Dej si dolu do podpisu alespoň typ motoru.Pak se tu lépe radí a někdo ti může pomoci třeba nějakými použitými díly.rendy404 píše:Je jasný že nevydrží to co nová .....no uvidíme co zjistí ten můj mechanik :/
Voda v motoru
Moderátor: Moderátoři
Re: Voda v motoru
- Reklama
Re: Voda v motoru
Tak jsem dal na radu Tom20clet a překvapivé a zároveň moc děkuju dolil jsme vodu utřel měrku a voda i po 12 hodinách pořád je nikam neodtéká sice jsem ještě nikam nejel takže nevím jestli to po nastartování nikam neuteče ale kdyby tam někde díra byla tak by to asi odteklo že ? .......Ale nejde mi do hlavy kam se ta voda po tom co jsem jsem popisoval na začátku poděla to mě dost zajímá jestli někdo ví co se mohlo odehrát prosím o radu.....jinak díky moc všem je to dobré když někdo dokáže poradit
Re: Voda v motoru
Nevím, jestli dokážu poradit, spíš asi zkazím radost, ale radu TomaC20LET bych chápal jako otřít měrku, dolít chladící kapalinu a NASTARTOVAT, případně ZKUSIT PROJET do provozní teploty kapaliny. Bo při vypnutém motoru a takovémto dolití vody není v chladícím okruhu žádný tlak vyvolaný čerpadlem a vzrůstající teplotou kapaliny, proto zcela evidentně kapalina nikam neutíká a hladina v nádržce drží. Třeba při pouhé netěsnosti chladícího systému (hadice apod.) je zcela běžné, že kapalina při jízdě nebo zastavení a běžícím motoru uniká a to i po jeho vypnutí a přestane teprve když se tlak v soustavě vyrovná s hodnotou tlaku okolního vzduchu, což je stav právě teď po naplnění. Je mi to moc líto, ale zatím bych nejásal...
W124 E320 R6 Coupé 1994
- TomC20LET
- Příspěvky: 471
- Registrován: 19 kvě 2011, 23:40
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v motoru
přesně tak to bylo myšleno, bez nastartování a zahřátí to namá žádný smysl, ona případná prasklina v hlavě se může rozevřít až po zahřátí motoru..
Autoservis, Pneuservis, Diagnostika, CNC, 3D Print
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: Voda v motoru
Tak jsem to teda zahřál projel kousek na klasickou teplotu a voda zůstala takže je to v pořádku ale kam mi ta kapalina utekla když se mi to stalo to mi hlava nebere nevíte někdo ?
- TomC20LET
- Příspěvky: 471
- Registrován: 19 kvě 2011, 23:40
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v motoru
je možné že jsi měl zavzdušněný system a někde byla bublina a nebo ti může pomalu téct radiator topení, popřípadě se sekl termostat a voda se vytlačila ven přes víčko či jinou netěsnost..
jinak nekoukej jen na hladinu vody ale i na olej jestli se nezvedá hladina popřípadě jestli motor nekouří více než obvykle v těchto mrazech..
jinak nekoukej jen na hladinu vody ale i na olej jestli se nezvedá hladina popřípadě jestli motor nekouří více než obvykle v těchto mrazech..
Autoservis, Pneuservis, Diagnostika, CNC, 3D Print
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: Voda v motoru
to jsem zapoměl zmínit cestu kdy se mi to stalo mi vůbec to topení netopilo tak to bylo asi někde zmrzlé jj samozřejmě že jsem hladinu oleje sledoval ta je dobrá takže to bude asi dobré za chvilu jedu pryč tak to pořádně odzkouším
- TomC20LET
- Příspěvky: 471
- Registrován: 19 kvě 2011, 23:40
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Voda v motoru
pokud to netopilo tak to bylo určitě zamrzlé nebo zavzdušněné
Autoservis, Pneuservis, Diagnostika, CNC, 3D Print
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
Re: Voda v motoru
Přes tuhle zimu zamnou bylo asi 6 lidí že mají emulzi a že jim zmizela chl. kapalina, ta emulze je ve vysokých mrazech normální pokud neujedeš po nastartování cca 100km tak se ti motor orosí i uvnitř, ale tam se to nemá kam odpařit tak kondenz stéká po bloku do oleje, k tý vodě, přes léto každý určitě dolije do chlad. okruhu nějakou kapalinu buď destilku nebo fridex z autokely za pář kaček, a protože je léto tak bod tuhnutí kapaliny nikdo neřeší, pak přijdou tuhé mrazy a kapalina tvoří krystalickou břečku, jako první tam kde je ve slabých vrstvách, takže chladič a radiátor topení, čerpadlo to nedokáže protlačit, chladič nechladí a topení netopí, tak stoupá teplota a voda uniká přepoušťákem pod auto, spousta lidí koukne do bandy s vodou -> voda nikde, někoho napadne že je v háji těsnění pod šiškou, koukne na olej a tam je emulze. Pokud už ti voda nemizí tak emulze zmizí nebo už zmizela
VB 1.6 16v 1998 74kW X16XEL