Re: Stěrače, cyklovač, ostřikovače
Napsal: 07 lis 2013, 21:20
Ahoj,
sterace resim vzdy nakupem klasickych znackovych kovovych raminkovych steracu a v nich pak jen menim gumicky.
Delal jsem to tak i na sve predchozi VeA 1.7TD (dej ji panbuh vecnou slavu). Po koupi auta jsem koupil znackove Bosche a ty mi pak jen s vymenou gumicek vydrzely 10let nez jsem dal vektrusi pryc. Za tu dobu (cca 160tis.km) s nima nebyl problem a co vim, jsou tam jeste dodnes.
Ted na VeCe to delam uplne stejne. Jedny kvalitni raminka a pak jen menit gumicky. Moc se mi osvedcily silikonove gumicky. Naposledy jsem je kupoval tady: http://www.sterace.eu/gumicky-do-sterac ... likon.html
Za 39Kc/par je mozne menit bez problemu 2x rocne. Na pozdim a pred letni sezonou. Kupiji vzdy balik 610mm, nasadim a pak odriznu zbytek dle potreby. Rychle, levne a spolehlive.
Kamarad to kdysi resil nakupem levnych steracu a pak Aerotwinu a nakonec presel na muj system.
Nikomu to samozrejme nevnucuji, jen jsem chtel napsat svuj nazor.
OnMi
sterace resim vzdy nakupem klasickych znackovych kovovych raminkovych steracu a v nich pak jen menim gumicky.
Delal jsem to tak i na sve predchozi VeA 1.7TD (dej ji panbuh vecnou slavu). Po koupi auta jsem koupil znackove Bosche a ty mi pak jen s vymenou gumicek vydrzely 10let nez jsem dal vektrusi pryc. Za tu dobu (cca 160tis.km) s nima nebyl problem a co vim, jsou tam jeste dodnes.
Ted na VeCe to delam uplne stejne. Jedny kvalitni raminka a pak jen menit gumicky. Moc se mi osvedcily silikonove gumicky. Naposledy jsem je kupoval tady: http://www.sterace.eu/gumicky-do-sterac ... likon.html
Za 39Kc/par je mozne menit bez problemu 2x rocne. Na pozdim a pred letni sezonou. Kupiji vzdy balik 610mm, nasadim a pak odriznu zbytek dle potreby. Rychle, levne a spolehlive.
Kamarad to kdysi resil nakupem levnych steracu a pak Aerotwinu a nakonec presel na muj system.
Nikomu to samozrejme nevnucuji, jen jsem chtel napsat svuj nazor.
OnMi