Takže jeden z tých "spokojných"
mínusy:
-Opel určite nie je 100%-né auto. Na MY09 v SW bolo niekoľko chýb a nepríjemných nastavení. Človek nerozumie tomu, že to továrni jazdci testovali rok. Všimneš si ich po týždni.
-U MY12 všetky, ktoré som oplu poslal a volala mi na to nejaká ženská z maďarska lámanou češtinou, odstránilli - samozrejme nemyslím si že na základe nejakého môjho mejlíku. Ale je zaujímavé, že o mejlíkovi vedeli viacerí predajcovia/servisy ktoré som navštívil.
-Insignia je ďaleko krajšie a nenudné auto ako je potom jazda v ňom. Je taktiež ako jedno z mála áut väčšie zvonka než vnútri - viem že to je logické
, ale po pohľade zvonka by si predpokladal že vnútri bude podstatne viac miesta...
-Palubná doska a stredný panel sú skonštruované tak ako sú a myslím, že sú priamo urobené tak, že musia po určitom čase vrzať.
-Stále chýba tesnenie na čelnej strane kapoty motora, takže pri ceste po snehových sračkách je motor ako prasa. To som u iného auta nikdy nepoznal. Aj ten blbý Yaris tam to tesnenie má...
-čalúnenie kufra z mäkkého koberca (hatchback) ktorý sa pri naložení ťažšieho nákladu prehne je tiež na úrovni Dacie
-hluk auta vo vnútri od neizolovaného podvozku je dosť silný a veľmi záleží na použitých pneumatikách
4x4 ani automat som nikdy dlhodobo nejazdil, takže neviem ani porovnať. 4x4 som chcel ale limit na služobné auto bol nízko - teraz ho dávajú zadarmo...
automat nie je moja krvná skupina, proste to pre mňa nie je jazda autom.
so spoľahlivsťou som problém ani ja (150000 + 30000 na ďalšej) ani nikto z mojich kolegov nemal v takej miere ako sa to tu píše.
u mňa povolil predný tlmič (to je ale výrobca tlmičov nie opel), zadreté čerpadlo vody pri 140000km (to som musel nechať odtiahnuť auto), raz prehratie SW (regulácia turba, ale prišiel som do servisu po svojich a za hodinu zase preč), odtrhnutá hadica nasávania turba pri ca 125000km)
auto jazdí 365 dní v roku, 80000km/rok
na novom zatiaľ len prasknuté čelné okno a teraz občas nejaké vrznutie vpravo vpredu (je to nejaký silentblok ale samozrejme že v deň servisu to nerobilo)
flex ride som mal na MY09 a mám ho aj teraz - ani nie kvôli flexu ale kvôli brzdám 17" ktoré sú na tomto podvozku. flex je skôr na pobavenie. Nikdy žiaden problém, odjazdil som na prvej dve letné a jednú zimnú sadu pneu, t.j. 50000km na sadu. Nikdy žiadne zodratie zboku. Geometriu som nechal robiť dvakrát po dvoch ťažkých nárazoch do jamy v zime - raz osmička na disku v noci, ale prišiel som v pohode domov, tí ostatní chudáci za tou jamou v noci a daždi menili kolesá. Druhýkrát náraz s prerazením novej gumy. Geo urobil aj v pneuservise aj u Opla. Nebadal som že by tam bol problém - ani vibrácie ani ťahanie auta ani opotrebenie pneu.
Známy má mercedesa a vždy keď niekam vyrazí na dlhšiu cestu skončí auto v servise. Napriek tomu si to pochvaľuje, lebo na diaľnici v nemecku dorazí maník na druhom meďovi, pokazený zobere na trajler a keď sa vracia z francuzska tak autá zase vymení a má auto odservisované kompletne v nemecku.
Ja som mal od roku 93 asi šťastie na autá. Jediné kde nikto nikdy nenašiel chybu a to auto ma nechalo x-krát rôzne po svete bolo Volvo.
U Astry 2.0 benzín 16V sa roztrhol rozvodový remeň pri 110t km, meniť sa mal po 120. Smola
u octavie mi vyhorelo ABS a 2x ho vykradli tak že nikdy nebolo nič poškodené. Raz nové PC s príslušenstvom za 120000Kč, druhý krát autorádio a nejaké drobnosti.
U passatu B5 - ten najazdil 250t km som ostal 4x s tou istou závadou - motor len na voľnobeh, text "service". Nikdy neobjavili čo tomu bolo, vždy menili pedál plynu ale jeden z nich vydržal len 5000km takže chyba bola asi inde.
u troch vectier C - problémy u 2.2DTI, u všetkých čo sme mali - neustále žltá kontrolka a núdzový režim. u 1.9CDTI už takáto chyba nikdy nebola.
Tak si vyber. Ale na 4x4 sa tu sťažovali viacerí.
Samozrejme predajca je hluchý a slepý nevidel by ani keby zabudli namontovať podlahu do auta. Na toho sa vykašli. Možno keby sa ti podarilo požičať auto z požičovne a zajazdiť si na ňom tak ako potrebuješ ty a nie okolo servisu.