Stránka 2 z 3

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 16 dub 2012, 19:28
od warhy
Můžeš mít i blbě nastavený rozvody, mě tam u astry blbě něco namontovali časem se mi tam očesali dvě ozubený kolečka a auto postupně přestávalo táhnout a jelo čím dál hůř, pak už sem z něj nedostal ani 100, teď to mám vyměněný a lítá jak fík a nežere.................

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 16 dub 2012, 22:30
od ernst
mrknu ne ně ale myslím že tam problém mebude páč jsou dobrý tlaky a ty by se posunutejma rozvodama rozhodily a statrovat to taky startuje dobře jak jsem psal výše..
ještě zkusím vyměnit vstřikovací hlavu a uvidíme jestli se to zlepší...

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 18 dub 2012, 21:39
od pipas
ernst píše:Ten je tuningovej a relativně novej. Z vejfuku jako takovýho tlak jde a celkem i fouká tak nastejno jak jiný auta, ale pokud je přicpanej, prd poznám :-) jak na to budu mít víc času tak se na to podívám... momentálně se " lehce připravuju " na maturu a taky jsou i jiný auta....

Jinak zkusil jsem vyměnit to čerpadlo, zlepšila se lehce akcelerace (max rychlost zatím nevím, nebudu lítat mei vesnicemi v noci :D ). Na volnoběh mi z 0,8 l/h klesla spotřeba na 0,5l/h a po vesnici za tepla průměrka 6,3 l/100km, uvidíme jak se to projeví na celkové dlouhodobé spotřebě a výkonu.
Pokud bude nějakej problém tak hodím zpět to staré čerpadlo :-)

Když mluvíš tady o té spotřebě, tak se chtěl rovnou zeptat. Mám vectru 2.0i 16v. Mám průměrnou spotřebu 11,1l /100km a na volnoběhu mám spotřebu 1,3l/100km, sice nevím co máš za motor ale je to šílený rozdíl jestli já mám 1,3l/100km a ty 0,5l/100km na volnoběhu. Můžete mi prosím poradit co dělat?

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 18 dub 2012, 22:46
od ernst
myslím že spotřeba byla stejná jak předtím (0,8 l/h ) on byl ten palubní počítač podle mě zblblej z toho zvýšení tlaku... páč si bere signál z řídící jednotky (podobnej jak ke vstřikovači) takže řídící jednotka upravila bohatost směsi tím že mín otevrala vstřikovač mín časteji než s nižším tlakem... a vzhledem k tomu že do palubního počítače jde taky méně siglálů o otevření vstřikovače tak prostě píše menší spotřebu ...
celkolvě spotřeba se nezměnila .

. jenže nějak se mi nezdál chod motoru tak jsem dal zpátky to staré čerpadlo které dávalo necelého 0,8 Baru což je lehce víc než je psáno ve specifikacích .. ale na něj jde motor plynule (předtím se lehce houpal )

jinak motor mám v podpisu :-) je to 1,6 8V 52kW X16SZ

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 18 dub 2012, 23:40
od m.artty
pipas: Na volnoběh je to v litrech za hodinu. Můj dvoulitrovej Kadett má asi 1,5 l/h, takže tvých 1,3 l/h by odpovídalo. Ta průměrná spotřeba je dána tím, kde a jak jezdíš. S Kadettem umím za 6,5 l/100km ale také 15 l/100km :lol:

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 19 dub 2012, 07:37
od pipas
m.artty píše:pipas: Na volnoběh je to v litrech za hodinu. Můj dvoulitrovej Kadett má asi 1,5 l/h, takže tvých 1,3 l/h by odpovídalo. Ta průměrná spotřeba je dána tím, kde a jak jezdíš. S Kadettem umím za 6,5 l/100km ale také 15 l/100km :lol:
Já i když se snažím tak se pod 10,5 nedostanu, to je ten problém.

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 19 dub 2012, 13:24
od m.artty
To může být hodně věcí... měl si to napíchnuté na diagnostice?

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 19 dub 2012, 15:02
od Hellborn
pipas píše:
m.artty píše:pipas: Na volnoběh je to v litrech za hodinu. Můj dvoulitrovej Kadett má asi 1,5 l/h, takže tvých 1,3 l/h by odpovídalo. Ta průměrná spotřeba je dána tím, kde a jak jezdíš. S Kadettem umím za 6,5 l/100km ale také 15 l/100km :lol:
Já i když se snažím tak se pod 10,5 nedostanu, to je ten problém.

Já mám VB 2,0i 16V motor X20XEV
Spotřeba na volnoběh je zhruba 0,9 za hodinu.
Spotřebu kombinovanou mám 8-9l/100
Dálkovou spotřebu (600km v kuse ve dvou lidech v rychlostních limitech) 7/100
Nejsem závodník a jezdím většinou předpisově. Spotřeba měřena palubákem a
zhruba to sedí s tím, co měřím tankováním do plné.

EDIT: Omlouvám se, samozřejmě se jedná o dvoulitr. V TP je X20XEV.
nechtěl jsem už vkládat další OT koment k vláknu

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 19 dub 2012, 15:34
od ernst
počkej máš 1,8 nebo dvoulitra? páč X18XEV je nějaká 1,8 možná jsi se upsal a myslel jsi x20XEL - s seznamu motorů pro VB žádnej s koncovkou XEV není :-)

jinak teda zjistil jsem že pod vstřikovací hlavou je v sání hliníkovej kroužek.. cca 4 cm dlouhej a má uprostřed přepážku... a na boku na okraji má (měl by mít) výstupek proti otočení... no a ten byl ulomenej a kroužek byl otočenej takže myslím že asi bylo nějaký spatný proudění vzduchu v sání a proto mi do dvou válců šla bohatá a dalších dvou chudá směs.... tak jsem to nastavil zpátky a přilepil kapičkou dvousložkového lepidla.... no uvidíme o víkendu to vyzkouším jestli se to projeví na výkonu... pak už mě napadá jen zapalovací kostka a nebo vejfuk...

Re: Nízká maximální rychlost

Napsal: 19 dub 2012, 16:43
od Fritol
jsou motory pro VB X20XEV