Stránka 2 z 3
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 17:24
od mareton
No, třeba takový denní svícení mi taky ve fabrice nanamontovali. Takový led žárovky všude místo obyč taky mohli namontovat a nenamontovali. Takový egr ventil namontovali a nic moc to nevylepšuje....
Každopádně co stále nechápu ať si čtu jakékoliv názory je to přečipování ať už powerboxem nebo přehráním řj. Na názor proč to tam nedávají už z výroby mám jednu odpověď od jednoho kolegy z práce. Protože by to tomu motoru během zajíždění nedělalo vůbec dobře a po zajetí už to tolik nevadí...
Ale jinak nevím. Přemýšlím nad powerboxem. Jestli stojí 3500, tak do toho bych šel (kvůli úspoře paliva a né závodům) a kdyby mi nabídli změření na válci třeba za 500 před a po, tak bych zapřemýšlel i nad tím za 7 litrů, co vytáhne 407 NM.... ale když si to nemůžu ověřit, tak se na to možná vykašlu uplně... třeba by to nic nedělalo....
A ještě k tomu proč tam ten blow off ventil nedávají už z výroby... dávají, ale jen u hodně dražších aut... a protože jsou dva druhy (jeden má slyšitelné upšouknutí a druhý ne) tak u těch dražších to člověk ani nepozná. Takový audi s něco , subaru impreza, evo toto určitě mají a na přání si možná můžou vybrat pšoukací (pro tunery) nebo nepšoukací pro ostatní....
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 17:50
od Miro
pšoukací, nepšoukací
pleteš tu hrušky se švestkama, jelikož evo a sti maj benzínovej motor a ten funguje jinak než ropák
a píšeš, že určitě tak ani nevíš jestli to maj
denní svícení se montovalo v kombinaci s deštovým a světelným senzorem a to bylo tak, že na kolečku zapínání světel byla poloha auto
a k těm LED žarovkam kdyby to bylo v té době dostupné a funkční jako dnes tak je určutě namontujou
jo powerbox kterej permanentně zvýší množství vstřikovanýho paliva je určitě velmi dobrá volba pro motor a kvalitní chiptuningové firmy nabízejí měření na brzdě před i po v rámci ceny
EGR ma svojí funkci toho se neboj
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 18:04
od plazivec
Mareton nezlob se na mě, ale odfukování na této 1,9 CDTi nemá vůbec nic společného se zvukovým projevem například imprezy nebo eva...pleteš tady hruška s jabkama...Známý si tuto ptákovinu pořídil a jen se mu směju, zvukový projev hrozný! A je to celkově výsměch. Vlastnil jsem dřív auto přeplňovaným benzínovým motorem a blow jsem tam měl pochopitelně také. Ale za mě jsou to jen vyhozené peníze a navíc se jen ztrapníš tím zvukem před těma, co o tom trochu ví.
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 18:47
od peter.eu
Treba benzinovych motoru jsou z fabriky,ale akorat to nedela ten zvukovy efekt.
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 21:02
od plazivec
To už je pak závislé od konstrukce...
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 23:09
od TomC20LET
co já vím tak BOV má každý benzínový přeplňovaný motor (alespon všechny na které jsem narazil) ale jak už tu někdo napsal tak jsou zabudované v systému a jejich funkce nejde slyšet protože přebytečný vzduch vrací do systému.. měla to už i stará Calibra c C20LET kde je to součástí turba nebo naopak třeba koncernový 1,8T má malý plastový napojený na trubky od turba.. i u toho tvého dieselového 1,9 to bude nějak řešeno a montáží "tuningového" ničemu nepomůžeš kromě onoho Pšouknutí
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 23:30
od mareton
Takže tedy závěr je takový, že až na to pšoukání se tedy nezmění nic (žádný prodloužení trvanlivosti turba) a pokud se někumu to pšoukání líbí, tak si má radši pořídit reproduktor a do mp3 nahrát tento zvuk a mačkat play, když si chce upšouknout jo?
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 23:40
od mareton
denní svícení se montovalo v kombinaci s deštovým a světelným senzorem a to bylo tak, že na kolečku zapínání světel byla poloha auto
a k těm LED žarovkam kdyby to bylo v té době dostupné a funkční jako dnes tak je určutě namontujou
jo powerbox kterej permanentně zvýší množství vstřikovanýho paliva je určitě velmi dobrá volba pro motor a kvalitní chiptuningové firmy nabízejí měření na brzdě před i po v rámci ceny
EGR ma svojí funkci toho se neboj
Ještě trochu OT ... co dělá EGR to vím, ale krom toho, že prý má snižovat emise, tak jako bonus to zlobí... možná to, že mi to žere po zahřátí na neutrál 1,1-1,3 (klidně s vyplejma světlama a větrákama) je tím, že je už zacpanej. Jeden mechanik mi říkal, že by ho zavařil, že pak automaticky třeba o litr klesne spotřeba (a už nebude zlobit) ovšem co na to třeba fap/dpf filtr?
Jo k tomu dennímu svícení. Mám auto z belgie a krom toho, že absolutně nerozumím té řeči (francouštině a dalším co tam jsou ještě méně) tak tam je naprd nastavená automatika svícení (tedy naprd pro čr). Tam je to přes den zhaslý a ve tmě by se to rozsvítilo. To bych chtěl předělat, ale předělat to už rovnou aby přes den svítili diody a v šeru se rozsvítili xenony... to bude asi něco stát (sám si to dělat radši nebudu) Taky mi tam vadí jak hned po odemknutí dveří svítí osvětlení značky a interiéru... interiér sice po chvíli zhasne ale značka svítí imrvére... škoda, že není přepínač na interiéru jako u jiných aut (automatika/on/off)
k vánocům si chci dát nějaký ten čipík, ale když projíždím net tak je to nerozhodně... půlka říká super, půlka říká, že to akorát ničí motor.... uff
howg
Re: Blow off ventil
Napsal: 21 úno 2013, 23:59
od RomanK
EGR u dieselového motoru a zvlášť u 1.9ky MUSÍ být FUNKČNÍ!!!
Re: Blow off ventil
Napsal: 22 úno 2013, 00:01
od RomanK
mareton píše:...Mám auto z belgie a krom toho, že absolutně nerozumím té řeči...
Tak si to přepni třeba do angličtiny.