Stránka 2 z 2

Re: Ohřátí

Napsal: 24 kvě 2013, 17:53
od vectra11
Zřejmě myslel těsnění pod hlavou. To neřeš,vzhledem k tomu,že máš zřejmě termostat stále otevřen,nemá ti proč "fouknout.
A to,že ti motor vydává divný zvuk....zde není vlákno volejte věštce a vzhledem k tvému oboru asi nemá cenu vypisovat seznam co všechno to může být. Prostě navštiv servis nebo aspoň někoho kdo tomu rozumí. Nevím proč zde není automatické vyplňovat aspoň přibližné bydliště! Jistě by se našel někdo kdo by tě nasměroval k ověřenému mechanikovi ,ev. sám pomohl.

Re: Ohřátí

Napsal: 24 kvě 2013, 17:56
od plazivec
Ať se ti na to podívá někdo, kdo aspoň trochu rozumí autům...takto nadálku popisovat, co ti může foukat je jako věštění z koule. Takže si objednej termostat a nech si prohlídnout ten motor. Nejspíš to, že ti to někde "fučí", nemá žádnou spojitost s tím termostatem.

Re: Ohřátí

Napsal: 24 kvě 2013, 17:57
od plazivec
Byl jsem předběhnut :D

Re: Ohřátí

Napsal: 24 kvě 2013, 17:59
od warhy
Chytrák vectra11 jak jsi z toho co napsal poznal, že to je termostat?Může to být 1000 dalších věcí, já měl na astře to samý a stačilo vyměnit teplotní čidlo, kámoš měl zase něco podobnýho na corse a měnil nakonec celej chladič,ale takhle napsat, jednoznačně, že je to termostat a udělat z někoho ......, je dost lehkomyslný, co když to termostatem nebude a on ho vymění co pak??

Re: Ohřátí

Napsal: 24 kvě 2013, 18:06
od warhy
Pro fatal, to, že auto v zimě neohřeješ dost taky záleží na délce trati pokud ujedeš jen třeba 1km, tak vectru 1,8 nemáš šanci v zimě třeba v -10 za tak krátkou dobu ani ohřát, pokud je však léto třeba +30 a jedeš pomalu tak se ti teplota i za 1000 metrů může dostat na teplotu provozní 90-100°C.Dále..... Topí ti v zimě auto?Neztárcí se ti voda z chladiče?Kontroluješ jí vůbec? Máš vectru s klimatizací nebo bez?Co sahara?Nezapíná ti náhodou už při nízkých teplotách chladícího okruhu?

Re: Ohřátí

Napsal: 25 kvě 2013, 10:18
od vectra11
vectra11 píše:Ano,je to vysoce pravděpodobné.
Umíš číst,ty osle?
Jestli tohle je jednoznačné určení závady,tak nevím....
Lepší chytrákem být,než si na něj jen hrát.

Re: Ohřátí

Napsal: 25 kvě 2013, 12:25
od warhy
Reaguji na tvojí první odpověď : víš co je to termostat? Tak tohle může napsat opravdu jen ....., Někdo tady popisuje závady a ptá se co by mohl s autem mít a chytrák mu odpoví otázkou, která ani nemusí s danou závadou mít vůbec nic společného........ OMG, radši kdybys raději napsal: Může to být termostat a nepoučoval lidi hned při první odpovědi a možná ještě i blbě..........

Re: Ohřátí

Napsal: 26 kvě 2013, 16:53
od Fatal
Nechtěl jsem, aby mi tu někdo věštil z koule, jen jsem se prostě přišel optat. V servise by mi to píchli na počítač a účtovali si zbytečně prachy. Šel jsem raději sem, že se optám a bude, takovéhle reakce jsem nečekal. Ale OK, zajedu s tím do servisu.

Wahry: Ne, jezdil jsem s tím delší tratě, 25 km určitě (v zimě) v létě taky, pracoval jsem od bydliště zhruba takovou vzdálenost. Momentálně tam již nepracuji, práci hledám, takže i finančně na tom nejsem nejlépe. Auto v zimě normálně topilo, stačilo, aby se opravdu jen trochu ohřálo a topilo. Je to vectra s klimatizací (manuální) a je čerstvě naplněná. Voda v chladiči se neztrácí a ano, kontroloval jsem ji. A promiň, ale nevím, jestli Sahara spíná už při nízkých teplotách.. Zase na druhou stranu jsem i psal, že jsem nikdy neviděl v pohotovosti vrtuli u chladiče. Snad nikdy neběžela. Vždycky se to stihlo uchladit vzduchem a nikdy to teplotu 100 stupnu nepřekročilo...

A děkuju moc!

Re: Ohřátí

Napsal: 27 kvě 2013, 14:30
od warhy
Ona diag zase tak draho už dnes nevyjde a pro jednoznačné určení závady je to to nejlepší, může se stát, že ti nedovírá termostat. Zkus ještě Vectru nastartovat nech jí stát na místě pár minut než se zahřeje na provozní teplotu a čekej dokud nezapne sahara(vrtule) a pka napiš při jaké teplotě to bylo, pokud ti zapne až v červenejch nebo nad 100°C mělo by být čidlo měření teploty v pořádku a můžeš ho vyloučit. Někdy se stávalo, že do vecter bez klimy(při opravě) dávali čidlo z vectry s klimou, který spínalo saharu moc brzo a motor se nohříval, protože se hned chladil. POkud se ti voda neztrácí a ani nikde neteče tak chladič bude taky ok, hadice taky a těsnění pod hlavou taky jinak by se ti voda ztrácela. Pak ještě vyzkoušej, po zhasnutí zahřátýho auta chviličku počkat a pomalu otevřít víčko chladiče a uvidíš jak moc je voda natlakovaná....