Stránka 2 z 2

Re: špatné starty 2.2DTI

Napsal: 03 lis 2013, 12:38
od alzafir
Nestačí aby byl EGR čistý, musí i zavírat. A to tak, že když ho otevřeš, musíš cítit tlak pružiny a když ho pustíš, musí!!! zaklapnout tahem pružiny okamžitě. Ono to vypadá jako samozřejmost, ale řešil jsem pár aut, kdy majitel tvrdil, že EGR vyčistil, i že zavírá. No a pak jsem mu ukázal, co je to zavírající EGR.
Je tu i možnost, že máš upravenou zpětnou vazbu mezi EGRem a jednotkou, pak nevíš ani podle diagnostiky, v jaké poloze EGR je. Těch návodů je taky dost.
Jestli se to chová, jak popisuješ, pak zkus nažhavit odpojením čidla teploty motoru. Rozběhne se ventilátor, ten taky můžeš odpojit. Chyby si pak opcomem vymažeš.
Odpojený konektor nasimuluje jednotce teplotu asi minus 30 stupňů, spolehlivě žhavíš, pak nastartuj a uvidíš.
Když to chytne, můžeš spekulovat o jednotce žhavení, ale to by na sebe jednotka práskla.
Pak je možnost nechat přehrát soft, údajně je tam ošetřená startovací dávka paliva, slyšel jsem i o možnosti, že jde pohnout čerpadlem. Staší prý milimetřík, a je to vyřešené. To ber ovšem s rezervou, nemám s tím zkušenosti, spíš bych to připisoval vytahanému řetězu.

Re: špatné starty 2.2DTI

Napsal: 03 lis 2013, 13:33
od VencaB
asi to odvezu do opla ať se potrápí oni. ten EGR je v pořádku i podle diagnostiky

Re: špatné starty 2.2DTI

Napsal: 03 lis 2013, 14:26
od alzafir
Nejdřív zkus ten snímač teploty odpojit, vyluč , co můžeš, pak teprve nasypej autorizáku něco svých zlaťáků :lol:
Škoda, že bydlíš tak daleko.

Re: špatné starty 2.2DTI

Napsal: 19 čer 2014, 07:36
od Ajuschka
Chlapciiiii...
mam vectru C 2,0 a dela mi totez... vtipny je, ze diagnostika nehlasi chybu, servisy si me prehazujou, zkousej všechno a ted mi rekli, ze je to Rejlova pumpa... :-( Ovšem v KM nad Vama vedu - mam nalitano přes 260 tis. :-D :-D
Mate někdo uz svoji Vectru opravenou - co to nakonec bylo??? :-/
dekuji...