Sunman píše:hm...
So všetkým tu možno súhlasiť až na konštatovanie nešťastníka JG (myslím čo sa týka auta samozrejme), že "pokud to jiní nevidí". Pri všetkom čo si prežil s týmto autom, neskutočnú ignoranciu od všetkých čo majú problémy riešiť atd atd mi netvrď že zle vidím keď moje zrkátka nie sú začiernené, že si myslím že flexride mi funguje ale v skutočnosti to tak nie je, že sa mi opotrebovávajú nadmerne pneu keď vymením dve sady za 150000km? O tom že tvoje auto sa zčasti nevydarilo a zčasti tomu ešte významne pomohol servis (napr. strešné okno) niet pochýb. A tiež by som si v živote druhý opel po takýchto skúsenostiach asi nekúpil.
Kúpiť/nekúpiť:
1/ vrzajúci stredný panel sa odstrániť jednoducho nedá. To je konštrukcia ktorá je taká aká je. Je to z množstva kúskov rôznej umelej hmoty, ktorá je len zacvakaná do seba takže po pár tisíc km to myslím bude vrzať na každej. Niekde menej niekde viac podľa typu ciest ktoré jazdíš
2/ podvozok - flexride nie je žiaden problém, A ani nevidím prečo by mal - je to taký malý ale príjemný podfuk
3/ s telefonom má problém hlavne Nokia Symbian ani nie tak auto. Všetky telefony používané v mojom aute fungujú správne a bez problémov okrem Nokie. Ale do Astier som nechal namontovať origo Nokia sety a problémy sú úplne rovnaké
4/ pneu - nie je žiaden problém ak nie je výrobná vada pneumatiky ale to snáď už fakt opel za to nemôže. Mali sme sadu zimných pneu kde dve pneu odišli po 4000km a boli vyrobené v číne pod značkou Continental
5/ nová verzia displeja ukazuje vzdialenosť od prekážky na strednom paneli. Takže pre tých čo im to chýbalo už Opel vyhovel. A teraz ruku na srdce, k čomu je to dobré, keď manévrujem s autom a pozerám okolo seba. To ten zvukový signál je málo? Na displej sa predsa nebudem pozerať.
Ako sa má zapnúť predný senzor? Na Insignii je teraz režim, že pokiaľ bol zapnutý ručne zostáva aktívny vždy pri malej rýchlosti. Ale samozrejme že piští aj na križovatke keď zastavím blízko auta predomnou. Ako to teda ten Pežot vie, že chceš aby pišťal pri jazde dopredu alebo nechceš?
Každé auto pri 120t km sa môže na druhý deň pokaziť. Je to vždy o určitom riziku. Záleží na cene. Počítaj s tým, že kufor u Insignie kombi je možno menší ako u tvojej Astry. To už nie je dávno kombi typu Omegy, Vectry.
Ahojky,
k úvodu, máš pravdu že se občas něco nevyvede, ale od toho je tu právě výrobce a dovozce aby věc řešil. Ohledně hlášky ,,že spousta lidí věci prostě nevidí" je to má dlouholetá zkušenost. Musím se smát protože na nynějším Peugeotu 508 řeším nulování hodin a datumu které se děje 3x za den. V servisu mi řekli že se to stává a že ostatní zákazníci si toho tolik nevšímají. To znamená nekoukat v autě na blikající navigaci a na nenaštolované hodiny a datum ?! Víte jak to myslím ?!!! To vychází z mého povolání, řeším problémy a neodkládám je a chci zjistit příčinu. To je jak ve zdravotnictví když se léčí důsledek nemoci ale nehledá se příčina.
Ohledně mé zkušenosti s FlexRide, tak taky můžu zhodnotit že je to dle mého názoru podvod na zákazníka. Jediný echt rozdíl je SPORT režim na kterém se moc na českých silnicích jezdit nedá, v Německu je to jiná liga. Insignia bez FlexRide je omnoho komfortnější a hlavně jednodušší. Neznal jsem z mého okolí člověka kterému by se na FlexRide něco nepodělalo.
Dále ohledně zatmívání zrcátek - to dle mých zkušeností byl problém od předání jen mého vozu. Když jsem jednou přišel k autu a zloději mi sklíčka ukradli
tak mi hned bliklo a koupil jsem čirá (levnější) a už bylo po problému.
Ohledně sjíždění pneumatik tak to byl problém první série pneumatik kterou údajně dle Německých servisů měnili na záruku, jenomže já sjížděl i další a další. Tak jsem začal řešit FlexRide který netlumil jak měl ,,oskákané pneumatiky - plošky) a dále jsem řešil geometrii a sbíhavost která byla vždy rozhozená.
Ohledně mobilních telefonů v autech - vím že ze Simbianem jsou skoro vždy problémy a proto používám operační systém Android. Asi to byl taky problém mého vozu, ale šlo o to, že když Opel vydal nějakou aktualizaci SW tak mi například nenačítal flash disk z kterého jsem si pouštěl MP3. Mimochodem jsem si ho jednou zapomněl v autě a pánové od Auto-Staiger mi ho odkráglovali. Pozor na to !
Dále - parodie na parsenzor v Insignii a celý nelogický systém senzorů. Auto by mělo jako u většiny řvát při jakémkoliv přiblížení k překážce a když Tě to bude otravovat tak si akusťák tlačítkem vypneš. U mé Insignie to fungovalo tak že parsenzor nefungoval dopředu ale musel jsem si ho zapínat. Prostě funkce obráceně a v žádné jiné značce to tak nebylo. Já jsem nepsal o couvání ale o funkci dopředu. Když parkuješ tak třeba v obchoďáku parkuješ skoro na nárazník, já osobně parksensor nepotřebuji ale když tam je tak ať funguje jak má. Pro mojí ženu to s Oplem končilo nárazem do vozu před ní. Byla hold zvyklá, že když je tam senzor tak má taky křičet.