Re: GO kastle, ano či ne?
Napsal: 04 zář 2012, 06:40
Otázka je, co se na tom autě po měsící všechno projeví... Jestli se takový levný auto brát vyplatí?
Jediný web který potřebujete pokud máte Opel
https://www.opel-forum.cz:443/
Kód: Vybrat vše
Dovolím si ještě na chvilku otevřít debatu (doufám, že se k ní přidáte) .
Auto ještě není zvrakované a stojí chudák, na dešti i větru před domem. Jelikož jej každý den vidím, tak mám stále větší pocit, že si to auto ještě vrakoviště nezaslouží. Je mi ho líto, tolik se nasloužilo, bez dobíjení dovezlo a já ho prostě nezradím .
Trošku jsem pitval a zjistil - je menší díra v podlaze u spolujezdce, to by snad nebyl problém vyvařit tak, aby to nerezavělo... Dál jsem přišel na to, že do auta teče, jsou dost nasáklé molitany, nebo co to je (je to pod koberečkama, koberečky jsou suché). Díky tomu je podlaha u řidiče taková jakoby navlhlá, chce to ale nafotit... Není rezavá, ale už se asi chystá . Část od předních sedadel až do kufru je jako nová, když jsem oddělat koberečky, tak jsem žasl, jak se podlaha blíská . No a pak ty prahy a víko nádrže (ovšem prah u spolujezdce nevypadá tak zle, jak jsem si myslel, není vůbec prorezlý, u řidice je bohužel už i díra).
Není tady někdo, kdo má vlastní zkušenost s rzí po vyvařování? Když bych to nechal vyvařovat, tak i včetně antikorozní ochrany, kterou bych občas aplikoval i já. Když se dívám na vyvařovaný auta, tak některé po 2 letech opět na odpis, jiné jsou i po 4 rokách pořád jako nové...
A je mi i dost líto motoru. Na to, že je to 55kW, tak je to opravdu tahač. Nevím, jestli má chipnutou ŘJ, nebo je dobře zajetý, ale stojí za to. 140 je na tacháču za chvilku a ještě by klidně šel... Samozdřejmě papá olej a teče kama se jen dá, ale i to by se dalo opravit.
Jinak prahy a podlahu bych nechal vyvařit příští léto, zbytek bych dodělával postupně...
Myslíte si, že se to oplatí? Já si myslím, že za 15k by se z toho dalo udělat hezký auto, který by mě ještě povozilo . Hlavně ta spotřeba 6l ikdyž se občas dupne na plyn je úžasná.
Nejsem si jist, zda do té opravy jít, protože některé zdejší příspěvky mi dělají starosti. Já tomu moc nerozumím, ale když se bude navařovat na zdravý plech (kterého se tam dá najít) a udělá se nástřik, tak to snad musí vydržet i 8 let? Vyvařit prahy by se dali třeba znova za 4 roky, ale ta podlaha by už mohla vydržet do konce ježdění autem, ne? Ta krize. Buď dám 15-20k za opravu, nebo koupím za ty prachy něco jiného a za 2 roky to bude stejně rezavé... S tím autem bych chtěl jezdit ještě minimálně 4-5 let, pokud by bylo v hezkém stavu, tak třeba i 6 let (pak už to asi stejně nepustí ani na cesty , protože prý ekologie ).
Pokud sem zavadí někdo, kdo měl taky prorezlý prah, díru v podlaze, prohnilý plech okolo víčka od nádrže a dával to do kupy, tak se ozvěte, není nad takovéhle příspěvky z praxe .