pre tých, ktorí často používajú ostrekovanie zadného okna a koho tá tryska už vážne n.....a.
Napíšem len základné info.
1. natiahnutie kábla 0.75mm, cca 3e od motorčeka ku tryske zadného okna (cestu si každý nájde individuálne) obr.3 - motorček
2. selenoid 12V, poloha off uzavretý, cca 6e, obr.2
3. dióda 12V, 0,12e, (pre istotu), umiestnenie napr. pri selenoide
4. zarezávacie spojky pre 0,75mm, izolačka, atď...
Snahou úpravy bolo aby bol prístup vody do trysky v kľudovom stave uzavretý a stále nevytekala voda z trysky. Po aktivovaní ostrekovača sa selenoid otvorí.
Keďže motorček ostrekovača pracuje na princípe zmeny polarity pre predné a zadné okno, treba pri zapojení multimetrom zistiť kladné napätie a zapojiť diódu správne proti prepólovaniu a hotovo.
Zatiaľ výsledok super a dúfam, že to tak aj ostane.
Napíšem len základné info.
1. natiahnutie kábla 0.75mm, cca 3e od motorčeka ku tryske zadného okna (cestu si každý nájde individuálne) obr.3 - motorček
2. selenoid 12V, poloha off uzavretý, cca 6e, obr.2
3. dióda 12V, 0,12e, (pre istotu), umiestnenie napr. pri selenoide
4. zarezávacie spojky pre 0,75mm, izolačka, atď...
Snahou úpravy bolo aby bol prístup vody do trysky v kľudovom stave uzavretý a stále nevytekala voda z trysky. Po aktivovaní ostrekovača sa selenoid otvorí.
Keďže motorček ostrekovača pracuje na princípe zmeny polarity pre predné a zadné okno, treba pri zapojení multimetrom zistiť kladné napätie a zapojiť diódu správne proti prepólovaniu a hotovo.
Zatiaľ výsledok super a dúfam, že to tak aj ostane.
Astra J ST 2013, cosmo 121KW
Astra k ST, innovation 1.6T, MY17,5
Astra k ST, innovation 1.6T, MY17,5