Stránka 2 z 7
Re: malej projektik
Napsal: 23 lis 2013, 21:25
od xfrodof
co kdybych tam dal sani se vstrikama a jednotkou z C18XE?
Re: malej projektik
Napsal: 23 lis 2013, 23:27
od Kuba
To netuším jestli by to tam rozměrově sedělo. Vím, že výfukové svody nepasují, jak to je se sáním netuším
Re: malej projektik
Napsal: 24 lis 2013, 02:25
od ernst
elektroinstalaci napasuješ ale sání, lištu se vstřiky a sání tam nedáš, hlava z 1,6ky je kratš,í motory 1,3 až 1.6 jsou stejné (už od corsy A nebo dříve)
mám doma vačku ještě z karburátorové verze (ještě má u rozvodového kola vyosení pro benzínovou pumpu) a i ta pasuje do 1.6ky
stejně tak pasuje 1.4ková hlava na 1.6ku blok.. ale od 1,8 jsou ty motory jiné -> sirší i delší.
na šrouby pasuje saní i z daewoo nexia, nubira atd 1.5 8V (tuším 70kw) ale je třeba připilovat kanály na jednobodu jsou v hlavě čtyřhrané, na CxxSE motorech jsou kanály kulaté, vodní kanál sedí přesně, pouze vedení vzduchu je drobně posunuté.
pokud jsi do turba opravdu pevně rozhodnut tak ber z té 1,8 vstřiky, ty se ti budou hodit.
a dej vědět jak pokračuješ, dost mě to zajímá
Re: malej projektik
Napsal: 24 lis 2013, 11:45
od xfrodof
dam vedet, neboj, budu potrebovat sem tam poradit. Jedine ceho se nejvic bojim tak je zapojeni elektroinstalace hlavne ke vstrikum, zbytek by mel byt stejnej.
Re: malej projektik
Napsal: 24 lis 2013, 16:49
od Kuba
Zapojení elektriky by pravděpodobně neměl být problém, pokud budeš mít jednotku pro vícebod. Taky jsem přemýšlel o vstřicích z 1.8 a to už kvůli větší dávce paliva. Hlavně vymysli kam hodíš chladič oleje a IC
Re: malej projektik
Napsal: 24 lis 2013, 18:41
od xfrodof
chladic a ic je to posledni co me trapi. a rj budu mit na vicebod, musim to sehnat, je toho strasne malo
Re: malej projektik
Napsal: 24 lis 2013, 18:41
od xfrodof
mam nejvetsi strach z elektroinstalace, tomu opravdu nerozumim
Re: malej projektik
Napsal: 24 lis 2013, 20:28
od ernst
pokud seženeš nepředělávanou elektroinstalaci a jednotku tak musíš zapojit (upravit) cca jen 10 drátků z toho 4 jsou opravdu důležité a to je kostra stálé plus, + po sepnutí klíče a kontrolka motoru
pak už tam jsou jen 2 drátky pro diagnostiku 1 pro otáčkoměr a jeden od tachometru aby jednotka věděla kolik jedeš a nějaké dodatečné které z hlavy nevím, ale bez tohohle udaje se obejde sehnat schéma a zapojit to už jen podle barev je i pro laika poměrně jednoduché (tím samozřejmě myslím jednotku bez imobilizéru nebo alarmu)
zbytek jen prostě nacvakáš konektory.. není co poplést, maximálně prodloužit káblíky když něco nebude délkově vycházet...
když jsem dával jednotku s elektrem zC14SE tak jsem v motoráku jen prodlužoval káblíky na MAPsenzor a na čidlo teploty motoru,
a pak jen to co jsem psal výše v rámci malé čtvercové 12ti pinové zásuvky
to Kuba: na své 1.6ce jsem zkoušel vstřiky z C20NE a jednotka si s nimi poradí, ale zdá se mi, že auto už nejede tak dobře a hlavně žere...
zkoušel jsem to ale v době, kdy jsem měl vadnou lambdu, takže je možné že by to fungovalo dobře.
Re: malej projektik
Napsal: 25 lis 2013, 12:58
od Kuba
Pokud bych někde prohrabal PC, tak bych našel schéma zapojení pro vícenod
jak ho najdu, tak ho tady hodím
To ernst: když je lambda v háji, tak všechno buď žere a nebo netáhne
jak budou větší finance na experimentování, tak zkusím z 1.8 a uvidím
Re: malej projektik
Napsal: 26 lis 2013, 17:47
od xfrodof
Kuba: prosimte, pohledej mi to schematko na zapojeni. chtel bych se na to podivat. uz jsem rozhodil site a shanim dily. Jeste to napisu sem, treba by to nekdo mel doma.