Stránka 2 z 2

Re: Kontrolní šroub na převodovce a zvuky zní

Napsal: 22 lis 2012, 07:20
od Mirpie
nevim jak u opela, ale např. u hyundaie je kontrolní šroub na boční stěně převodovky, zároveň slouží i jako napouštěcí otvor (nutná hadice s trychtýřem), proto je vyloučené, abys přelil maximální hladinu, tím umístěním šroubu to prostě nejde. To jen reakce na nemožné přelití, je-li šroub umístěn stejně.

Re: Kontrolní šroub na převodovce a zvuky zní

Napsal: 22 lis 2012, 20:13
od dusan1983
Colombo a ostatní tak jsem dnes zaklekl a mám olej přesně o 20mm níž hladinu než je kontrolí šroub což ted znamená že se pokusím podle mého typu převodovky zjistit jestli to je dobře ale nevím jak ktera se plní snad to najdu. Zeptám se ten muj olej v převodovce mněl Ružovou barvu nevíš jakou má barvu ten oplackej 80 já že bych ho tam asi dal na jaře dík za odpověd.

Re: Kontrolní šroub na převodovce a zvuky zní

Napsal: 22 lis 2012, 20:25
od Colommbo
To bych musel jít do sklepa se podívat, ale mám litrovku ještě origo zavřenou a bylo by mi líto ji otvírat... :) Nejsem si úplně jistý, ale mám dojem, že převodový olej dočervena je správně - stejně se ale do převodovek doporučuje dávat výhradně origo GM-Opel olej... 8-) Mělo by ho v převodovce být 1,6 litru, ale kam až bude sahat...? :? A výměna by měla být po 30tis.km nebo dvou letech... :o

Re: Kontrolní šroub na převodovce a zvuky zní

Napsal: 22 lis 2012, 20:32
od dusan1983
No právě ja bych ho tam taky rád dal ale nevím jestli tam uz nahodou není proto se ptám na barvu to neotevírej skusím se zepat v oplu diky za info. ;)