Stránka 2 z 2
Re: Přídavný otáčkoměr
Napsal: 20 říj 2011, 20:29
od Kuba
Příjde mi škoda ho zahodit, když je nový..... neberu Tvůj pohled na okolnosti, ale já si pojem "tuzing" beru trochu jinak (nechcu se hádat, to nee
) pod pojmem tuzing si představuju "sprasení" celkového vzhledu vozidla - nesmyslné "hrablo na sníh" před autem, "sekáč hlav" (křídlo s přítlakem) na autě předním náhonem (jak jsem osobně viděl na Octavii na parkovičti jednoho obchoďáku) apod.
Re: Přídavný otáčkoměr
Napsal: 20 říj 2011, 22:01
od m.artty
Když mi řekneš nějakej rozumnej důvod, proč budeš mít dva otáčkoměry, tak si přestanu myslet, že je to tuzing. Jak říkám, kdyby to bylo auto, kde je třeba mít o otáčkách sakra dobrý přehled (závoďák, spriterskej speciál,....), tak nic neřeknu. Ty máš ovšem úplně obyčejnou Astru pro každodenní provoz.
Přístup jako "dostal jsem to, tak to tam dám" je špatně. Podívej se na českou scénu kolik jezdí opravu pěkných aut a kolik jezdí splácanin. Je to právě kvůli tomu, že většina nacpe na auto všechny blbosti co dostanou nebo levně koupí.
Nechci tě nějak urážet, jen tě chci vyvarovat toho, aby se tvému autu nakonec všichni vysmívali....
Re: Přídavný otáčkoměr
Napsal: 21 říj 2011, 19:00
od Kuba
Neboj, já to neberu jako urážku, já to beru jako radu
abych byl upřímný, tak nějaký důvod "normální" proč "musím" mít dva otáčkoměry nemám, chtěl jsem to tam dát, protože se mi to líbí, co bych třeba na auto nikdy nedal jsou např. nalepovací výdechy a sání (jak lze bohužel často vidět
) nebo koncovku výfuku, kterou člověk koupí např. v Tescu za 300,-. Mi osobně se líbí "funkční" věci - když sání - tak pravé, když jiná koncovka výfuku - tak celý koncový tlumič nebo komplet potrubí apod.
Re: Přídavný otáčkoměr
Napsal: 25 srp 2012, 16:43
od xell
Ahoj, že vstupuji do této debaty, mám opel astru 1,4 x14nz, je to classic rv. 1999 a sehnal jsem si přístrojovku z 1,6 s otáčkoměrem. Po nainstalování mi jde vše krom toho otáčkoměru. Původní př. byla bez něj. Víte někdo jak na to?? Velice děkuji